Skip to main content

Companie de advertising mobil din Polonia intră pe piaţa din România. Despre ce este vorba?

 
Companie de advertising mobil din Polonia intră pe piaţa din România. Despre ce este vorba?
Foto: zeendo.com

O companie de advertising mobil din Polonia intră pe piaţa din România. Este vorba de Selectivv Mobile House, care se ocupă cu planificarea și implementarea campaniilor publicitare pe platformele mobile. De asemenea, realizează și diverse studii despre utilizatorii de telefoane mobile sau tablete.

Publicitate

Selectivv deține propria platoformă Demand-Side Platform, prin intermediul căreia implementează anunțurile publicitare către utilizatorii targetați.

Ce i-a atras către România?

Compania si-a motivat alegerea de a se extinde pe teritoriul tării noastre prin intermediul unor studii. Respectivele studii arată că din aproape 20 de milioane de locuitori aporximativ jumătate dețin un smartphone sau o tabletă.

“Suntem în plină dezvoltare a publicității pe dispozitive mobile și oamenii au nevoie de informații care să-i ajute. De exemplu, dacă cineva urmărește ofertele companiilor aeriene pentru destinații exotice, putem trage concluzia că acea persoană este pasionată de călătorii și de experiențe unice.

Această persoană ar putea fi interesată, prin urmare, de asigurări de călătorie și de programe de relaxare”, declară Dominik Karbowski, vicepreședinte Selectivv Mobile House.

De asemenea, locuitorii țării noastre sunt online pe tot parcursul zilei, iar navigarea pe internet se realizează prin intermediul telefoanelor mobile sau tabletelor, potrivit acelorași studii.

Cum se realizează targetarea?

Potrivit reprezentanțiilor companiei targetarea se realizează în funcție de modelul de smartphone al fiecărui utilizator, sistemul de operare , alte aplicații instalate, sexul, vârsta, interesele, localizarerea posesorului, precum și domeniul de activitate al utilizatorilor sau pasiunile acestora.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu