Skip to main content

Festivalul Enescu lucrează cu o nouă agenție de comunicare, după o colaborare de cinci ani cu OMA Vision

 
Festivalul Enescu lucrează cu o nouă agenție de comunicare, după o colaborare de cinci ani cu OMA Vision

Festivalul Internațional George Enescu își schimbă agenția de comunicare din inanuarie 2018, după ce în ultimii cinci ani a lucrat cu OMA Vision. Noua agenție este DC Communication, potrivit unui anunț al reprezentanților festivalului.

În calitate de partener, agenția va oferi consultanță departamentului intern de presă al Artexim, organizatorul festivalului, în activități de fundraising, menținerea relațiilor cu sponsorii și presa, precum și trecerea strategiei de comunicare într-o nouă etapă, au mai anunțat aceștia. 

Publicitate

Ediția a XVI-a a Concursului Internațional „George Enescu” se va desfășura în perioada 1–23 septembrie 2018 și va reuni sute de tineri talentați, în cadrul celor patru secțiuni: violoncel, vioară, pian și compoziție. Termenul limită pentru înscrieri este 15 aprilie 2018.

Crenguța Roșu, Managing Partner la DC Communication: „Ne alăturăm organizatorilor Festivalului cu mult entuziasm și respect. Ne dorim să consolidăm standardele pe care s-a construit comunicarea, să contribuim la o diversificare a proiectelor de cultivare a gustului pentru muzică și să promovăm această bijuterie prețioasă către un public cât mai larg.”

DC Communication este o agenție de comunicare și relații publice românească, fondată în anul 1995 de Teodor Frolu și Crenguța Roșu. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu