Skip to main content

FOTO. Brandul Dolce dispare. Telekom Sport îi ia locul. Primele imagini cu grafica postului

 
FOTO. Brandul Dolce dispare. Telekom Sport îi ia locul. Primele imagini cu grafica postului

Posturile Dolce Sport trec prin cea mai importantă schimbare de la lansarea din 2010. Din această seară, acestea și-au schimbat numele în Telekom Sport. 

Publicitate

Schimbarea s-a făcut începând cu ora 18.30, odată cu începerea emisiunii Sport24. 

Toate meciurile din UEFA Champions League și din UEFA Europa League se văd la Telekom Sport, dar și toate meciurile din Liga 1 și din La Liga, partidele transmise în exclusivitate din Premier League, Cupa Angliei, Cupa Germaniei și Cupa Franței, anunță reprezentanții postului.

La acestea se adaugă și competiții automobilistice (Formula 1, WRC, Formula E, Formula 2, GP 3 sau Porsche Supercup), campionate profesioniste din sportul american (NFL, NBA si NHL), campionatele interne de handbal și de rugby masculin și feminin, dar şi toate meciurile echipei naționale de rugby şi turneele din circuitul ATP. 

În luna decembrie, Telekom Sport va difuza în exclusivitate Campionatul Mondial de handbal feminin, unde România este printre favoritele la medalii.

Miroslav Majoros, CEO grupul de companii Telekom Romania: „Atât exclusivitățile de conținut sportiv, cât şi ofertele comerciale Telekom nou lansate în acest an sub conceptul #Netliberare, ne poziţionează în acest moment ca unul dintre cei mai importanți jucători de pe această piață. Telekom Sport va însuma numele, dar și valorile unui brand puternic la nivel local și internațional. Clienții noștri vor recunoaște și se vor identifica mai uşor cu tot ceea ce înseamnă Telekom în casele lor, dar și în alte contexte și spații, oricând, flexibilitatea pachetelor noastre oferindu-le aceste opțiuni și beneficii."

„Telekom Sport se va concentra pe conţinut care să ofere fanilor sportului emoțiile competițiilor premium. Căutăm să oferim în continuare cât mai multe ore de live-uri ale sportului de calitate, susținute de demersuri editoriale pe măsură. Ne dorim simplificarea comunicării legate de conţinutul sportiv şi o asociere cât mai pregnantă cu brandul Telekom şi, astfel, întărirea diferenţiatorului ofertei Telekom pe piaţa din România. Printr-o ofertă comercială foarte atractivă, bazată pe conţinut multimedia de calitate, suntem încrezători că ne vom menţine promisiunile faţă de clienţi, prin prezentarea unor programe de calitate şi transmisiuni în exclusivitate de la competiţii de prestigiu”, explică Vlad Enăchescu, Director General Telekom Sport.

Canalele TV Telekom Sport sunt disponibile cu serviciul TV de la Telekom, serviciul Telekom TV Web & Mobile și aplicația mobilă Telekom TV. În prezent, pe lângă canalele liniare Telekom Sport 1,2,3,4,5,6, există patru canale Telekom Sport Online, disponibile în aplicația TelekomTV.

Galerie FOTO. Dolce Sport e Telekom Sport

UPDATE FOTO

 

  

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Opinie personala (eu pot fi sincer doar la persoana 1): atata timp cat digi are WTA.....pentru mine, nu e o competitie! si nu, nu doar pentru halep. Urmaream turneele feminine de pe vremea Irinei Sparlea (m-am trezit noaptea sa vad meciul ei cu Venus).

    Telekom e bun, nu contest, dar Digi e superior.

    Offtopic: Netul de la digi e mult, mult mai bun! Socrii mei au net telekom, eu am digi. Nu se compara! Si nu vorbesc de facebook si site-uri de stiri. Vorbesc de net...net, pentru lucru.

Trimite un comentariu