Skip to main content

Spot Metro de sărbători. Ce agenţie l-a realizat?

 
Spot Metro de sărbători. Ce agenţie l-a realizat?

Spot de sărbători de la compania Metro. Agenţia de publicitate care s-a ocupat de reclamă: Geometry Global. A fost creat 100% la nivel local.

Publicitate

Ce concept are spotul? "Este momentul să ne bucurăm de Sărbători". Spotul vine după campaniile “Ziua Afacerii Tale” şi “Miracolul Afacerii Tale”.

Explică agenţia:

"Este dedicat atât afacerilor independente, cât şi clienţilor acestora. Îmbină grija pentru antreprenori şi succesul afacerilor acestora cu emoţia de a dărui."

"Ilustrează ideea că, la Metro, luna decembrie este despre bucuria sărbătorilor şi despre surprizele pe care antreprenorii le fac atât clienţilor, cât şi celor dragi. Totodată, agenţia a adus în prim plan categoriile de produse şi serviciile pe care Metro le oferă clienţilor săi, ca un cadou pentru a le recompensa eforturile şi a-i ajuta să aibă succes."

Spotul realizat de Geometry Global este on-air pe TV, cu declinări pe radio, digital şi in-store, în perioada 20 noiembrie – 31 decembrie.

VIDEO. Spotul Metro de Sărbători:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Fata de spotul Kaufland care mai are si virgula intre sub si pred, asta chiar transmite spiritul sarbatorilor.

    @alex2, la tv se uita si micii afaceristi, plus ca sunt persoane fizice care isi fac cumparaturi la ei.
  • Metro nici n-ar trebui sa-si faca reclama la TV. Cui ii pasa de magazinele care nu vand persoanelor fizice? Nici ca firma nu cumpar de acolo doar pentru ca nu vor sa vanda oricui are bani.

Trimite un comentariu

sus