Skip to main content

Ioana Zamfir este noul director de creație al agenției Centrade Cheil

 
Ioana Zamfir este noul director de creație al agenției Centrade Cheil

Ioana Zamfir a fost numită director de creație în cadrul agenției de publicitate Centrade Cheil, anunță compania.

Ioana Zamfir: „Văd în noua noastră colaborare o oportunitate imensă, pe care sunt hotărâtă s-o valorific la potențialul ei maxim. (...) De-abia aștept să creștem împreună campaniile clienților noștri și să profităm de toate șansele cu care ne vom întâlni. Îmi propun să fim o agenție recunoscută pentru work integrat și curajos, o agenție plină de creativi extraordinari.”

Publicitate

Carte de vizită

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. În ultimii 7 ani, a făcut parte din echipa de creație McCann Bucuresti, unde a fost promovată până în poziția de Group Creative Director. Aici a lucrat pentru clienții precum Vodafone, Coca-Cola, Mastercard, Nestle, Julius Meinl, Unilever și mulți alții.

Campaniile la care a lucrat au fost premiate la Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Effie sau Fibra.

Radu Florescu, CEO Centrade Cheil Southeast Europe:

„Ioana este un om de creație talentat, dar și un manager abil, care știe să dezvolte echipe și să confirme așteptările clienților. Ea se alătură agenției noastre într-un moment extrem de important. Acum câteva zile anunțam integrarea în rețeaua globală Cheil, care a venit pe fondul unei colaborări foarte bune în ultimii doi ani. Viitorul imediat va fi despre consolidarea poziției noastre în regiune, cu precădere în marketing digital. Am încredere că Ioana preia o echipă de creație foarte bine pregătită și talentată, pe care o va coordona în aceleași standarde de performanță care i-au adus recunoașterea industriei și până acum”

Centrade | Cheil are în portofoliu clienți precum Samsung, Raiffeisen Bank, Procter & Gamble sau Mondelez.

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • suntbatat de multi "creativi" in publicitatea noastra incat ma lasa rece 95% din reclame. Unde-s vremurile alea unde radeai cu pofta la jumatate din reclamele tv!? Acum este anost totul...cu vreo 2 exceptii!

Trimite un comentariu