Skip to main content

AUDIENTE. Bătălia de luni: Gospodari versus Chefi. Cine şi ce a câştigat?

 
AUDIENTE. Bătălia de luni: Gospodari versus Chefi. Cine şi ce a câştigat?

AUDIENŢE. Luptă strânsă luni seara, între Gospodar fără pereche (Pro TV) şi Chefi la cuţite (Antena 1). Fiecare dintre cele două emisiuni a câştigat pe anumite categorii de public. Niciuna pe toate.

Publicitate

Cine şi ce a câştigat, în continuare:

Săptămâna trecută, Gospodar fără pereche era peste Antena 1 pe toate categoriile de public. Nu şi aseară.

La ediţia de luni (care s-a intersectat pe tot intervalul cu Chefii), Anamaria Prodan şi Gospodarii au fost primii la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Publicul comercial s-a dus pe Antena 1, la chefii Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea.

Chefii au început cu o jumătate de oră înaintea Gospodarilor (la 20.00) şi s-au terminat o jumătate de oră după emisiunea culinară. A fost de ajuns să mai recupereze din audienţă, astfel că după media pe tot intervalul au fost peste Pro TV şi pe publicul comercial, dar şi la oraşe. La nivelul întregii ţări, diferenţa lăsată de Gospodari a fost destul de mare pentru a egala.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de luni, 9 octombrie.

Intervalul Gospodar fără pereche (20.30-22.30):

NAŢIONAL. Audienţe mari pe ţară pentru emisiunea de la ţară: aproape două milioane de români, cu jumătate de milion în faţa şefilor. Un loc trei pentru Kanal D, la mare distanţă însă.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au prins şi ele topul naţional.

URBAN. Gospodarii de pe Pro TV au fost pe primul loc la oraşe, însă Chefii au fost foarte aproape, la aproximativ 20.000 de telespectatori distanţă.

Ca la topul naţional, restul plutonului e mult în urmă: Kanal D, Antena 3 şi România TV.

COMERCIAL. Ca în fiecare luni seară, consumul de Pro TV cu Gospodar fără pereche în grilă e atipic: au naţionalul, însă pierd comercialul, publicul lor tradiţional. Chefii numără jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani şi sunt în faţa Pro TV, post altădată greu de depăşit pe acest segment.

Audienţa posturilor TV luni, 9 octombrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.983.000 11 23.2
2 Antena 1 1.462.000 8.1 17.1
3 Kanal D 647.000 3.6 7.6
4 Romania TV 508.000 2.8 5.9
5 Antena 3 463.000 2.6 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 9 octombrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30) în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 917.000 9.4 20
2 Antena 1 892.000 9.2 19.5
3 Kanal D 371.000 3.8 8.1
4 Antena 3 306.000 3.1 6.7
5 Romania TV 239.000 2.5 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 9 octombrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 499.000 11.1 28.8
2 Pro TV 458.000 10.1 26.4
3 Kanal D 78.000 1.7 4.5
4 Romania TV 62.000 1.4 3.6
5 National TV 55.000 1.2 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Chefi la cuţite, primii şi la oraşe, şi pe comercial

Chefii s-au întins pe un interval mai lung cu o oră decât Gospodarii: au început cu o jumătate de oră mai devreme decât emisiunea de pe Pro TV şi s-au terminat la o jumătate de oră după finalul emisiunii cu Anamaria Prodan.

A fost suficient cât să-şi echilibreze audienţa pe toată emisiunea şi să fie pe primul loc pe două targeturi: pe cel comercial (18-49), dar şi la oraşe.

La nivelul întregii ţări, diferenţa lăsată de Gospodari a fost destul de mare pentru a egala.

Audienţa posturilor TV luni, 9 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (19.00 - 23.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.772.000 9.8 21.6
2 Antena 1 1.420.000 7.9 17.3
3 Kanal D 641.000 3.6 7.8
4 Romania TV 498.000 2.8 6.1
5 Antena 3 437.000 2.4 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 9 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (19.00 - 23.05) în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 868.000 8.9 19.7
2 Pro TV 845.000 8.7 19.1
3 Kanal D 363.000 3.7 8.2
4 Antena 3 291.000 3 6.6
5 Romania TV 243.000 2.5 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 9 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (19.00 - 23.05), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 486.000 10.8 29.1
2 Pro TV 425.000 9.4 25.4
3 Kanal D 75.000 1.7 4.5
4 Romania TV 59.000 1.3 3.5
5 National TV 58.000 1.3 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Ce s-a întâmplat săptămâna trecută în lupta Gospodar fără pereche - Chefi la cuţite, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Kanal D pierde teren si din cauza ca nu difuzeaza un serial integral, ci pe sezoane. Azi incepe un serial, maine e gata si peste 2 luni il baga din nou, telespectatorii sunt confuzi si uita povestea.

    De exemplu: Am urmarit Bahar - Viata furata, l-au intrerupt in august 2016 si l-au reluat in august 2017, o bataie de joc.

    Atatea mutari fac telespectatorii sa migreze spre alte posturi. Daca nu sunt capabili sa bage un serial cap-coada merita scaderea in audiente.

    P.s.: Peste 5 ani topul se schimba, ProTV si Antena1 vor ramane pe aceleasi locuri.

    Daca Pro ar investi in Pro 2 cu emisiuni si filme proprii, ar urca in top
  • Depinde de subiectul serialului... Probabil lumea s-a plictisit de seriale istorice.
  • Kanal D e in colaps. Problema nu e ca e o toamna groaznica, problema e ca ei incep sa realizeze deja ca lumea daca pleaca de pe postul lor un "serial" intreg, va fi foarte greu sa-i mai readuci si sa-i refidelizezi.

    Este apusul unei ere. Era in care cu un serial cumparat cu 5.000 de euro/episod poti concura cu oarecare succes productii care costa sute de mii de euro. Au ramas mult in urma si nu cred ca vor avea banii si forta necesare sa investeasca masiv sa mai concureze serios vreodata Antena 1.
  • Dacă Pro era pe primul loc această știre apărea înainte de ora 16.
  • s-au luptat de la egal la egal si pana la urma nu e rau pentru niciuna dintre televiziuni. E bine ca antena are ceva cu care sa lupte.
  • Audiente bune pentru ambii rivali! Toamna groaznica pentru Kanal D, nu cred ca vor reveni prea curand pe 2 la National si Urban.

    P.s.: Antena lanseaza noua emisiune joi, prezic un total esec. Se discuta despre vedete in emisiune. O facatura totala in noua emisiune, vor prinde locul 4

Trimite un comentariu

sus