Skip to main content

FOTO. Echipa Națională de fotbal are o nouă identitate vizuală semnată de Brandient

 
FOTO. Echipa Națională de fotbal are o nouă identitate vizuală semnată de Brandient

Agenția de branding Brandient semnează noua identitate vizuală a echipei naționale de fotbal. Noua identitate a fost prezentată astăzi, într-o conferință de presă, de Aneta Bogdan, Managing Partner al companiei Brandient.

Noul logo este o reinterpretare a stemei României, ce cuprinde principalele elemente: acvila, capul de bour, delfinul și leul. 

Publicitate

„Am reinterpretat acvila Țării Românești, am reinterpretat capul de bBour, am reinterpretat leul oltean, am reinterpretat acvila transilvăneană și delfinul dobrogean. Am adăugat aproi fotbalul, simbolizat prin balonul rotund”, a explicat Aneta Bogdan, în cadrul evenimentului.  

Răzvan Burleanu, președintele FRF: „De astăzi, tricolorii joacă pe piept cu un blazon în care istoria românilor și susținerea lor sunt laolaltă pentru victorie. Noul blazon al Echipei Naționale și noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi și de mâine o chemare la unitate și la dăruire. Pentru că doar împreună putem fi mai buni și doar împreună putem câștiga.”

Aneta Bogdan la conferința FRF:

„Dacă ne uităm puțin ce fac ceilalți în branding de țară veți găsi inclusiv topuri ale ceor mai prețioase branduri de națiune.

  • În acest context în care ne cam lipsește brandingul de națiune, ne uităm la orice vector capabil care să suplinească accst job pe care ar trebui să-l facă în primul rând guvernanții. Și, vești bune, pentru că avem mulți vectori care sunt capabili să poarte pe umerii lor brandul de țară. Iar sportul național, fotbalul în speță, este unul dintre acești vectori care e capabil să poarte brand de națiune.” 
  • „În ce context lansăm acest proiect. Chair dacă acest context are multe perspective din punct de vedere al emoțiilor sau al performanțelor așteptate, eu sunt om de business și uitați cum văd situația: văd o încercare unică de management al schimbării, pe care o echipă de oameni foarte tineri încearcă să o facă într-un domeniu în care nu s-a abordat managementul schimbării.”
  • „Aceasta (stema României - n.r.) este reprezentarea simbolică a națiunii Române. Ne-am obișnuit cu toții cu ea. Este o colecție de elemente heraldice. Sunt peste 20 de elemente heraldice în ceea ce numim stema României. Dacă ne gândim la sport și la nevoia de energie, modernitate și show-biz, am încercat să reinterpretăm elemente generice de heraldică românească, să le modernizăm și să le dăm o alură originală și cât mai aproape de ceva modern. Am reinterpretat acvila Țării Românești, am reinterpretat Capul de Bour, am reinterpretat Leul oltean, am reinterpretat Acvila Transilvăneană și Delfinul Dobrogean. Am adăugat fotbal, simbolizat prin balonul rotund și cu mult noroc ni s-a întâmplat primul centenar de istorie modernă al națiunii Române.”
  • „Noua siglă a naționalei de fotbal este românească sută la sută. „Românii sunt uniți prin fotbal”.
  • „Avem un logo modern, un logo pe care îl putem pune pe orice, de la echipament, la televizor, de la outdoor la internet și într-un fel sau altul, când ieșim în afara țării purtăm pe piept ceva ce simțim că e românesc și asta ar trebui să ne dea putere, dorință victorie și probabil mai multă responsabilitate.” 
     

 FOTO

  • Logo-ul folosit până acum pe echipamentele Echipei Naționale

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Mie îmi place, este elegant.
    Poate că era o idee mai bună crearea unei noi sigle pentru federația română de fotbal, dar asta probabil într-un episod viitor.
  • Pe echipamentul de culoare rosie nu-i voie sa se puna tricolorul? Cat despre logo, parca-i facut din topor! Sper ca nu au primit bani pentru asa ceva ca-i o chestie oribila!
  • Orice echipa nationala de fotbal, reprezentanta al unui stat care se respecta, are pe tricoul de joc stema tarii pe care o reprezinta, nu logo-uri. Daca f.r.f. vrea sa sa afirme sa o faca, dar prin alte metode.
  • Uite de asta jucau astia de la Nationala foarte prost, nu aveau identitate vizuala pe masura valorii jucatorilor. Sa vezi de acum performante... Chelul si tichia de margaritar.

Trimite un comentariu