Skip to main content

Agenția The Practice, câștigătoare la premiile IPRA, cu o campanie pentru Kruk

 
Agenția The Practice, câștigătoare la premiile IPRA, cu o campanie pentru Kruk

Campania “Sunt mai mult decât datoria mea”, dezvoltată și implementată de MSLGROUP The Practice pentru Kruk România, o companie care se ocupă cu recuperarea creanțelor, a fost desemnată cea mai bună campanie de PR din lume în categoria „Financial Services & Investor Relations”, în cadrul Golden World Awards Gala.

MSLGROUP The Practice este singura agenție din România câștigătoare la IPRA Golden World Awards 2017, cea mai importantă competiție de relații publice la nivel mondial. Agenția a intrat în finala competiției și la categoria „Internal Communications”, pentru campania „Creativity Syndrome” realizată cu ocazia aniversării de 10 ani de la inființarea agenției.

Publicitate

Despre campania câștigătoare: Campania “Sunt mai mult decât datoria mea” a vorbit deschis despre un subiect spinos, considerat de cele mai multe ori tabu: datoriile. „Ce spune despre mine faptul că am acumulat datorii?”, „Oare cum mă vor privi ceilalți?”, „Cum voi reuși să ies din această situație?” sunt doar câteva dintre întrebările pe care și le pun oamenii care acumulează datorii.

Campania KRUK a adus în prim-plan emoțiile și sentimentele negative asociate problemelor financiare printr-o abordare empatică și orientată spre soluții, demonstrând că datoriile nu sunt cele care definesc o persoană și că situațiile de impas financiar pot fi depășite cu bine, cu ajutorul potrivit. Această campanie a fost considerată un exemplu de abordare creativă care pune clientul și emoțiile sale în prim-plan.

“Comunicarea cu clienții este pentru KRUK un element esențial al activității și ne bucurăm să vedem că toate eforturile pe care le depunem atunci când vine vorba despre cei cu care lucrăm zi de zi sunt răsplătite și în cadrul competiților de creativitate. Le mulțumim colegilor din agenția cu care lucrăm pentru că sunt și au fost alături de noi în toată această perioadă și suntem mai mult decât onorați să primim acest trofeu”, a declarat Tomasz Ignaczak, Director General KRUK România.

„Competiția IPRA Golden World Awards este una extrem de dificilă, în care concurează campanii din întreaga lume. Fiecare categorie are un singur laureat, iar anul acesta cea mai bună campanie din categoria „Financial Services and Investors Relations” a fost desemnată campania noastră. Felicitările merg deopotrivă către clientul nostru KRUK România pentru încredere și colaborarea excepțională, și către colegii din agenție, pentru abordarea creativă și implementarea impecabilă”, a declarat Oana Bulexa, Managing Director MSLGROUP The Practice.

Campania “Sunt mai mult decât datoria mea” a mai câștigat și trofeul Gold Sabre în cadrul EMEA Sabre Awards 2017, categoria „Financial Communications”, precum și Golden Award for Excellence în cadrul competiției PR Award România 2016, la categoria „Comunicarea produselor și serviciilor financiare”.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "Curtea de Apel Bacău a dispus redeschiderea urmăririi penale împotriva unui executor judecătoresc (...) şi a SC Kruk România SRL, pentru săvârşirea mai multor infracţiuni. Dosarul, care are numărul 749/ 32/ 2014 (...)": http://realitateamedia.ro/bcr-kruk-si-un-executor-judecatoresc-urmariti-penal/

    Această agenție a câștigat premii și cu clientul Roșia Montană, unul dintre cei mai controversați din istoria recentă a publicității românești.

    Plus IKEA, implicată într-un scandal cu păduri investigate de procurori pentru retrocedări ilegale (https://www.riseproject.ro/articol/harvard-si-ikea-afaceri-cu-paduri-traficate/).

    Poate faceți un update la știre, ca să fie corectă și echilibrată, la cum e scrisă cere cam multă lămâie. Sau măcar marcajul P.
  • ”Comunicarea” cu clienții înseamnă, de fapt, somații de plată.
    Aruncați degeaba bani pe campanii de imagine și de promovare...a ce ?
    Realitatea este cunoscută de toată lumea...recuperarea creanțelor prin orice mijloace este prioritatea acestor firme și nu are nicio legătură cu ”ajutorul potrivit”.

Trimite un comentariu