Skip to main content

AUDIENȚE. iUmor, lider pe publicul comercial. Exatlonul a condus la nivel național și urban

 
AUDIENȚE. iUmor, lider pe publicul comercial. Exatlonul a condus la nivel național și urban

AUDIENȚE. Seară aglomerată pe TV. iUmor-ul Antenei 1 a fost primul pe comercial, Exatlon a condus la nivel național și urban, iar Pro TV cu filmul serii a fost al treilea. 

Cele trei posturi de pe podiumul audiențelor au avut cifre importante. Mai bine de 60% din publicul comercial cu televizoarele deschise se împărțea pe primele trei canale: Antena 1, Pro TV și Kanal D. 

La orașe, cota de piață a celor trei era de aproape 50%. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele obținute de ediția a doua iUmor, difuzată duminică seara: 

NAȚIONAL. Kanal D, cu Exatlon pe interval, a dominat la nivelul întregii țări, cu o medie de peste 2,1 milioane de persoane pe minut. Antena 1, care avea iUmor, a fost a doua televiziune, cu peste 1,5 milioane de persoane media. 

Pro TV a avut poziția a treia cu un film: Ultimul vânător de vrăjitoare, cu Vin Diesel. 

URBAN. Exatlonul a condus și în mediul urban, unde a atras o medie de 960.000 de persoane. Antena 1 era pe locul al doilea, cu 866.000 de privitori, media. Iar Pro TV a fost a treia televiziune. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cele trei televiziuni din top au avut cifre foarte apropiate. Antena 1 a fost pe prima poziție, cu 475.000 de persoane, Pro TV a fost al doilea, cu 450.000, în timp ce Kanal D, deși pe locul al treilea, a avut audiențe peste media postului: 430.000. 

GALERIE FOTO. iUmor, ediția din 4 martie
 
 
 
Audienţa posturilor TV duminică, 4 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.30), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 2.137.000 12 21.5
2 Antena 1 1.514.000 8.5 15.3
3 Pro TV 1.366.000 7.6 13.8
4 Romania TV 792.000 4.4 8
5 Prima TV 538.000 3 5.4
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV duminică, 4 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.30), în mediul URBAN
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 963.000 10 18.3
2 Antena 1 866.000 9 16.4
3 Pro TV 706.000 7.3 13.4
4 Romania TV 392.000 4.1 7.4
5 Antena 3 282.000 2.9 5.4
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV duminică, 4 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.30), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 475.000 10.7 21.8
2 Pro TV 452.000 10.1 20.7
3 Kanal D 432.000 9.7 19.8
4 Prima TV 96.000 2.2 4.4
5 Romania TV 46.000 1 2.1
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Să postați și celelalte audiențe. Exemplu: audiențe filme,emisiuni și seriale tv.Pe luna februarie 2018.Ultima lună de iarnă.

Trimite un comentariu