Skip to main content

PE SCURT. McCann PR, divizie nouă pentru influenceri: Experiential Marketing

 
PE SCURT. McCann PR, divizie nouă pentru influenceri: Experiential Marketing

Agenția McCann PR România lansează divizia Experiential Marketing, inițiativă menită, spune agenția "să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri."

Publicitate

Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR:

„McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală.”

Ce va face Experimental Marketing?

"Se va ocupa cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație", conform unui comunicat McCann. 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu