Skip to main content

PREMIERĂ. O emisiune de pe Antena 1, pe primul loc pe comercial în noiembrie, în plin sezon

 
PREMIERĂ. O emisiune de pe Antena 1, pe primul loc pe comercial în noiembrie, în plin sezon

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Premieră în clasamentul emisiunilor de divertisment: în plin sezon, cu show-uri ca Vocea României și Visuri la cheie pe Pro TV, cel mai urmărit program pe publicul comercial, în luna noiembrie, este unul de pe Antena 1.

Publicitate

Este vorba de Chefi la cuțite, care a avut cea mai bună medie pe publicul comercial, peste Gospodar fără pereche și Visuri la cheie. În mod normal, în plin sezon, Pro TV dădea show-ul de divertisment al lunii pe publicul între 18 și 49 de ani.

De altfel, pe publicul comercial, consumul tv este diferit decât la nivelul întregii țări, cu locuri mult mai bune pentru emisiuni ca iUmor, Pe bune, X Factor și Jos pălăria.

Pro TV are primul loc la nivelul întregii țări, unde a prins bine Gospodar fără pereche, în timp ce, la orașe, cel mai vizionat a fost Visuri la cheie, programul dat miercuri seară.

Paginademedia.ro vă prezintă topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie:

NAȚIONAL. Gospodar fără pereche a fost urmărită bine în țară: aproape două milioane de români s-au uitat la emisiunea cu Anamaria Prodan, pe Pro TV. Locul doi pe național e tot al Pro TV, cu Visuri la cheie. Urmează, în top, Acces direct (Antena 1), Chefi la cuțite (Antena 1) și Ce spun românii, cu Cabral, de pe Pro TV.

De la Kanal D, cele mai bune emisiuni pe național sunt Roata norocului și Ochii din umbră. Vocea României este pe poziția a noua, iar X-Factor, pe 15.

Nicio emisiune tabloid de seară nu prinde top 20 pe divertisment (o medie de 560.000 pentru WowBiz - Kanal D și de 480 pentru Xtra night show, cu Capatos, de pe Antena 1).

URBAN. La orașe, cea mai urmărită emisiune de divertisment a fost Visuri la cheie (950.000), urmată de Gospodar fără pereche (910.000), de pe Pro TV. Completează topul Chefi la cuțite, Ce spun românii și, pe locuri mult mai bune decât pe național, Vocea României și iUmor.

Emisiunile Kanal D sunt puțin mai jos în topul urban, decât la nivelul întregii țări.

COMERCIAL. Pe publicul între 18 și 49 de ani, consumul TV este diferit, față de nivelul întregii țări. Cel mai urmărit show pe publicul între 18 și 49 de ani este Chefi la cuțite, de pe Antena 1, program produs de Mona Segall (ex Pro TV): peste jumătate de milion de telespectatori media pe acest target. La egalitate, urmează Gospodar fără pereche și Visuri la cheie, de pe Pro TV.

Pe publicul comercial, iUmor este mai sus decât pe celelalte targeturi. Locuri mult mai sus au și Pe bune (cu Andi Moisescu, de pe Pro TV), X-Factor și România, jos pălăria (cu Florin Busuioc, pe Pro TV).

Emisiunile de pe Kanal D sunt mai jos pe segmentul 18-49 de ani.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Gospodar fara pereche Pro TV 1.955.000 10.9
2 Visuri la cheie Pro TV 1.741.000 9.7
3 Acces Direct Antena 1 1.705.000 9.5
4 Chefi la cutite Antena 1 1.652.000 9.2
5 Ce spun romanii Pro TV 1.511.000 8.4
6 Roata norocului Kanal D 1.388.000 7.7
7 Ochii din umbra Kanal D 1.181.000 6.6
8 iUmor Antena 1 1.174.000 6.5
9 Vocea Romaniei Pro TV 1.142.000 6.4
10 Te cunosc de undeva Antena 1 1.140.000 6.3
11 The Wall - Marele Zid Antena 1 1.061.000 5.9
12 Se striga darul Kanal D 1.043.000 5.8
13 Romania, Jos palaria Pro TV 1.017.000 5.7
14 Guess My Age - Ghiceste-mi varsta Antena 1 923.000 5.1
15 X Factor Antena 1 888.000 4.9
16 Pe bune?! Pro TV 887.000 4.9
17 Aici eu sunt vedeta Antena 1 843.000 4.7
18 Schimb de mame Prima TV 808.000 4.5
19 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 772.000 4.3
20 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 734.000 4.1

