Skip to main content

Alegeri la Consiliul Român pentru Publicitate. Oana Cociașu rămâne președinte

 
Alegeri la Consiliul Român pentru Publicitate. Oana Cociașu rămâne președinte

Alegeri în Consiliul Român al Publicității, organismul care se ocupă cu autoreglementarea industriei, și cu respectarea Codului de bună practică în comunicarea comercială. Oana Cociașu, managing partner al agenție Medic Cone, rămâne președinte al organizației.

Publicitate

Cum arată boardul Romanian Advertising Council - RAC, organism care ajută și Consiliul Național al Audiovizualului (are un rol consultativ pe lângă CNA, pe spețele care țin de reclame)?

Oana Cociașu, Managing partner Medic One, reprezentantul Lowe Group în RAC, va continua să conducă Romanian Advertising Council pentru următorii patru ani, din poziția de Președinte.

Mihaela Ungar, reprezentant KMG Rompetrol, de asemenea va contribui la dezvoltarea activității organismului de autoreglementare, din poziția de Vicepreședinte.

Oana Cociașu are peste 18 ani de experiență în comunicarea medicală. Este președinte RAC din 2013. Este absolventa a Universității de Medicină și Farmacie din București, și are studii în publicitate și comunicare medicală la New York, Frankfurt și Viena.

Componența Consiliului Director RAC:

  • Oana Cociașu, Președinte RAC / reprezentant Medic One, Lowe Group;
  • Mihaela Ungar, Vicepreședinte RAC / reprezentant KazMunayGas Rompetrol;
  • Oltea Belciuganu, Trezorier, Membru in Consiliul Director RAC / reprezentant CEC Bank;
  • Ecaterina Șafarica, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant Procter & Gamble;
  • Laurentiu Gheorghiu, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant PRO TV;
  • Gerald Filip – Flintoacă, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant PRISA;
  • Victor Dobre, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant IAA România.
     

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non-profit și independentă.

Obiectul de activitate al RAC este autoreglementarea în publicitate. Înființat în 1999, RAC numără azi peste 74 de membri: anunțători, agenții de publicitate, companii de media, organizații din industria publicității și membri onorifici.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în comunicarea comercială, care are ca punct de plecare Codul ICC. Scopul acestui text este acela de a sprijini dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România, prin asigurarea unei comunicări corecte, cinstite și decente față de consumator și industrie.

Consiliul Român pentru Publicitate este membru al European Advertising Standards Alliance (EASA) și membru fondator al International Council for Advertising Standards (ICAS).
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu