Skip to main content

DIVERTISMENT. Show-ul lunii septembrie? Nu, nu e Vocea României

 
DIVERTISMENT. Show-ul lunii septembrie? Nu, nu e Vocea României

DIVERTISMENT. Care au fost cele mai urmărite emisiuni din septembrie, prima lună de sezon, când au început toate marile producţii? Primele locuri sunt ale Pro TV. Cu ce emisiuni?

Publicitate

Şi la nivel naţional, şi la oraşe, dar şi pe publicul comercial, cea mai urmărită producţie a fost o emisiune care exploatează puternic latura emoţională: Visuri la cheie. La nivelul întregii ţări, s-a apropiat de două milioane de români medie.

Unde e Vocea în top?

La nivelul întregii ţări, talent-showul este pe locul al treilea, după Visuri la cheie şi Gospodar fără pereche. La oraşe şi pe comercial, este pe locul al doilea.

Cel mai bine plasat show al Antenei 1 este Chefi la cuţite (locul patru pe naţional şi la oraşe şi trei pe publicul comercial).

Câţi români se mai uită la emisiunile tabloide?

La nivel naţional, doar Acces Direct prinde Top 20. Capatos are 460.000 media cu Xtra night show, iar Wow Biz, cu Victor Slav şi Andreea Mantea numprp puţin peste 400.000 de români.

La oraşe, Acces Direct are 440.000, Capatos - 290.000, iar Wow Biz - 200.000.

Interesant este topul tabloidelor pe comercial, unde cifrele sunt mult mai mici: 145.000 de persoane între 18 şi 49 de ani la Capatos, 140.000 la Capatos şi doar 76.000 la Wow Biz-ul de pe Kanal D.

Audienţele emisiunilor de divertisment în luna septembrie:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cea mai urmărită emisiune de divertisment a fost, în septembrie, Visuri la cheie, cu o medie de 1,9 milioane de români.

Următoarele două clasate au fost tot de la Pro TV: Gospodar fără pereche (aproape 1,7 milioane de români) şi Vocea României (1,6 milioane).

Chefi la cuţite, show-ul de luni şi marţi al Antenei 1, are o medie de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional. Peste un milion medie au mai avut România, jos pălăria (Pro TV) şi iUmor (Antena 1).

The Wall - Marele Zid, unul dintre pariurile Antenei 1, aproape a atins milionul.

De la Kanal D, apare cel mai bine plasat Ernest, cu Ochii din umbră (930.000 media). Şi Prima TV are un show în top: schimb de mame.

URBAN. Visuri la cheie este prima şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur se apropie de un milion de telespectatori media la nivel urban. Vocea României a fost aproape (la 20.000 de telespectatori diferenţă).

De notat popularitatea emisiunii Ce spun românii la oraşe. Programul prezentat de Cabral este pe locul cinci în mediul urban, în timp ce la nivelul întregii ţări nu intră nici în top 10.

Are priză mai bună la oraşe şi Te cunosc de undeva (de pe Antena 1), aflată mai sus decât era în topul naţional.

COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Visuri la cheie. Completează topul comercial Vocea României, Chefi la cuţite şi Gospodar fără pereche.

iUmor şi România, jos pălăria stau mai bine pe publicul comercial decât pe celelalte targeturi.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Visuri la cheie Pro TV 1.895.000 10.5
2 Gospodar fara pereche Pro TV 1.671.000 9.3
3 Vocea Romaniei Pro TV 1.618.000 9
4 Chefi la cutite Antena 1 1.249.000 6.9
5 Romania, jos palaria Pro TV 1.076.000 6
6 iUmor Antena 1 1.058.000 5.9
7 The Wall - Marele Zid Antena 1 992.000 5.5
8 Pe bune ?! Pro TV 965.000 5.4
9 X Factor Antena 1 961.000 5.3
10 Te cunosc de undeva Antena 1 954.000 5.3
11 Ochii din umbra Kanal D 929.000 5.2
12 Ce spun romanii Pro TV 896.000 5
13 Acces direct Antena 1 867.000 4.8
14 Se striga darul Kanal D 853.000 4.7
15 Aventura cu 4 stele Antena 1 777.000 4.3
16 Schimb de mame Prima TV 594.000 3.3
17 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 568.000 3.2
18 Te vreau langa mine Kanal D 566.000 3.2
19 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 553.000 3.1
20 In puii mei Antena 1 531.000 3

