Skip to main content

CU OCHII PE TVR. Pătraru și „Declarația de război" cu șefii TVR, în topul audiențelor

 
CU OCHII PE TVR. Pătraru și „Declarația de război" cu șefii TVR, în topul audiențelor

AUDIENȚE. Emisiunea Starea nației de aseară, cu Dragoș Pătraru, a plasat postul public TVR 1 între primele stații TV ca audiență.

Publicitate

A fost o emisiune specială, în care Dragoș Pătraru a venit cu o "declarație de război" către conducerea TVR.

Înainte de audiențe, pe scurt, ce a spus Pătraru:

„Mă știți, scandalagiu din fire. Așa mi-a spus astăzi doamna Doina Gradea, președintele director general al TVR, care m-a chemat la ordine după emisiunea de aseară. Mi s-a spus că se va face o analiză a modului în care a fost respectat contractul, că sunt scandalagiu, că asta e o formă de presiune la adresa conducerii, ca, de fapt, nu e vorba de niciun amestec editorial în emisiunea Starea Nației.”

Știam că aici se va ajunge și tocmai pentru că știam mi-am luat toate măsurile să nu se mai spună că e vina noastră, că suntem noi nebuni și scandalagii.”

Fac public următorul anunț: date fiind componența noului CA din care fac parte persoane care au exercitat în trecut presiuni editoriale la adresa noastră, a comportamentului noului PDG Doina Gradea față de angajați, măsurile editoriale luate împotriva interesului public în privința mai multor producții de la TVR, încercările de intimidare la adresa acestei emisiuni, noi, cei de la Starea Nației, nu vom mai accepta să producem această emisiune aici după încheierea prezentului sezon, dacă lucrurile nu se vor schimba.

Câți români au văzut emisiunea lui Pătraru? Programul este unul dintre cele mai vizionate emisiuni din grila postului public.

Paginademedia.ro prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Starea nației:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 260.000 de români s-au uitat, în fiecare minut, la Starea Nației cu Dragoș Pătraru. TVR 1 a fost în top cinci, după Kanal D (1,4 milioane, cu Exatlon), Pro TV (meciul Liverpool-Roma), Antena 1 (Chefi la cuțite) și Antena 3. 

URBAN. Pătraru a fost în top cinci și la orașe, cu o medie de 160.000 de telespectatori în fiecare minut. A fost după Kanal D, Pro TV, Antena 1 și Kanal D, dar înainte de Prima TV, România TV și Realitatea TV.

COMERCIAL. Și pe publicul comercial, Starea Nației a fost în top. Media: 44.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, la egalitate cu Pro Cinema, dar de două ori mai mult decât postul de știri Antena 3. 

Audienţa posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul Starea nației (22.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.437.000 8.0 22.3
2 Pro TV 1.082.000 6.1 16.8
3 Antena 1 944.000 5.3 14.7
4 Antena 3 326.000 1.8 5.1
5 TVR 1 258.000 1.4 4.0
6 Prima TV 235.000 1.3 3.7
7 Romania TV 187.000 1.0 2.9
8 Pro Cinema 149.000 0.8 2.3
9 Realitatea TV 130.000 0.7 2.0
10 Antena Stars 118.000 0.7 1.8
11 B1TV 106.000 0.6 1.6
12 ETNO 95.000 0.5 1.5
13 National TV 85.000 0.5 1.3
14 Disney 75.000 0.4 1.2
15 Telekom Sport 1 71.000 0.4 1.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul Starea nației (22.30-23.30), în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 642.000 6.7 18.1
2 Pro TV 594.000 6.2 16.7
3 Antena 1 558.000 5.8 15.7
4 Antena 3 231.000 2.4 6.5
5 TVR 1 160.000 1.7 4.5
6 Prima TV 142.000 1.5 4
7 Romania TV 131.000 1.4 3.7
8 Realitatea TV 95.000 1 2.7
9 Pro Cinema 93.000 1 2.6
10 B1TV 80.000 0.8 2.3
11 Antena Stars 63.000 0.7 1.8
12 National TV 53.000 0.5 1.5
13 Diva 45.000 0.5 1.3
14 AXN 44.000 0.5 1.2
15 Pro 2 43.000 0.4 1.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul Starea nației (22.30-23.30), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 317.000 7.1 24
2 Antena 1 272.000 6.1 20.7
3 Kanal D 240.000 5.4 18.2
4 Prima TV 62.000 1.4 4.7
5 TVR 1 44.000 1 3.3
6 Pro Cinema 44.000 1 3.3
7 Realitatea TV 43.000 1 3.3
8 National TV 24.000 0.5 1.8
9 Antena 3 22.000 0.5 1.7
10 B1TV 20.000 0.4 1.5
11 TV H 18.000 0.4 1.4
12 Telekom Sport 1 17.000 0.4 1.3
13 Pro 2 15.000 0.3 1.2
14 History 13.000 0.3 1
15 ETNO 11.000 0.3 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu