Skip to main content

Site-ul Autovit.ro, repoziționat de Brandtailors. Care e noua poziționare

 
Site-ul Autovit.ro, repoziționat de Brandtailors. Care e noua poziționare

Repoziționare pentru Autovit.ro, site-ul de anunțuri auto din grupul care deține și olx.ro. Noua poziționare a fost făcută cu ajutorul companiei Brandtailors.

Publicitate

Care este?

Autovit.ro se poziționează, pe lângă un site de vânzări auto, drept un "consultant". Cum? Printre altele, prin "recomandări, sfaturi, știri din domeniul auto, drive tests și conținut de calitate pe blogul Autovit.ro", potrivit oficialilor Brandtailors.

"O altă componentă importantă a calității de consultant al brandului Autovit.ro este abilitatea de a interpreta și împărtăși cu utilizatorii săi date statistice, tendințe și alte informații relevante despre piața auto din România", se mai arată într-un comunicat despre repoziționarea Autovit.ro, remis Paginademedia.ro.

Potrivit noii platforme de brand, s-a schimbat și "retorica verbală".

Mai exact, potrivit explicațiilor companiei de branding:

Înainte, Autovit vorbea ca un lider (clar, concis, rece). Acum o sa vorbeasca precum un consultant: face recomandari, raspunde la intrebari, povesteste despre tendinte, toate acestea pe un ton mai cald, mai prietenos, pentru a se apropia de consumator.

Aida Ionescu, marketing Manager OLX Group:

"Vrem să sprijinim prin informație și instrumente inovatoare atât vânzătorul, cât și cumpărătorul, pentru că la finalul tranzacției fiecare să fie mulțumit cu decizia pe care a luat-o.

Începem declinarea pe segmentul de autoturisme, urmând ca pe termen mediu să derivăm comunicarea și către celelalte categorii, precum piese auto și utilaje grele."

Campania s-a desfășurat pe parcursul a 8 luni și a început cu un audit de brand, alături de Unlock Market Research. Au fost realizate prezentări, simulări, exerciții și reformulări, astfel încât echipele Autovit.ro să se familiarizeze cu noua retorică verbală.

Ultima etapă a constat în redenumirea unei părți dintre serviciile, funcționalitățile și particularitățile Autovit.ro, astfel încât și aceste denumiri să fie în spiritul noii poziționări și să sprijine consolidarea conceptului de consultant auto de încredere, se mai arată în comunicat.

Proiectul de rebranding a fost realizat de:

  • Aida Ionescu (Marketing Manager OLX Group România)
  • Andrei Bereandă (Cars Business Manager - Autovit.ro & OLX)
  • Cristina Sauciuc (Communications specialist OLX Group România)
  • Răzvan Acsente (Brand Manager Autovit.ro & OLX Cars)
  • Tiberiu Neagu (Marketing Specialist Autovit.ro/OLX România)
  • Anca Niculae (Project Manager & Partner Brandtailors)
  • Andreea Florea (Managing Partner Brandtailors).

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu