Skip to main content

Coca-Cola: Nu băgăm publicitate în programele care au cel puțin o treime public format din copii

 
Coca-Cola: Nu băgăm publicitate în programele care au cel puțin o treime public format din copii

Fără reclame la produsele Coca-Cola în programele dedicate copiilor. Decizia este parte a noii poziționări strategice globale a Coca-Cola, anunțată în România la începutul acestei săptămâni. 

Poziționarea ce are ca slogan „O companie pentru toți” vizează atât zona de comunicare, cât și cea de conținut a produselor Coca-Cola.

Publicitate

„Coca-Cola respectă dreptul părinților de a alege ceea ce consideră potrivit pentru copiii lor, de aceea Coca-Cola România nu cumpără spațiu publicitar în emisunile care se adresează direct unor audiențe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani”, au precizat reprezentanții companiei.

Transformări vor fi și la nivel de ambalaj. "Pe eticheta produselor, consumatorii pot găsi informații nutriționale de bază ale produselor, valoarea energetică și ingredientele utilizate”, mai anunță reprezentanții companiei.

Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România şi Moldova:

„Noua poziționare strategică, «O companie pentru toți», este în același timp un răspuns la transformările prin care trece consumatorul, din ce în ce mai preocupat să aibă un stil de viață echilibrat, o sinteză a călătoriei începute de Coca-Cola acum 130 de ani și o descriere a modului în care vedem în prezent viitorul companiei. Concret, Coca-Cola mizează pe o ofertă tot mai bogată, mai incluzivă, pe o diversificare tot mai puternică a opțiunilor de consum, elemente care ne vor echipa pentru un viitor la fel de solid precum istoria pe care o avem în spate.”

Printre schimbările la nivel de conținut Coca-Cola a anunțat noua „rețetă” Sprite, prin care a fost redus numărul de calorii de la 41 kcal/ 100ml la 9 kcal/100 ml.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Intrebarea este daca cei de la Coca Cola aveau pana acum reclame în programele dedicate copiilor...si ma cam indoiesc...
  • Nu înțeleg. Făcea pana acum? 35 % pana în 12 ani probabil se găsesc exclusiv pe posturile de desene animate.

    Pepsi face publicitate în locurile astea? Nu prea înțeleg care e marele anunț.

Trimite un comentariu