Skip to main content

PE SCURT. Crédit Agricole Romania lansează prima campanie TV în România

 
PE SCURT. Crédit Agricole Romania lansează prima campanie TV în România

Crédit Agricole Romania, parte a grupului francez Crédit Agricole, a lansat, luni, prima campanie de comunicare pe TV de pe piața locală, intitulată ”Decizia Corectă”. Campania a fost gândită de agenția Chainsaw, parte a grupului Cheil.

Soluția de comunicare aleasă a fost cea de îndepărtare de concurență, având în vedere lupta strânsă de pe piață, condusă de cinci mari bănci universale.
Sloganul băncii este "Banca pentru tine", o revendicare care reflectă ecosistemul complex pe care Crédit Agricole îl poate oferi astăzi în țările în care este deja foarte dezvoltat.

Publicitate

Luc Beiso, directorul general al Crédit Agricole Romania: „Nu împărtășim aceleași puteri la nivel local, dar împărtășim aceleași modalități de a face afaceri, aplicate zilnic, în fiecare acțiune pe care o luăm, în căutarea noastră către serviciu sau clienți și perspective. Îi ajutăm pe clienți să adreseze întrebările potrivite pentru a lua decizii în cunoștință de cauză. De asemenea, avem aceleași valori: transparența, apropierea de clienții noștri și responsabilitatea. Toate aceste componente de marcă sunt prezente și la nivel local."

Spotul spune povestea vieții majorității oamenilor, care trebuie să ia mii de decizii, mici, mari, emoționale sau raționale, iar indiferent de natura acestora ele au repercursiuni, spun reprezentanții Crédit Agricole Romania.

"Clienții care au luat decizia corectă, pentru că au fost ajutați de întrebările corecte, au devenit mesajul central al campaniei noastre. Credem că ne va ajuta să construim un brand mai puternic și aspirațional, așa cum merităm să fim în România", a mai spus Beiso.

Campania va rula pe posturile TV timp de cinci săptămâni, ea urmând să fie promovată și în mediile online și offline.
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu