Skip to main content

AUDIENTE. Antena 1, liderul unei seri aglomerate cu Fort Boyard, Roata Norocului, Schimb de mame și FCSB

 
AUDIENTE. Antena 1, liderul unei seri aglomerate cu Fort Boyard, Roata Norocului, Schimb de mame și FCSB

Audiență segmentată duminică seara pe TV. Antena 1 a avut poziția de lider de audiență cu emisiunea iUmor. Kanal D și-a revenit cu audiența de duminică seara după ce a lansat un nou sezon Roata norocului. 

Publicitate

Pro TV a avut locul al doilea în audiențe cu Fort Boyard, în timp ce meciul Craiova - FCSB a pus Digi Sport 1 în top cinci audiențe, duminică seara. 

Pe intervalul iUmor

Show-ul iUmor a fost urmărit duminică seara, în medie de un milion de persoane din întreaga țară, în fiecare minut. La orașe, show-ul Antenei 1 a obținut o medie de 650.000 de privitori, dintre care 440.000 erau persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. 

Kanal D a avut locul al doilea, la nivel național, cu aproape un milion de telespectatori, cu noul sezon al emisiunii Roata Norocului. Postul a recuperat din audiență, după ce săptămâna trecută ajunsese pe pozițiile trei sau cinci (cifrele AICI). 

Digi Sport 1 a fost pe cinci în audiență având, parțial, pe interval meciul Craiova - FCSB, încheiat 2 - 5. Postul a avut o medie națională de 570.000 de privitori, media pe minut. 

Dacă la nivel național Kanal D a fost a doua televiziune, la orașe postul a fost pe patru, fiind depășit de Pro TV și de Digi Sport 1. 

Pe intersecția iUmor - Fort Boyard

În ora în care s-au intersectat cele două emisiuni, Fort Boyard și iUmor, Antena 1 și Pro TV au fost umăr la umăr. 1,1 milioane de privitori a fost media Antenei 1, în timp ce Pro TV a avut aproape 1,1 milioane. Nici Kanal D n-a fost departe de primele două: 1,06 milioane de persoane. 

Și la orașe, cele două posturi au fost aproape la egalitate: 660.000, media Antenei 1, versus 650.000 media Pro TV

Pr publicul comercial, diferența dintre cele două a fost ceva mai pronunțată: pe Antena 1 erau, în medie, 440.000 de persoane, iar pe Pro TV erau 370.000. 

Prima TV are poziția a patra pe publicul comercial, cu o medie de 140.000 de privitori, cu reality show-uL Schimb de mame

Audiența posturilor TV de duminică, 29 octombrie, pe intersecția Fort Boyard - iUmor, la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL: 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.137.000 6.3 12.5
2 Pro TV 1.079.000 6 11.9
3 Kanal D 1.061.000 5.9 11.7
4 Prima TV 644.000 3.6 7.1
5 Romania TV 629.000 3.5 6.9

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 659.000 6.8 13
2 Pro TV 650.000 6.7 12.9
3 DigiSport 1 489.000 5 9.7
4 Kanal D 405.000 4.2 8
5 Romania TV 365.000 3.7 7.2

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 438.000 9.8 20.8
2 Pro TV 368.000 8.2 17.5
3 DigiSport 1 215.000 4.8 10.2
4 Prima TV 139.000 3.1 6.6
5 Kanal D 110.000 2.4 5.2

Audiența posturilor TV de duminică, 29 octombrie, pe intervalul iUmor, la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL: 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.062.000 5.9 13.1
2 Kanal D 993.000 5.5 12.2
3 Pro TV 885.000 4.9 10.9
4 Romania TV 625.000 3.5 7.7
5 DigiSport 1 570.000 3.2 7
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 651.000 6.7 14.1
2 Pro TV 539.000 5.5 11.7
3 DigiSport 1 464.000 4.8 10.1
4 Kanal D 375.000 3.8 8.1
5 Romania TV 372.000 3.8 8.1
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 437.000 9.7 22.4
2 Pro TV 314.000 7 16.1
3 DigiSport 1 209.000 4.7 10.7
4 Prima TV 138.000 3.1 7
5 Kanal D 102.000 2.3 5.2
 
 
 
 
 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu