Skip to main content

După 20 de ani. TV mania și-a schimbat logo-ul. Cum arată de la numărul 1.000

 
După 20 de ani. TV mania și-a schimbat logo-ul. Cum arată de la numărul 1.000

Revista TV mania își schimbă logo-ul. Noua grafică a revistei vine odată cu numărul 1.000 al publicației, lansat în această săptămână, cu Horia Brenciu pe prima pagină.

Publicitate

Logo-ul nu este singura schimbare a revistei care are 20 de ani pe piața din România. Modificări sunt și la nivel de grafică și de aranjare a rubricilor.

Zona de seriale, de cinema și de documentare va avea spații mai mari în revistă.

TV mania este una din cele mai vândute publicații din România. Conform datelor BRAT, publicația săptămânală vinde la fiecare ediție, în medie, peste 40.000 de exemplare.

FOTO. Noul logo al revistei (stânga), față în față cu varianta de până acum:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu