Skip to main content

Ioana Zamfir este noul director de creaţie al agenţiei Centrade Cheil

 
Ioana Zamfir este noul director de creaţie al agenţiei Centrade Cheil

Ioana Zamfir a fost numită director de creaţie în cadrul agenţiei de publicitate Centrade Cheil, anunţă compania.

Publicitate

Ioana Zamfir: „Văd în noua noastră colaborare o oportunitate imensă, pe care sunt hotărâtă s-o valorific la potenţialul ei maxim. (...) De-abia aştept să creştem împreună campaniile clienţilor noştri şi să profităm de toate şansele cu care ne vom întâlni. Îmi propun să fim o agenţie recunoscută pentru work integrat şi curajos, o agenţie plină de creativi extraordinari.”

Carte de vizită

Ioana Zamfir şi-a început cariera în publicitate în anul 2010. În ultimii 7 ani, a făcut parte din echipa de creaţie McCann Bucuresti, unde a fost promovată până în poziţia de Group Creative Director. Aici a lucrat pentru clienţii precum Vodafone, Coca-Cola, Mastercard, Nestle, Julius Meinl, Unilever şi mulţi alţii.

Campaniile la care a lucrat au fost premiate la Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Effie sau Fibra.

Radu Florescu, CEO Centrade Cheil Southeast Europe:

„Ioana este un om de creaţie talentat, dar şi un manager abil, care ştie să dezvolte echipe şi să confirme aşteptările clienţilor. Ea se alătură agenţiei noastre într-un moment extrem de important. Acum câteva zile anunţam integrarea în reţeaua globală Cheil, care a venit pe fondul unei colaborări foarte bune în ultimii doi ani. Viitorul imediat va fi despre consolidarea poziţiei noastre în regiune, cu precădere în marketing digital. Am încredere că Ioana preia o echipă de creaţie foarte bine pregătită şi talentată, pe care o va coordona în aceleaşi standarde de performanţă care i-au adus recunoaşterea industriei şi până acum”

Centrade | Cheil are în portofoliu clienţi precum Samsung, Raiffeisen Bank, Procter & Gamble sau Mondelez.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • suntbatat de multi "creativi" in publicitatea noastra incat ma lasa rece 95% din reclame. Unde-s vremurile alea unde radeai cu pofta la jumatate din reclamele tv!? Acum este anost totul...cu vreo 2 exceptii!

Trimite un comentariu

sus