Skip to main content

FOTO. Echipa Naţională de fotbal are o nouă identitate vizuală semnată de Brandient

 
FOTO. Echipa Naţională de fotbal are o nouă identitate vizuală semnată de Brandient

Agenţia de branding Brandient semnează noua identitate vizuală a echipei naţionale de fotbal. Noua identitate a fost prezentată astăzi, într-o conferinţă de presă, de Aneta Bogdan, Managing Partner al companiei Brandient.

Publicitate

Noul logo este o reinterpretare a stemei României, ce cuprinde principalele elemente: acvila, capul de bour, delfinul şi leul.

„Am reinterpretat acvila Ţării Româneşti, am reinterpretat capul de bBour, am reinterpretat leul oltean, am reinterpretat acvila transilvăneană şi delfinul dobrogean. Am adăugat aproi fotbalul, simbolizat prin balonul rotund”, a explicat Aneta Bogdan, în cadrul evenimentului.

Răzvan Burleanu, preşedintele FRF: „De astăzi, tricolorii joacă pe piept cu un blazon în care istoria românilor şi susţinerea lor sunt laolaltă pentru victorie. Noul blazon al Echipei Naţionale şi noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi şi de mâine o chemare la unitate şi la dăruire. Pentru că doar împreună putem fi mai buni şi doar împreună putem câştiga.”

Aneta Bogdan la conferinţa FRF:

„Dacă ne uităm puţin ce fac ceilalţi în branding de ţară veţi găsi inclusiv topuri ale ceor mai preţioase branduri de naţiune.

  • În acest context în care ne cam lipseşte brandingul de naţiune, ne uităm la orice vector capabil care să suplinească accst job pe care ar trebui să-l facă în primul rând guvernanţii. Şi, veşti bune, pentru că avem mulţi vectori care sunt capabili să poarte pe umerii lor brandul de ţară. Iar sportul naţional, fotbalul în speţă, este unul dintre aceşti vectori care e capabil să poarte brand de naţiune.”
  • „În ce context lansăm acest proiect. Chair dacă acest context are multe perspective din punct de vedere al emoţiilor sau al performanţelor aşteptate, eu sunt om de business şi uitaţi cum văd situaţia: văd o încercare unică de management al schimbării, pe care o echipă de oameni foarte tineri încearcă să o facă într-un domeniu în care nu s-a abordat managementul schimbării.”
  • „Aceasta (stema României - n.r.) este reprezentarea simbolică a naţiunii Române. Ne-am obişnuit cu toţii cu ea. Este o colecţie de elemente heraldice. Sunt peste 20 de elemente heraldice în ceea ce numim stema României. Dacă ne gândim la sport şi la nevoia de energie, modernitate şi show-biz, am încercat să reinterpretăm elemente generice de heraldică românească, să le modernizăm şi să le dăm o alură originală şi cât mai aproape de ceva modern. Am reinterpretat acvila Ţării Româneşti, am reinterpretat Capul de Bour, am reinterpretat Leul oltean, am reinterpretat Acvila Transilvăneană şi Delfinul Dobrogean. Am adăugat fotbal, simbolizat prin balonul rotund şi cu mult noroc ni s-a întâmplat primul centenar de istorie modernă al naţiunii Române.”
  • „Noua siglă a naţionalei de fotbal este românească sută la sută. „Românii sunt uniţi prin fotbal”.
  • „Avem un logo modern, un logo pe care îl putem pune pe orice, de la echipament, la televizor, de la outdoor la internet şi într-un fel sau altul, când ieşim în afara ţării purtăm pe piept ceva ce simţim că e românesc şi asta ar trebui să ne dea putere, dorinţă victorie şi probabil mai multă responsabilitate.”

FOTO

  • Logo-ul folosit până acum pe echipamentele Echipei Naţionale

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mie îmi place, este elegant.
    Poate că era o idee mai bună crearea unei noi sigle pentru federația română de fotbal, dar asta probabil într-un episod viitor.
  • Pe echipamentul de culoare rosie nu-i voie sa se puna tricolorul? Cat despre logo, parca-i facut din topor! Sper ca nu au primit bani pentru asa ceva ca-i o chestie oribila!
  • Orice echipa nationala de fotbal, reprezentanta al unui stat care se respecta, are pe tricoul de joc stema tarii pe care o reprezinta, nu logo-uri. Daca f.r.f. vrea sa sa afirme sa o faca, dar prin alte metode.
  • Uite de asta jucau astia de la Nationala foarte prost, nu aveau identitate vizuala pe masura valorii jucatorilor. Sa vezi de acum performante... Chelul si tichia de margaritar.

Trimite un comentariu

sus