Skip to main content

Coca-Cola: Nu băgăm publicitate în programele care au cel puţin o treime public format din copii

 
Coca-Cola: Nu băgăm publicitate în programele care au cel puţin o treime public format din copii

Fără reclame la produsele Coca-Cola în programele dedicate copiilor. Decizia este parte a noii poziţionări strategice globale a Coca-Cola, anunţată în România la începutul acestei săptămâni.

Publicitate

Poziţionarea ce are ca slogan „O companie pentru toţi” vizează atât zona de comunicare, cât şi cea de conţinut a produselor Coca-Cola.

„Coca-Cola respectă dreptul părinţilor de a alege ceea ce consideră potrivit pentru copiii lor, de aceea Coca-Cola România nu cumpără spaţiu publicitar în emisunile care se adresează direct unor audienţe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani”, au precizat reprezentanţii companiei.

Transformări vor fi şi la nivel de ambalaj. "Pe eticheta produselor, consumatorii pot găsi informaţii nutriţionale de bază ale produselor, valoarea energetică şi ingredientele utilizate”, mai anunţă reprezentanţii companiei.

Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România şi Moldova:

„Noua poziţionare strategică, «O companie pentru toţi», este în acelaşi timp un răspuns la transformările prin care trece consumatorul, din ce în ce mai preocupat să aibă un stil de viaţă echilibrat, o sinteză a călătoriei începute de Coca-Cola acum 130 de ani şi o descriere a modului în care vedem în prezent viitorul companiei. Concret, Coca-Cola mizează pe o ofertă tot mai bogată, mai incluzivă, pe o diversificare tot mai puternică a opţiunilor de consum, elemente care ne vor echipa pentru un viitor la fel de solid precum istoria pe care o avem în spate.”

Printre schimbările la nivel de conţinut Coca-Cola a anunţat noua „reţetă” Sprite, prin care a fost redus numărul de calorii de la 41 kcal/ 100ml la 9 kcal/100 ml.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Intrebarea este daca cei de la Coca Cola aveau pana acum reclame în programele dedicate copiilor...si ma cam indoiesc...
  • Nu înțeleg. Făcea pana acum? 35 % pana în 12 ani probabil se găsesc exclusiv pe posturile de desene animate.

    Pepsi face publicitate în locurile astea? Nu prea înțeleg care e marele anunț.

Trimite un comentariu

sus