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Visuri la cheie Pro TV 980.000 10.1
2 Vocea Romaniei Pro TV 958.000 9.8
3 Gospodar fara pereche Pro TV 794.000 8.2
4 Chefi la cutite Antena 1 739.000 7.6
5 Ce spun romanii Pro TV 603.000 6.2
6 iUmor Antena 1 581.000 6
7 Te cunosc de undeva Antena 1 576.000 5.9
8 X Factor Antena 1 561.000 5.8
9 Romania, jos palaria Pro TV 546.000 5.6
10 Pe bune ?! Pro TV 522.000 5.4
11 The Wall - Marele Zid Antena 1 507.000 5.2
12 Acces direct Antena 1 441.000 4.5
13 Aventura cu 4 stele Antena 1 434.000 4.5
14 Ochii din umbra Kanal D 346.000 3.6
15 In puii mei Antena 1 294.000 3
16 Xtra Night Show Antena 1 287.000 3
17 Se striga darul Kanal D 270.000 2.8
18 Schimb de mame Prima TV 270.000 2.8
19 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 268.000 2.8
20 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 257.000 2.6

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Visuri la cheie Pro TV 533.000 11.8
2 Vocea Romaniei Pro TV 479.000 10.6
3 Chefi la cutite Antena 1 431.000 9.5
4 Gospodar fara pereche Pro TV 403.000 8.9
5 iUmor Antena 1 362.000 8
6 Romania, jos palaria Pro TV 315.000 7
7 Pe bune ?! Pro TV 306.000 6.8
8 X Factor Antena 1 287.000 6.4
9 The Wall - Marele Zid Antena 1 246.000 5.4
10 Aventura cu 4 stele Antena 1 222.000 4.9
11 Te cunosc de undeva Antena 1 214.000 4.7
12 Ce spun romanii Pro TV 208.000 4.6
13 In puii mei Antena 1 146.000 3.2
14 Xtra Night Show Antena 1 144.000 3.2
15 Acces direct Antena 1 138.000 3.1
16 Schimb de mame Prima TV 134.000 3
17 Ochii din umbra Kanal D 123.000 2.7
18 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 108.000 2.4
19 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 104.000 2.3
20 Se striga darul Kanal D 100.000 2.2

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • daniela daniela
    @F Da, corect poate am fost putin cam prea prapastioasa, dar din experienta iti spun, ca doar publicul comercial conteaza pentru Advertisting si respectiv pentru bani. E bine sa fii lider si la nivel national, ca sa te lauzi, dar adevarata batalie se duce pe comercial. Acolo este locul unde Kanal D aspira de fapt sa fie pe locul 2, dar va mai dura.

    Antena si Pro Tv au productii extrem de scumpe si de succes si e clar ca oamenii le prefera in detrimentul serialelor. A1 si Pro au ridicat stacheta foarte mult, iar Kanal D a ramas in urma. Finalul asta de sezon e pierdut iremediabil pentru ei. Sa vedem din primavara daca vor putea sa se reinventeze sau nu.
  • Cititor normal Cititor normal
    Totusi, nu se gaseste o solutie sa apara comentariile de aici in ordine cronologica? Acum sunt random, nu intelege nimeni nimic.
  • F F
    @ Daniela : te vreau lângă mine e în top pe național, deci nu o duce așa rau. Comentariul tău suna a sfarsitul lumii sau ca un vis despre sfârșitul Kanal D care probabil nu se va întâmpla, dar da, toamna asta va fi dificila pentru ei.
  • Ciprian Ciprian
    Vă mulțumim frumos pentru audiențe.Asteptam cu mare drag și audiențele serialelor tv.Sunt curios ce rating au serialele de pe: Happy Chanel,Pro 2,Pro Gold, Național Tv etc.
  • daniela daniela
    La Kanal D totul merge prost. Lumea s-a saturat de serialele lor turcesti cumparate cu cateva mii de euro din bazar din Istanbul. Wowbiz se desfiinteaza sigur, Mantea ramane cu emisiunea cu nuntile, iar Slav se intoarce inapoi la sala de fitness. O sa o ia si pe Bianca Dragusanu cu el, pentru ca sigur si ea face rezultate foarte slabe cu emisiunea Gabrielei Cristea.

