Skip to main content

MagicHome - Scaunul suferinței, de la Jazz, campania lunii: "ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer"

 

TOP CAMPANII CREATIVE. “E o campanie care m-a emoţionat, care m-a mişcat şi care mi-a reamintit de ce lucrez în publicitate. A devenit viralǎ, şi-a depǎşit cu succes obiectivul propus şi ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer", a fost una dintre explicațiile pentru care Magic Home - Scaunul Suferinței, a fost desemnată cea mai creativă campanie a lunii de către Art Directors Club România (ADC*RO).

Ideea a fost a agenției de publicitate Jazz, aceeași care semnează și locul doi cu spotul LaMinut - Muștarul nr. 1 al românilor. Pe locul 3 intrǎ luna aceasta MullenLowe România cu Replate Waste pentru Pizza Hut.

Publicitate

Sute de oameni au stat pe scaunul rezistenței, lângă un pat de spital. Scaunul de pe care părinţii își veghează copiii bolnavi de cancer. Au stat până s-au strâns 100.000 de SMS-uri, pentru amenajarea MagicHome - refugiul părinților, o clădire de lângă spitalul oncologic din București, unde vor putea sta părinții care vin cu copiii la tratament.

“E o campanie care m-a emoţionat, care m-a mişcat şi care mi-a reamintit de ce lucrez în publicitate. A devenit viralǎ, şi-a depǎşit cu succes obiectivul propus şi ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer. De la mine a primit şi aplauze, şi un sms la 8844 cu textul MAGIC.#împreunǎemaibine”, declarǎ Bogdan Vintilǎ, Group Creative Director Graffiti BBDO & membru ADC România.

REZULTATELE campaniei MagicHome și despre proiectul Refugiu Părinților, AICI

Echipa care a materializat această idee pentru Asociația MagiCAMP este formată din Raluca Matei, Roxana Cozaru (Art Directors) și Andreea Ghenoiu, Alina Vărlănuță și Miruna Dumitrescu (Copywriters).
 

Jazz, și pe locul doi, cu muștarul LaMinut

Jazz ocupǎ şi locul al doilea din Top 3 ADC de Noiembrie, cu proiectul “LaMinut - Muştarul numǎrul 1 al Românilor”, un spot creat 100% din imagini cu stop motion în colaborare cu Carioca. Echipa Jazz care s-a ocupat de proiect: Raluca Matei (Head of Art), Mihai Stoica (Junior Art Director) şi George Bucurescu (Junior Copywriter).

MullenLowe România ocupă locul 3 în Top 3 ADC cu un proiect pentru Pizza Hut – Replate Waste, o campanie prin care mâncarea lăsată pe mesele din restaurante devine obiectul unui shooting foto (cu puțin ajutor al unui food stylist). Fotografiile pot fi apoi cumpărate de pe Shutterstock, iar achizițiile se transformă în donații pentru Fundația Hospice Casa Speranței. La materializarea ideii au contribuit Silviu Antohe (Senior Art Director) și Radu Nantu (Copywriter).


Trei mențiuni ale lunii noiembrie, care merg către următoarele campanii:


1. ZOOT vs Alex: Internet, fii gagica lui Alex by Sector 7, cu Alex Coteţ în rol principal, Alina Nechita - Art Director.

2. Greenpeace – Uncut de la Kinecto - inițiativă de salvare a pădurilor virgine din România, care integrează lansarea albumului Cel mai frumos loc de pe pământ (Coma). Albumul cuprinde fragmente audio cu înregistrări ale sunetelor pădurilor. Echipa care a contribuit la acest proiect este formată din: Silvia Marinescu – Copywriter și Andrei Dumitrescu – Art Director. Albumul, aici

 

3. The Cart Crash de la Geometry Global pentru Golden Brau. Campania care atenționează asupra consumului de alcool la volan a fost creată de Bogdan Dinu (Digital Art Director) și Ioana Ichim (Digital Copywriter).

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate.

Citește și:

Interiorul Magic Home, proiectat pro bono de Adela Pârvu, de la Visuri la Cheie. Cum va arăta refugiul părinților cu copii bolnavi de cancer

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu