Skip to main content

Cățelul Dedeman renunță la casca de protecție într-o campanie ce atrage atenția asupra siguranței la locul de muncă

 
Cățelul Dedeman renunță la casca de protecție într-o campanie ce atrage atenția asupra siguranței la locul de muncă

Dedeman, retailer de materiale de construcții, renunță la casca de protecție din logo, într-o campanie menită să atragă atenția asupra siguranței muncitorilor.

Campania semnată de agenția McCann își propune să arate cât de importantă este respectarea normelor de siguranță la locul de muncă.

Unde se va vedea? Pe panouri stradale și pe pagina informativă pe site-ul dedeman.ro. 

Publicitate

Conform Eurostat, România este pe primul loc în Europa în ceea ce privește accidentele de muncă mortale iar șapte din 100.000 de români își pierd viața la locul de muncă.

Când și cum se va desfășura campania?

Campania va începe pe 28 aprilie, declarată Ziua Mondială a Sănătății și Securității în Muncă. Cățelul din logo-ul companiei nu va mai purta casca de protecție și va fi „ușor accidentat”, timp de o lună.

De asemenea, pe data de 28 aprilie, magazinele Dedeman vor oferi gratuit clienților aproximativ 8.000 de căști de protecție pentru a-i încuraja să acorde importanță siguranței.

Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman: „În calitate de retailer de materiale de construcții, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele în mâini și am considerat că este de datoria noastră să le reamintim cât de important este să respecte normele de siguranță. Logo-ul companiei noastre, un câine care poartă cu responsabilitate casca de protecție, este în sine o declarație de siguranță. De aceea credem că această schimbare va atrage atenția asupra riscurilor la care se supun în cazul în care nu poartă casca de protecție pe șantier”

FOTO:

  • Catelul Dedeman Caramida
  • Catelul Dedeman Cucui

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Corecta observatia lui bing. toata teoria de branding a unei organizatii ar trebui sa se invarta in jurul conceptului de "cat de bine da".
  • un producător de computere și-a ales logo un măr, ce dracu minte au avut și acolo...
    la cățelul ăla important e că-l ții minte și-l asociezi pozitiv cu magazinul
  • dedeman are un logo urat
    ce dracu minte sa ai sa pui un catel la un retailer pentru materiale de constructii

Trimite un comentariu