    E bine ca lumea a renuntat sa se mai uite la porcariile lor. Pro Tv-ul si Antena fac showuri cu bugete mai mari si pentru oameni cu ceva mai multa minte in cap. Usor, usor, lucrurile se schimba. Kanal D are o problema uriasa si nici nu o realizeaza inca....ei sunt Jurnalul National al televiziunilor, incet dar sigur le "mor" telespectatorii, iar altii noi (tineri) nu vine nimeni.
  • Costi Costi
    Visuri la cheie este si emisiunea mea preferata. Cred ca merita locul 1 :)
  • iche iche
    mile, daca tu crezi ca ma uit la matrimoniale, citeste ce scriu pe blog. Mizeriile la care tu pretinzi ca eu ma uit sunt indirect sustinute de tine si de trustul tau.
  • Dumitru Dumitru
    @mile:Gandeste inainte sa mai zici ceva.Despre ce mizerii vorbesti.Chiar tu sustineai ca sunt bune emisiunile de cultura generala.Insa la PRO TV.Nu esti decat o umbra,***.Mi-e scarba de ceea ce zici.
  • F F
    La ce mizerii te referi mile? Cumva la emisiunile alea de pe Antena atât de lungite cu miștocari ca încă sunt la preselectii și probabil mai rămân câteva săptămâni acolo? Hai vizionare placuta ca știu ca iti plac. :))
  • mile mile
    f, e normal sa fie asa, mizerii sunt mai usor de privit in romania , acest lucru insa face rau romaniei si o duce in jos , cat despre x factor are aceeasi audiente de sapte ani , la fel erau si in primul sezon , te cunosc a fost fortat dar tot e in media postului , sper sa se faca inca un sezon
  • F F
    România jos pălăria și Pe bune sunt peste X Factor și The Wall pe comercial. De Te cunosc de undeva nu mai zic. Antena trebuie sa invete sa nu își uzeze formatele și sa renunțe la formatele care nu merg. De ce tot insista cu X Factor când de ani nu merge? Unde erau acum dacă mergeau înainte cu Iadul bucătarilor? Sa mai încerce și ei una alta.

    Cat despre Wowbiz, audienta a scăzut pentru ca au un start slab. Va creste dacă Kanal D va face audiente bune cu serialele lor.
  • Costi Costi
    @Psi hanalistu prietene un show pacatos si asistentele s-au cam dus de juma' de an :)))))Eu cred că daca Capatos ar face o încercare să o aduca pe Chivu şi pe Crudu înapoi ar creşte de 2 ori audiența emisiunii, iar de wowbiz ce sa zic să-şi i-a adio că e ultimul sezon :)))))))
  • Andrei Andrei
    Interesant ca s-a luat o pauza cu aceste topuri si s-a reluat obiceiul fix in luna septembrie, singura din an in care WOWbiz n-a maturat pe jos cu asa-zisa concurenta. Stati linistiti, WOWbiz a avut o luna mai grea din cauza esecului serialelor turcesti, dar isi revine si spulbera, cum ii sta in obicei, tot ce-i sta in cale.
  • mile mile
    iche , privitoare de matrimoniale , te uiti la mizerii dar comentezi
  • Psi hanalistu Psi hanalistu
    *** ***, daca ai 99% share la 3 dimineata, se cheama ca esti cel mai tare din parcare....care parcare, stim cu totii, este goala! :))
    Daca iubitul tau Capatos ar face 17 share pe commercial in prime time, maine l-ar pune voiculeasca in locul lui chix factor! dar nu face! de aceea l-au si mutat spre miezul noptii, ca atunci termina gospodinele de gatit si se baga in pat sa adoarma cu Teveu deshis la pacatos si tot atunci ajung acasa aia de la Rebu/Rosal si se uita la asistente imaginandu-si ca la chenzina 2a poate prind si ei una din aia fo' 5 minute!:)))

Trimite un comentariu

sus