Skip to main content

AUDIENŢE. Gospodarii, peste Chefi în această săptămână. Cifrele confruntării

 
AUDIENŢE. Gospodarii, peste Chefi în această săptămână. Cifrele confruntării

AUDIENŢE. Lunea aceasta a fost a Gospodarilor de pe Pro TV. Dacă săptămâna trecută Gospodarii de pe Pro TV şi Chefii de pe Antena 1 îşi împărţeau audienţa, aseară emisiunea de la ţară cu Ananmaria Prodan a câştigat confruntarea.

Publicitate

Pe intervalul Gospodar fără pereche, emisiunea de pe Pro TV s-a detaşat la nivel naţional, cu sute de mii de telespectatori avans. Diferenţa a fost mai mică la oraşe, iar pe publicul comercial fermierii au fost la doar 20.000 de telespectatori în faţa Chefilor.

Începută mai devreme cu o jumătate de oră şi terminată cu o jumătate de oră după Gospodari, emisiunea Chefi la cuţite a recuperat pe publicul comercial. Astfel, pe publicul între 18 şi 49 de ani a reuşit să treacă peste emisiunea de pe Pro TV (la mică diferenţă).

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de luni, 9 octombrie.

Intervalul Gospodar fără pereche (20.30-22.30):

NAŢIONAL. Aproape 2,1 milioane de români media la Gospodar fără pereche, o ediţie în care am văzut pretendente dând cu coasa în costum de baie. Cifrele au fost peste săptămâna trecută. Pro TV a avut peste 600.000 de telespectatori pe minut în faţa Antenei 1.

Ca şi săptămâna trecută, urmează, departa, Kanal D, România TV şi Antena 3.

URBAN. Cifre care s-au dus spre un milion de telespectatori la oraşe pentru fermieri. DIferenţa mult mai mică în faţa Chefilor pe targetul urban: 75.000 de telespectatori în plus pentru Pro TV.

Topul continuă cu postul Kanal D şi cu staţiile de ştiri, de data asta în ordine inversă: la oraşe, Antena 3 e peste România TV.

COMERCIAL. Săptămâna trecută, Gospodarii erau după Chefi pe publicul comercial. Săptămâna aceasta, emisiunea de pe Pro a fost pe prima poziţie, dar diferenţa e foarte mică: 480.000 la Pro TV, 460.000 la Antena 1.

Mult în spate Kanal D, care abia dacă ajunge la o medie de 90.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV luni, 16 octombrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.083.000 11.6 24.6
2 Antena 1 1.468.000 8.2 17.3
3 Kanal D 604.000 3.4 7.1
4 Romania TV 417.000 2.3 4.9
5 Antena 3 407.000 2.3 4.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 octombrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30) în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 935.000 9.6 20.2
2 Antena 1 857.000 8.8 18.5
3 Kanal D 384.000 3.9 8.3
4 Antena 3 306.000 3.1 6.6
5 Romania TV 226.000 2.3 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 octombrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 481.000 10.7 27.2
2 Antena 1 458.000 10.2 25.9
3 Kanal D 89.000 2 5
4 DigiSport 1 82.000 1.8 4.6
5 Antena 3 64.000 1.4 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Chefi pe comercial

Săptămâna trecută, ora pe care Chefii au avut-o în plus a fost de ajuns ca emisiunea culinară să aibă o medie pe interval peste Pro TV şi la oraşe, şi pe publicul comercial.

Săptămâna aceasta, Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea au avut doar comercialul, la foarte mică diferenţă de Pro TV (12.000 de telespectatori).

Audienţa posturilor TV luni, 16 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.858.000 10.3 22.9
2 Antena 1 1.438.000 8 17.7
3 Kanal D 596.000 3.3 7.4
4 Romania TV 399.000 2.2 4.9
5 Antena 3 382.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05) în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 864.000 8.9 19.4
2 Antena 1 836.000 8.6 18.8
3 Kanal D 376.000 3.9 8.4
4 Antena 3 283.000 2.9 6.4
5 Romania TV 221.000 2.3 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV luni, 16 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05) pe SEGMENTUL COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 452.000 10.1 26.7
2 Pro TV 439.000 9.8 25.9
3 Kanal D 86.000 1.9 5.1
4 DigiSport 1 70.000 1.6 4.2
5 Antena 3 55.000 1.2 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Ce s-a întâmplat săptămâna trecută în lupta Gospodar fără pereche - Chefi la cuţite, AICI

Ce s-a întâmplat acum două săptămâni în lupta Gospodar fără pereche - Chefi la cuţite, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Sloganul postului Kanal D este:"Îmi place Kanal D". Telespectatorii spun toamna aceasta:"Nu îmi place Kanal D".

Trimite un comentariu

sus