Skip to main content

Andi Moisescu, în reclama Kafune. Agenţia: GAV. Marca de cafea, deţinută de La Fântâna

 

Andi Moisescu este "ambasadorul" Kafune. Realizatorul TV apare în reclama pentru brandul de cafea din portofoliul La Fântâna.

Publicitate

Reclama - realizată sub conceptul Fun Coffee! - a fost făcută de GAV, agenţia lui Lucian Georgescu, care a câştigat contul de creaţie pentru brandul de cafea. GAV se ocupă şi de creaţia pentru Selgros, retailer unde Andi Moisescu este, de asemenea, unul din vectorii de imagine.

Kafune este un brand al La Fântâna şi a fost lansat în 2016, ca produs business to business (doar pe bază de abonament). Spotul marchează, practic, ieşirea brandului şi către publicul larg (consumer şi horeca).

Numele Kafune a fost creat de agenţia Free Comunication. De unde vine, în continuare.

Ce agenţii se ocupă de contul Kafune:

GAV a câştigat contul de creaţie în toamna acestui an.

Brandingul, numele produsului şi strategia generală de comunicare a brandului Kafune au fost dezvoltate de agenţia Free Communication. Tot Free asigură consultanţa în derularea campaniei şi va implementa componentele de PR, online&social media şi BTL.

De unde vine numele Kafune, explică agenţia care l-a creat: "vine din portugheza vorbită în Brazilia şi înseamnă gestul de a trece cu mâna prin părul cuiva drag. În termeni mai largi, desemnează tandreţea. Cuvântul "cafune" provine, de fapt, din zona amazoniană"

Strategia, planificarea şi achiziţia media sunt la Media Investment.

VIDEO. Spotul campaniei Kafune cu Andi Moisescu

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Numele Kafune a fost creat de agenția Free Comunication" Nu zau?! cafune este un termen din limba portugheza! daca modifici o litera in scopuri promotionale nu inseamna ca ai creat un nume!!
  • Eu mi-am schimbat parerea despre Andi Moisescu de cand a ajuns sa fie coleg cu tampita si prostituata aia de Mihaela Radulescu si s-o ridice in slavi, nu numai cu porcaria de emisiune lui "Pe bune?". Acest Andi Moisescu pe care eu il consideram un om modest si destept a ajuns un prostovan mare al trustului PROstie (impreuna cu ceilalti prostovani precum Maruta si altii).
  • Dupa emisiunea de real angajament Pe bune, cu intrebari parca special pentru puberi, mi-am schimbat impresia despre Andi.
  • Kafune cumpara cea mai ieftina de pe piata, o ambaleaza intr-un ambalaj koloristic, platesti pt o reclama hipstereasca si tzop se vor un brand luxurios nou pe piata ca sa pacaleasca prostii...

Trimite un comentariu

sus