Skip to main content

După 20 de ani. TV mania şi-a schimbat logo-ul. Cum arată de la numărul 1.000

 
După 20 de ani. TV mania şi-a schimbat logo-ul. Cum arată de la numărul 1.000

Revista TV mania îşi schimbă logo-ul. Noua grafică a revistei vine odată cu numărul 1.000 al publicaţiei, lansat în această săptămână, cu Horia Brenciu pe prima pagină.

Publicitate

Logo-ul nu este singura schimbare a revistei care are 20 de ani pe piaţa din România. Modificări sunt şi la nivel de grafică şi de aranjare a rubricilor.

Zona de seriale, de cinema şi de documentare va avea spaţii mai mari în revistă.

TV mania este una din cele mai vândute publicaţii din România. Conform datelor BRAT, publicaţia săptămânală vinde la fiecare ediţie, în medie, peste 40.000 de exemplare.

FOTO. Noul logo al revistei (stânga), faţă în faţă cu varianta de până acum:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Banal si plictisitor noul logo.

    Oare de ce toate firmele isi aleg un logo simplu si plictisitor care nu iasa cu nimic special in ochii audientei?
  • În logoul vechi era scris TV mamia, acum au un logo banal dar care se citește corect.

    Câte variante au încercat oare?

Trimite un comentariu

sus