Skip to main content

Antena 1, lider de audiență cu iUmor. Noua emisiune a Iulianei Tudor a pus TVR 1 pe cinci în audiența națională

 
Antena 1, lider de audiență cu iUmor. Noua emisiune a Iulianei Tudor a pus TVR 1 pe cinci în audiența națională

AUDIENȚE. Antena 1 a condus audiențele, duminică seara, pe intervalul iUmor, emisiune care a început la 21.00 și s-a încheiat la 23.00. 

Duminică seara a debutat și talent show-ul Iulianei Tudor, Vedeta populară, emisiune care a pus TVR 1 pe cinci în audiențe, la nivel național și pe șase, la orașe. Pe publicul comercial, postul n-a reușit să intre în top 10.

Publicitate

Postul a fost umăr la umăr cu Pro TV, care a avut pe interval, Fort Boyard, timp de o oră, și filmul Ținta: Președintele (cu Samuel L. Jackso), în cealaltă oră. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de duminică, pe intervalul iUmor: 

NAȚIONAL. iUmor a avut, la nivel național, o medie de 1,1 milioane de telespectatori, media pe minut. Antena 1 a fost lider, pe interval, dar la mică distanță de poziția a doua, ocupată de Pro TV, cu puțin peste un milion de persoane, media. TVR 1 a fost a cincea televiziune cu prima ediție a talent show-ului Vedeta populară, ce caută cele mai bune voci de muzică populară. Emisiunea Iulianei Tudor a fost urmărită, în medie, de aproape 520.000 de persoane, din întreaga țară. 

URBAN. Orașele au fost ale Antenei 1, cu 670.000, media de telespectatori. Pro TV a avut 640.000 de privitori, sub media postului în prime-time. Cifre slabe pentru Kanal D, care a fost a treia televiziune: 350.000, media. TVR 1, cu noua emisiune, a avut poziția a șasea: 271.000. 

COMERCIAL. Antena 1 a condus detașat pe publicul comercial: care a avut o medie de 430.000 de privitori, media pe minut. TVR 1 n-a reușit să intre în top 10 pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, însă a reușit TVR 2, care a avut un film românesc, Revanșa, regizat de Sergiu Nicolaescu. 

Audienţa posturilor TV duminică, 22 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.105.000 6.1 13.5
2 Pro TV 1.032.000 5.7 12.6
3 Kanal D 870.000 4.8 10.6
4 Prima TV 666.000 3.7 8.1
5 TVR 1 519.000 2.9 6.3
6 DigiSport 1 483.000 2.7 5.9
7 Romania TV 438.000 2.4 5.3
8 Antena 3 349.000 1.9 4.2
9 TVR 2 287.000 1.6 3.5
10 National TV 199.000 1.1 2.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 22 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.00) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 670.000 6.9 14.8
2 Pro TV 640.000 6.6 14.1
3 Kanal D 350.000 3.6 7.7
4 DigiSport 1 304.000 3.1 6.7
5 Prima TV 284.000 2.9 6.3
6 TVR 1 271.000 2.8 6
7 Romania TV 264.000 2.7 5.8
8 Antena 3 244.000 2.5 5.4
9 TVR 2 142.000 1.5 3.1
10 Telekom Sport 100.000 1 2.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 22 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 432.000 9.6 23.7
2 Pro TV 364.000 8.1 20
3 DigiSport 1 131.000 2.9 7.2
4 Prima TV 125.000 2.8 6.9
5 Kanal D 102.000 2.3 5.6
6 Romania TV 60.000 1.3 3.3
7 TVR 2 54.000 1.2 3
8 Telekom Sport 52.000 1.2 2.9
9 Antena 3 40.000 0.9 2.2
10 National TV 31.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Duduia Iulia,
    Ma vad nevoit sa reiau un comentariu mai vechi. Cand spui "lider de audienta", atunci trebuie sa ai in vedere audienta nationala .
    Urban, rural, regional, commercial etc sunt doar subdiviziuni ale audientei generale. Ca atare, daca vrei sa ne spui "emisiunea cu cea mai mare audienta", atunci te referi la national!
    Celelalte masuratori au un scop mai degraba profesional, de la cercetari sociologice si pana la campanii de imagine, publicitate, informare etc.
    Sa-ti dau un exemplu: cand se anunta numarul de spectatori la un meci ai vazut pe undeva sa se spuna cati sunt copii, pensionari, 18-49, de la tara sau de la oras? Audienta inseamna numarul total de spectator /telespectatori!
    Asta cu publicul commercial este irelevanta pentru amatorii de media si orientativa doar pentru bugetele de publicitate.
    Poti sa ai 90% audienta public commercial, postul respective nu va lua 90% din bugetele de publicitate, mai ales daca pe national va avea 3-5%. Pentru stiinta voastra, reclamele nu se programeaza doar pentru publicul commercial, in fapt o mare parte a reclamelor TV se adreseaza si publicului non-commercial.
    De asemenea, ca sa nu-l confuzezi pe mile & the gang, este indicat sa dai emisiunile si intervalele de intersectie intr-un singur articol. Daca citim titlul articolelor tale, duminica a fost lider atat Fort cat si aiumor, desi ele s-au intersectat 1 ora din 1,5 ore cat a avut Fort.
  • "pro tv s-a *** pe el"; valabil si pentru "Antena 1" in zilele de miercuri, joi, vineri, chiar si sambata.
  • E o zona pe care TVR chiar trebuie sa o acopere, nu sa ia neaparat comercial ci audienta generala. Buna emisiunea chiar daca mie nu mi se adreseaza.
  • iumoru e cel de mai de valoare emisiune acrescut fata de saptamana trecuta de ce nu spunet asta , 11 minus 9,6= 2,5 , decii a crescut cu 2,5 puncte de ratig postaci protevistii mor de ciuda
  • e bine pt tvr , e normal ca publicul comercial sa nu se uite la folclor, mai ales ca duminica e concurenta uriasa aici , si meciuri, repet, emisiunea trebuie pusa sambata si va fi si mai bine , brsavo si pt tvr 2 si telekom , lumea vrea filme romanesti , pro tv s-a *** pe el iar , kanal d mai exista

Trimite un comentariu