Skip to main content

VIDEO. Patria vrea să facă ceva pentru tine. Care patrie? Patria Bank, ce credeați?

 
VIDEO. Patria vrea să facă ceva pentru tine. Care patrie? Patria Bank, ce credeați?

CAMPANIE. Patria, cu "p" mic și cu "P" mare. "Faci mult pentru patrie, e timpul să facă și Patria pentru tine". Textul se întinde pe câteva etaje, pe un bloc din Piața Unirii. E parte a noii campanii a unei bănci, Patria Bank, o campanie cu execuții TV, outdoor și online. Agenția responsabilă: GMP.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Patria Bank, instituție ce a fuzionat cu Banca Carpatica, iese în media cu prima sa campanie de comunicare de brand, având piesa centrală pe micii întreprinzători. 

Slogan: „Patria Bank. Pentru toți românii”. Conceptul creativ “Faci multe pentru patrie, e timpul sa faca si Patria ceva pentru tine!”. 

De ce acest concept creativ?

Instituția financiară se poziționează ca o bancă populară, reiese din declarațiile agenției și din ce spune reprezentanta Patria Bank.

Cristiana Belodan, Director Executiv GMP Advertising:

„Vrem ca Patria Bank sa fie perceputa drept banca oamenilor. O banca ce promoveaza cresterea nivelului de acces la servicii financiare, adaptata la realitatile diferite din tara. O banca accesibila tuturor, facuta pentru oameni si pentru necesitatile lor. Care poate fi inteleasa cu usurinta de oricine, simpla, prietenoasa si atenta cu toata lumea. Asa am gandit strategia de lansare a brandului. 

Stefania Cristescu, Director de Marketing și Comunicare a Patria Bank:

„Plecand de la premisa ca Romania nu este reprezentata doar de romanii din Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi sau din orasele mari, dar si de cei din orasele mici si din rural, ne propunem sa aducem cele doua Romanii impreuna, cea urbana si cea rurala. Campania promoveaza romanii obisnuiti, care isi castiga painea muncind cinstit, cu meserii care nu sunt neaparat la moda.

Pentru ei, Patria Bank vine cu oferte simple, la indemana, nesofisticate, fie ca vorbim de economii, credite de consum pentru orice venit sau finantari fara avans si fara garantii pentru companii”.

Campania de imagine este comunicata printr-o reclama TV (spoturi TV), în digital (spot manifesto cu promisiunea Patria Bank pentru oameni simpli si muncitori), OOH, PR si social media. 

VIDEO. Spotul TV care vorbește despre oameni simpli are drept coloană sonoră melodia Oameni, cântată de Aurelian Andreescu. 

 

Din partea clientului, campania a fost gestionata de Stefania Cristescu (Director Marketing & Comunicare), Cristina Sacuiu (Coordonator Marketing) si Andrei Birsan (Specialist Marketing).

Echipa GMP Advertising este formata din Mihai Gongu, Executive Creative Director, Olivia Basag, Creative Director
Andreea Chita (Account Manager), Laura Hladii (Senior Account Executive), Adrian Radu (AV Producer), George Popa (Art Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Celia Draganoaia (Copywriter), Alexandru Tigoianu (Copywriter), Dana Pascu (Creative and Strategic Planning Director).

Chapter4 Communications Romania, parte a grupului GMP, se ocupă de componenta de PR a campaniei: Ena Karabelas (Executive Director), Simona Lungu (Senior PR Executive), Rares Slave (Junior PR Executive).

Despre Patria Bank si Grupul Patria Bank

Patria Bank, recent fuzionata cu Banca Comerciala Carpatica, este o banca romaneasca, listata la Bursa de Valori Bucuresti, cu prezenta in 63 de orase la nivel national, prin 85 sucursale, peste 240.000 de clienti si 3,5 miliarde lei in active, fiind dedicata cresterii gradului de bancarizare in Romania si sustinerii antreprenorilor locali.
Noua banca se va concentra pe segmentul de retail, integrand tehnologia pentru a simplifica accesul clientilor la servicii financiare performante si va continua sa fie un partener solid si de incredere pentru companiile romanesti mici si mijlocii, contribuind la dezvoltarea mediului antreprenorial local.

Grupul Patria Bank este detinut de Fondul de Investitii Emerging Europe Accession Fund (EEAF), un fond de private equity ai carui principali investitori sunt BERD (Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investitii, parte a Grupului Bancii Europene pentru Investitii), DEG (Banca de Dezvoltare, parte a grupului bancar KFW BSTDB (Banca de Dezvoltare a Regiunii Marii Negre). Grupul Patria Bank include Patria Bank, Patria Credit IFN, SAI Carpatica Asset Management si Patria Asset Management.

GALERIE FOTO. Execuțiile campaniei Patria Bank

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu