Andi Moisescu este "ambasadorul" Kafune. Realizatorul TV apare în reclama pentru brandul de cafea din portofoliul La Fântâna.
Reclama - realizată sub conceptul Fun Coffee! - a fost făcută de GAV, agenția lui Lucian Georgescu, care a câștigat contul de creație pentru brandul de cafea. GAV se ocupă și de creația pentru Selgros, retailer unde Andi Moisescu este, de asemenea, unul din vectorii de imagine.
Kafune este un brand al La Fântâna și a fost lansat în 2016, ca produs business to business (doar pe bază de abonament). Spotul marchează, practic, ieșirea brandului și către publicul larg (consumer și horeca).
Numele Kafune a fost creat de agenția Free Comunication. De unde vine, în continuare.
Ce agenții se ocupă de contul Kafune:
GAV a câștigat contul de creație în toamna acestui an.
Brandingul, numele produsului și strategia generală de comunicare a brandului Kafune au fost dezvoltate de agenția Free Communication. Tot Free asigură consultanța în derularea campaniei și va implementa componentele de PR, online&social media și BTL.
De unde vine numele Kafune, explică agenția care l-a creat: "vine din portugheza vorbită în Brazilia și înseamnă gestul de a trece cu mâna prin părul cuiva drag. În termeni mai largi, desemnează tandrețea. Cuvântul "cafune" provine, de fapt, din zona amazoniană"
Strategia, planificarea și achiziția media sunt la Media Investment.
VIDEO. Spotul campaniei Kafune cu Andi Moisescu
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
o cafea de fix 2 bani