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie, în mediul URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%  
1 Visuri la cheie Pro TV 947.000 9.7
2 Gospodar fara pereche Pro TV 912.000 9.4
3 Chefi la cutite Antena 1 896.000 9.2
4 Ce spun romanii Pro TV 824.000 8.5
5 Vocea Romaniei Pro TV 692.000 7.1
6 iUmor Antena 1 677.000 7
7 Te cunosc de undeva Antena 1 667.000 6.9
8 Acces Direct Antena 1 664.000 6.8
9 Roata norocului Kanal D 523.000 5.4
10 The Wall - Marele Zid Antena 1 513.000 5.3
11 Pe bune?! Pro TV 512.000 5.3
12 X Factor Antena 1 510.000 5.2
13 Romania, Jos palaria Pro TV 476.000 4.9
14 Guess My Age - Ghiceste-mi varsta Antena 1 445.000 4.6
15 Ochii din umbra Kanal D 415.000 4.3
16 Aici eu sunt vedeta Antena 1 408.000 4.2
17 Voi cu Voicu Antena 3 355.000 3.7
18 Se striga darul Kanal D 353.000 3.6
19 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 348.000 3.6
20 Schimb de mame Prima TV 339.000 3.5

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Chefi la cutite Antena 1 527.000 11.7
2 Gospodar fara pereche Pro TV 491.000 10.9
3 Visuri la cheie Pro TV 491.000 10.9
4 iUmor Antena 1 430.000 9.6
5 Vocea Romaniei Pro TV 344.000 7.7
6 Pe bune?! Pro TV 315.000 7
7 Ce spun romanii Pro TV 288.000 6.4
8 X Factor Antena 1 280.000 6.3
9 Romania, Jos palaria Pro TV 280.000 6.2
10 Te cunosc de undeva Antena 1 272.000 6.1
11 The Wall - Marele Zid Antena 1 249.000 5.6
12 Guess My Age - Ghiceste-mi varsta Antena 1 246.000 5.5
13 Acces Direct Antena 1 226.000 5.0
14 Aici eu sunt vedeta Antena 1 198.000 4.4
15 Schimb de mame Prima TV 160.000 3.6
16 Roata norocului Kanal D 157.000 3.5
17 Se striga darul Kanal D 146.000 3.2
18 Xtra Night Show Antena 1 142.000 3.2
19 Ochii din umbra Kanal D 141.000 3.2
20 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 132.000 2.9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Vezi clasamentul emisiunilor de divertisment în luna octombrie, aici

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Asta mai lipsea. Acces direct în prime time. Iuli, nu te uiți cât cade Acces direct pe comercial? Sa bage desene animate. Data trecuta au făcut audienta.
  • Cu asa audiente mici, Antena 1 incapataneaza sa difuzeze "Aici eu sunt vedeta", mai bine ar difuza Acces Direct in Prime-Time, este aceeasi chestie, si ar face audiente mai mari.

    Acces Direct Special, cu editii lacrimogene
  • Chefi la cutite ramane cea mai buna emisiune a Antenei, dar curand o sa scada si ea, o sa se uzeze, la fel ca si iUmor. Ei nu incearca sa difuzeze formate noi care sa prinda la public si sa le difuzeze doar o singura data pe an, nu de 2 ori.

    Antena ar trebui sa mai invete de la Pro, daca tot copiaza. Pro-ul are doar cateva emisiuni difuzate de 2 ori pe an (filmele sunt si de 4 ori, dar e alta mancare), alea de dupa ora 22, in rest o singura data. Si uitati-va, nu se uzeaza la fel ca la Antena
  • Petrisor, avand in vedere ca finala Chefilor a avut 502 mii spectatori pe commercial, daca media de 527 mii prezentata de tine este corecta, inseamna ca finala a avut audienta mai mica decat editiile precedente! tare, nu?:))
  • După mine cele mai bune emisiuni sunt:acces direct,extra night show,ochii din umbra și adevăruri ascunse.Cat despre seriale îmi plac(mi_au plăcut):patria mea ești tu,intrusul,1001 de nopți,trădarea,asi)Kanal d ne_ar putea face o surpriză plăcută difuzând seriale că Bahar viața furata,trădarea sau 1001 de nopți.Va mulțumesc.
  • Noroc cu chefii, ca altfel toamna asta Antena are colecție de emisiuni de prime time care scot cifre sub emisiuni din daytime. :)) nu degeaba au scăzut toamna asta.

Trimite un comentariu