Skip to main content

AUDIENTE. Prima gală Live Vocea României, peste un milion de români pe post. Kanal D, din nou peste pe naţional

 
AUDIENTE. Prima gală Live Vocea României, peste un milion de români pe post. Kanal D, din nou peste pe naţional

AUDIENŢE. Prima gală live Vocea României a ţinut în faţa televizoarelor în jur de un milion de români pe post. A fost cea mai lungă ediţie din sezon: peste patru ore şi jumătate a durat show-ul de pe Pro TV, terminându-se după ora unu. Cifrele au fost sub cele de săptămâna trecută.

Publicitate

Date interesante pe intervalul în care Vocea României s-a intersectat cu X-Factor (Antena 1) şi cu noul serial turcesc de pe Kanal D, Mireasa din Istanbul. Ca şi săptămâna trecută, turcii au fost peste Voce (la foarte mică distanţă, ce-i drept, dar au fost peste). Kanal D a fost însă mult în urmă pe publicul comercial.

La oraşe şi pe publicul comercial, X-Factor, de pe Antena 1, a fost aproape de Pro TV.

Digisport a fost toată seara pe poziţia a patra, pe toate targeturile.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de vineri, pe intervalul Vocea României (20.30-1.05), dar şi pe intersecţia cu X-Factor (21.10-23.45):

1. Vocea României, peste patru ore şi jumătate de show. Intervalul 20.30-1.05

NAŢIONAL. După media pe toate cele patru ore şi jumătate de emisiune, Pro TV a avut pe post un milion de români. La nivel naţional, a fost urmat de Kanal D, la o diferenţă de 130.000 de persoane, şi de Antena 1.

URBAN. O medie de 620.000 de telesectatori la oraşe pe tot intervalul Vocii. Locul doi pentru Antena 1 şi trei pentru Kanal D.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, 320.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Voce.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.025.000 5.7 16.4
2 Kanal D 895.000 5 14.3
3 Antena 1 826.000 4.6 13.2
4 DigiSport 1 303.000 1.7 4.8
5 National TV 294.000 1.6 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 623.000 6.4 18
2 Antena 1 480.000 4.9 13.8
3 Kanal D 396.000 4.1 11.4
4 DigiSport 1 211.000 2.2 6.1
5 Antena 3 147.000 1.5 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 322 7.2 23.1
2 Antena 1 261 5.8 18.7
3 Kanal D 138 3.1 9.9
4 DigiSport 1 86 1.9 6.2
5 Prima TV 46 1.0 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

2. INTERSECŢIA Vocea României - X Factor. Mireasa din Istanbul, peste amândouă pe naţional, mult în urmă pe comercial

Intersecţia Vocea României - X Factor a fost marcată de un al treilea jucător: Kanal D, cu noul serial Mireasa din Istanbul.

La nivelul întregii ţări, turcii au fost peste ambele show-uri muzicale. Cu foarte puţin, dar au fost peste.

La oraşe, Vocea a fost pe prima poziţie, urmată de X Factor (la 120.000 de telespectatori distanţă) şi de Kanal D.

Pro TV şi Antena 1 au fost apropiate şi pe publicul comercial, lăsând în urmă Kanal D la acest capitol.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.45), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.126.000 6.3 15.8
2 Pro TV 1.119.000 6.2 15.7
3 Antena 1 952.000 5.3 13.4
4 DigiSport 1 391.000 2.2 5.5
5 National TV 315.000 1.8 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 688.000 7.1 17.3
2 Antena 1 568.000 5.8 14.3
3 Kanal D 487.000 5 12.3
4 DigiSport 1 283.000 2.9 7.1
5 Antena 3 171.000 1.8 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 370.000 8.3 23
2 Antena 1 310.000 6.9 19.3
3 Kanal D 165.000 3.7 10.3
4 DigiSport 1 117.000 2.6 7.3
5 Prima TV 59.000 1.3 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

AUDIENŢELE de SĂPTĂMÂNA TRECUTĂ, aici

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile, tu tot nu intelegi. Nu vezi dincolo de obsesiile tale. Eu critic toate emisiunile lungi. Tu le critici doar pe alea de la Protv. Hai ia televizorul în brațe ca e pe antena și noapte buna.
  • f, deci sa fie cat mai lungi emisiunile , sper sa lauzi toate pana la 4 dimineata
  • Nu tine pentru tine, ca e vorba de antena. Hai, uita-te la iumor și lasa-mă în pace.
  • f, iar aberezi, asta cu live nu tine , conteaza cati concurenti ai , votul este live si la iumor , deci tot se asteapta , doar ca tv la noi asa voe ele sa lungeasca pt ca si oamenii accepta , daca ai multi concurenti e normal sa fie lunga ca si cand ar fi live , iumor are in fiecare saptamana un castigator , nu tine asta
  • Și de alte n ori am comentat negativ la live-urile de la Protv sau antena sau de emisiunile prea lungi de la diverse televiziuni. Problema în plus la iumor este ca vorbim de o emisiune înregistrată. Chiar nu mai știu în afară României vreo emisiune înregistrată care sa dureze atât.

    Dincolo de asta, eu zic sa te cauți pe tine mai mult. Tu ești genul care lauda ceva la antena și critica același lucru la Protv, chiar dacă se intampla ca la Protv sa fie mai bine făcut. HAi ca te-am băgat prea mult în seama. ***
  • f, pt ca sareai in sus cand o singura editie iumor a fost pana tarziu , finala
  • Întotdeauna încerc sa comentez pe subiectul propus și așa voi face și de acum, de bine sau de rau. Din păcate cu comentatori ca tine, draga mile, discuțiile o iau mereu pe alte cărări. Ce nevoie aveai tu sa te bagi în seama după primul comentariu în care mai degrabă criticam Vocea decât mult iubitul tău X Factor?
  • f, bine , sper sa nu mai pomenesti de ele daca sunt bune la pro tv
  • Da mile. Pe tine nu te deranjeaza nimic de la antena. Știm. Crezi ca nu știe cineva? Îmi plac papagalii, dar nu când sunt oameni.
  • f, pe mine nu ma deranjeaza lungirile, mci doar pe voi protevistii, ti-am mai zis , eu va zic sa nu uitati doar ca pe voi v-au deranjat la antene , dar acum va plac , eu nu ma uit daca ma deranjeaza , sa tina pana la 4 dimineata
  • @ mile : învață să citești și sa analizezi un text. :)) De mult timp critic toate live-urile ca sunt prea lungi, de la toate posturile. Pe tine nu te-am văzut criticând vreo emisiune a Antenei ca e lunga și acolo ai mai multe opțiuni, dar fiindcă ești un obsedat, strâmbi din nas doar la Protv.
  • E vorba in primul de directia in care a luat-o showul. Odata cu introducerea lui Despot si a doua.. prin alegerea pieselor pe care le canta concurentii, majoritatea necunoscute, de nisa si rock... asta aduce de la sine un public mai mic, odata ce directia showului e necomerciala
  • f, pai tocmai de ce nu ii critici , ce te agitai de antene , sa lungeasca toti , nu

Trimite un comentariu

sus