Skip to main content

Discovery și-a schimbat agenția de comunicare din România după 15 ani cu Grayling

 
Discovery și-a schimbat agenția de comunicare din România după 15 ani cu Grayling
Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est

O nouă agenție de PR pentru posturile Discovery. Este vorba despre Graffiti Public Relations, afiliat exclusiv Ketchum în România, care va comunica pentru Discovery Networks de la 1 ianuarie 2018. Agenția va oferi servicii integrate de PR și comunicare digitală pentru canalele Discovery Channel, TLC și Eurosport.

Anunțul vine după ce Discovery a lucrat cu Grayling în ultimii 15 ani. 

Publicitate

Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est, consideră că parteneriatul va avea un rol esențial în strategia de dezvoltare digitală și de conținut a companiei:

„Știți cum se spune – e nevoie de doi pentru un tango. Nu conduce nimeni dansul, e o comuniune și o înțelegere între cei doi parteneri. Ne-am dorit o agenție full service, care să devină partenerul ideal de dans și care să poată acoperi integral nevoile noastre de comunicare atât cu fanii, cât și cu partenerii de business. Televiziunea și modul în care consumăm produsele de entertainment s-au schimbat major în ultimii ani. Discovery este în prima linie a acestei schimbări și tocmai de aceea am ales un partener care să înțeleagă acest lucru și să-l transpună în campanii de comunicare.”

„Discovery Channel satisface curiozitatea fanilor prin conținut proaspăt, captivant, cu titluri noi în fiecare an; Eurosport aduce fanii în mijlocul competițiilor sportive de top, cu o mare diversitate de conținut. Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang (2018) vor avea un unghi complet nou de prezentare, prin personalizarea și amplificarea digitală a conținutului pe toate platformele. TLC are o nișă foarte bună de creștere în zona de entertainment, cu un mix divers de programe de lifestyle care prezintă povești de viață fantastice. Graffiti PR a înțeles și a transpus cel mai bine acestă abordare în cadrul procesului de pitch, printr-un produs de consultanță de comunicare complex, actual și integrat”, a adăugat Ada Roseti.

Bogdan Tomoiagă, director executiv Graffiti PR: „Știți cu toții – sunt clienți pentru care ai face orice ca să îi ai în portofoliu. Discovery Networks este unul dintre ei și am fost extrem de entuziasmați când am fost invitați în licitație. Când am început să lucrăm propunerea de pitch, ne-am dat seama că aveam de-a face cu un «love brand» pentru oamenii din agenție, fie ei din generația X sau Millennials. Am crescut cu emisiunile How it’s made și Myth Busters de la Discovery și cu transmisiunile sportive impecabile de la Eurosport, iar poveștile autentice ale personajelor TLC ne inspiră zi de zi. Așa că primul pas era bifat – fall in love with the client. 

Discovery Communications a făcut o serie de achiziții în ultima perioadă, de la programe, la o serie de rețele de televiziune. A achiziționat anul acesta Scripps Networks Interactive, ce deține în portofoliu canale TV precum Food Network și Fine Living. Tranzacția va fi finalizată la începutul anului 2018. 

În România, portofoliul Discovery Networks este alcătuit din 14 televiziuni (Discovery Channel, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet, Animal Planet HD, Investigation Discovery, Investigation Discovery HD, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase, Discovery Turbo Xtra) și are acoperire națională completă, fiind distribuit de principalii operatori – Orange, UPC, Telekom, RCS&RDS, Akta.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • nu stiu cine aproba sau propune emisiunile dar cert este ca sint extrem de slabe Lipsa de profesionalism = anoste !
  • La cele de mai sus ar trebui adaugat ca Eurosport 1 pista sd ofera transmisii sportive la o calitate de neacceptat ( vezi PL sau alte transmisii ). Poate iau in considerare acest aspect, daca tot vor sa ofere clientilor produse premium.
  • discovery science este mult mai bun in polonia iar "canal + discovery" bate orice canal de pe piata romaneasca. in consecinta calitatea programelor difera chiar intre fostele tari socialiste
  • Nu știu cum se poate uita cineva la Discovery Channel, History și TLC la câtă publicitate au. Posturi mai bune decât astea 3: National Geographic(dacă aveți ăla HD fără reclame e super, dar și ăsta din RO e ok), Travel Channel, Viasat Nature/Explore/History(3 canale excelente), Crime+Investigation(care după părerea mea e mult mai bun decât ID), Investigation Discovery(față de C+I, ăsta e mai mult pentru femei), Nat Geo Wild și chiar BBC Earth. Ai alternative dacă știi să folosești telecomanda cum trebuie.
  • Puteti sa va faceti cata publicitate va doriti...si cu cine va doriri. Nu pun botul la vrajeli scumpe. Prefer History HD, National Geographic HD, Travel Channel HD, Viasat History / Nature / Explore.
  • Doamna chimista autointitulata critic de film, Ada, a distrus Discovery asa cum nici nu putea sa viseze cineva. Face o selectie de programe vechi, stil reality pentru femei, in genul celuilalt post al lor la care nu se uita nimeni, TLC. Fara legatura cu programele Discovery difuzate in alte tari.
  • @Doru:Vezi ca exista multe canale de documentare necunoscute de toti:Doq,C+I,DocuBox,Cinethronix.
    Si Discovery mai are si alte canale mai bune decat cel principal:ID,DTX,AP si Discovery Science.
  • nu doru , la ei e fara publicitate si documentare bune , mult peste discovery sau pseudohistory , ei au publicitate de patru ori pe ora , post cu plata , in general documentare despre nimic
  • Vezi ca e "DocuBox", nu cu "K". Ce post mai e si acesta ? Cumva are 100 de telespectatori pe minut ? Documentare avem "Discovery", "History", "National Geographic", "BBC Earth".
  • Doru, aici vorbim de faptul că există posturi ca dokubox mult mai bune ca și conținut, doar tu esti obsedat de antena , difuzează ei documentare

Trimite un comentariu