Skip to main content

MagicHome - Scaunul suferinţei, de la Jazz, campania lunii: "ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer"

 

TOP CAMPANII CREATIVE. “E o campanie care m-a emoţionat, care m-a mişcat şi care mi-a reamintit de ce lucrez în publicitate. A devenit viralǎ, şi-a depǎşit cu succes obiectivul propus şi ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer", a fost una dintre explicaţiile pentru care Magic Home - Scaunul Suferinţei, a fost desemnată cea mai creativă campanie a lunii de către Art Directors Club România (ADC*RO).

Publicitate

Ideea a fost a agenţiei de publicitate Jazz, aceeaşi care semnează şi locul doi cu spotul LaMinut - Muştarul nr. 1 al românilor. Pe locul 3 intrǎ luna aceasta MullenLowe România cu Replate Waste pentru Pizza Hut.

Sute de oameni au stat pe scaunul rezistenţei, lângă un pat de spital. Scaunul de pe care părinţii îşi veghează copiii bolnavi de cancer. Au stat până s-au strâns 100.000 de SMS-uri, pentru amenajarea MagicHome - refugiul părinţilor, o clădire de lângă spitalul oncologic din Bucureşti, unde vor putea sta părinţii care vin cu copiii la tratament.

“E o campanie care m-a emoţionat, care m-a mişcat şi care mi-a reamintit de ce lucrez în publicitate. A devenit viralǎ, şi-a depǎşit cu succes obiectivul propus şi ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer. De la mine a primit şi aplauze, şi un sms la 8844 cu textul MAGIC.#împreunǎemaibine”, declarǎ Bogdan Vintilǎ, Group Creative Director Graffiti BBDO & membru ADC România.

REZULTATELE campaniei MagicHome şi despre proiectul Refugiu Părinţilor, AICI

Echipa care a materializat această idee pentru Asociaţia MagiCAMP este formată din Raluca Matei, Roxana Cozaru (Art Directors) şi Andreea Ghenoiu, Alina Vărlănuţă şi Miruna Dumitrescu (Copywriters).

Jazz, şi pe locul doi, cu muştarul LaMinut

Jazz ocupǎ şi locul al doilea din Top 3 ADC de Noiembrie, cu proiectul “LaMinut - Muştarul numǎrul 1 al Românilor”, un spot creat 100% din imagini cu stop motion în colaborare cu Carioca. Echipa Jazz care s-a ocupat de proiect: Raluca Matei (Head of Art), Mihai Stoica (Junior Art Director) şi George Bucurescu (Junior Copywriter).

MullenLowe România ocupă locul 3 în Top 3 ADC cu un proiect pentru Pizza Hut – Replate Waste, o campanie prin care mâncarea lăsată pe mesele din restaurante devine obiectul unui shooting foto (cu puţin ajutor al unui food stylist). Fotografiile pot fi apoi cumpărate de pe Shutterstock, iar achiziţiile se transformă în donaţii pentru Fundaţia Hospice Casa Speranţei. La materializarea ideii au contribuit Silviu Antohe (Senior Art Director) şi Radu Nantu (Copywriter).


Trei menţiuni ale lunii noiembrie, care merg către următoarele campanii:


1. ZOOT vs Alex: Internet, fii gagica lui Alex by Sector 7, cu Alex Coteţ în rol principal, Alina Nechita - Art Director.

2. Greenpeace – Uncut de la Kinecto - iniţiativă de salvare a pădurilor virgine din România, care integrează lansarea albumului Cel mai frumos loc de pe pământ (Coma). Albumul cuprinde fragmente audio cu înregistrări ale sunetelor pădurilor. Echipa care a contribuit la acest proiect este formată din: Silvia Marinescu – Copywriter şi Andrei Dumitrescu – Art Director. Albumul, aici

3. The Cart Crash de la Geometry Global pentru Golden Brau. Campania care atenţionează asupra consumului de alcool la volan a fost creată de Bogdan Dinu (Digital Art Director) şi Ioana Ichim (Digital Copywriter).

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.

Citeşte şi:

Interiorul Magic Home, proiectat pro bono de Adela Pârvu, de la Visuri la Cheie. Cum va arăta refugiul părinţilor cu copii bolnavi de cancer

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus