Skip to main content

Grupul de publicitate Cheil Worldwide a devenit acţionar majoritar al Centrade, agenţia fondată de Radu Florescu

 
Radu Florescu
Radu Florescu

Schimbare de acţionariat la agenţia de publicitate Centrade Integrated, fondată de Radu Florescu.

Publicitate

Cheil Worldwide a anunţat achizitia pachetului majoritar de actiuni al Centrade Integrated. „Achizitia face parte din strategia retelei de a-si creste competitivitatea pe piata globala si de a construi platforme de business care sa sustina viitoarea extindere printr-o activitate intensa de fuziuni si achizitii”, spun reprezentanţii agenţiei într-un comunicat.

Infiintata in 1993, Centrade Integrated, a fost afiliat reţelei Saatchi & Saatchi timp de mai bine de 20 de ani, până în 2014. Atunci brandul Saatch & Saatchi, care aparţine grupului Publicis la nivel mondial, a trecut la Publicis şi la nivel local.

Din 2016, compania a devenit Centrade Cheil.

Centrade Integrated are un portofoliu de clienti in Romania, Serbia, Croatia si Ungaria. Agentia are o gama larga de clienti in sud-estul Europei si ofera solutii digitale de comunicare pentru companii precum P&G sau Raiffeisen Bank, gestionand, şi site-ul Samsung.com.

Jeongkeun Yoo, presedinte si CEO Cheil Worldwide, a declarat:

„Cheil Worldwide si-a luat angajamentul de a se transforma dintr-o agentie traditionala de publicitate intr-o companie care ofera solutii integrate digitale si creative. Sunt increzator ca achizitia Centrade Integrated va contribui la consolidarea capabilitatilor noastre digitale pe piata globala.”

Radu Florescu, CEO Centrade Integrated, a comentat:

„Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus