Skip to main content

Campanie Ogilvy: Sacoşele Mega Image, desenate acum de copii. Cum va arăta noua colecţie?

 
Campanie Ogilvy: Sacoşele Mega Image, desenate acum de copii. Cum va arăta noua colecţie?

Campanie nouă pentru designul sacoşelor Mega Image. De această dată, „desgnerii” au fost copiii. Care au fost rezultatele? Cum arată variantele câştigătoare?

Publicitate

Campania, cu titlul Mega Chic by Mega Image, a fost dezvoltată de agenţia Ogilvy România. Un concurs de desene pentru copii de până în 12 ani, care să aibă ca finalitate o nouă colecţie de sacoşe. Premiul a fost o excursie la Disneyland Paris.

Peste două mii de desene au fost validate în concurs. Trei dintre „opere” vor fi în magazin în acest an.

GALERIE FOTO. Cum arată variantele câştigătoare:

Concursul s-a derulat pe platforma online Mini Mega Chic şi a fost promovată printr-o campanie de Digital PR, în şcoli şi în magazine.

Dani Macarie, Creative Director Ogilvy&Mather RomâniaOgilvy, despre campanie :

“Ideea lui mini a venit firesc după primele două ediţii de Mega Chic. Prima s-a adresat designerilor, iar cea de-a doua designerilor amatori, aşa că ne-am gândit să o dedicăm pe cea de-a treia celor mai mici dintre graficieni. Echipa Mega Image ne-a susţinut ideea din prima clipă şi acum abia aşteptăm să vedem oraşul decorat cu lucrările câştigătoare”.

Prima ediţie Mega Chic a avut loc în 2014 cu trei teme de concurs: Eco Attitude, Creaţii Româneşti şi Cult Urban, prin care Mega Image şi-a propus să exploateze teme din viaţa oraşului.

La finalul anului 2015 a urmat cea de-a doua ediţie Mega Chic, de aceasta dată cu teme diferite: Cool Statement, Yummy Inspiration şi Smart Community. Competiţiile Mega Chic s-au adresat tuturor celor interesaţi de design şi proiecte culturale, pasionaţi de fotografie sau pur şi simplu de cele mai noi trend-uri de fashion şi cuisine.

GALERIE FOTO. Desenele câştigătoare la ediţia din 2014.

GALERIE FOTO. Desenele câştigătoare din 2015

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus