Skip to main content

MRM, agenţia anului la Internetics 2017. Care au fost cele mai bune campanii din digital

 
MRM, agenţia anului la Internetics 2017. Care au fost cele mai bune campanii din digital

MRM McCann a primit trofeul pentru agenţia anului la Internetic după ce a obţinut cinci trofee şi alte două nominalizări. În cadrul galei de premiere Internetics 2017, festival ce premiazǎ inteligenţa digitalǎ, au fost acordate 28 de trofee, dintre care 12 trofee de Aur, 12 de Argint şi 3 în secţiunile de campanii interactive.

Publicitate

Ȋn total, în cadrul Internetics 2017 au urcat pe scenǎ 15 agenţii: Cohn and Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Kubis Interactive, Jazz, Leo Burnett România/Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM // McCann, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Papaya Advertising, Publicis România/Publicis One, Samsung România, Three şi Tribal Worldwide România.

Conform punctelor acumulate din premiile şi nominalizǎrile obţinute, topul celor mai premiate agenţii este:

  1. MRM // McCann;
  2. Kubis Interactive;
  3. Tribal Worldwide România şi Cohn & Jansen JWT;
  4. Leo Burnett România/Publicis One.

MRM // McCann a câştigat premii pentru lucrǎrile “Romania’s Next Big Vlogger” – Coca-Cola (3 trofee Gold în Culture – Online Branded Content, Communities – Brand Associated Communities şi Social Media – Online PR Special Projects), “Rombot - The first virtual ambassador of a country” – ROM (Silver în Digital Brand Experience) şi “Like Exchange” – KFC (Silver în Social Media – Social Media Special Mechanics). Totodată, juriul a acordat premiul special de Most Creative Client of the Year companiilor Coca-Cola şi KFC.

Kubis Interactive a luat 4 trofee pentru proiectul “URSUS Escape Room LIVE”, Gold în secţiunile Culture – Online Advertising Games, Web – Microsites şi Gold pe toatǎ categoria de Interactive Campaigns – Digital Component of an Integrated Campaign, plus premiu de secţiune în categoria de Digital Component, la FMCG – Drinks. Aceeaşi campanie a câştigat şi premiul special al juriulul: Best Use of Technology in a Digital Campaign. Experimentul “Grolsch Awake your Curiosity Experiment” a mai adus agenţiei încǎ un trofeu important – Gold la Digital Brand Experience.

Tribal Worldwide România a câştigat 2 trofee, ambele alǎturi de Pepsi, pentru “Pepsi – taking on Facebook”, Gold în secţiunea Social Media – Social Media Pages şi “Escape the Traditional Christmas Family Lunch with Pepsi” – Silver la Mobile Campaigns.

Alte 2 trofee de argint au mers la Cohn & Jansen JWT, pentru “Aqua Scanner” la Mobile Apps şi “Rock the Vlog by Sugus” la Brand Associated Communities (categoria Communities).

Leo Burnett România / Publicis One şi Kaufland au câştigat 2 trofee, ambele pentru “Animaterra” - premiu în secţiunea Digital Component of an Integrated Campaign - Others şi Silver pentru toatǎ categoria de Interactive Campaigns - Digital Component of an Integrated Campaign.

Au mai fost acordate 4 trofee Gold, pentru: Publicis România / Publicis One pentru campania “A VISA gift: Morgan Freeman reads Carmen’s Comment” (Viral Video), MullenLowe România pentru “The Endless Day of Giraf” (Social Media Special Mechanics), Samsung România pentru aplicaţia “See Colors” (Mobile Apps), Heist Industries & Poliţia Românǎ pentru “Ghost Radars” (Mobile Campaigns).

De asemenea, în competiţie au mai fost acordate urmǎtoarele distincţii speciale:

•Premiul Special Youtube - YOUTUBE ROMANIA ADS LEADERBOARD, pentru campania “OLX Alowance #bebebine” de la Saatchi&Saatchi + The Geeks & Conversion
•Best Use of Technology for a Social Cause pentru Ghost Radars, de la Heist Industries pentru Poliţia Românǎ
•Most Creative Newcomer – FAN Courier

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus