Skip to main content

Ce le place românilor pe Discovery? Maşini "nervoase" şi Cum se fabrică. Un şef al Discovery, despre strategia după preluarea Travel Channel

 
Ce le place românilor pe Discovery? Maşini "nervoase" şi Cum se fabrică. Un şef al Discovery, despre strategia după preluarea Travel Channel

Ce programe preferă românii să urmărească pe Discovery Channel? Care este strategia grupului după ce compania a preluat şi posturile Travel Channel, Fine Living şi Food Network?

Publicitate

Câteva răspunsuri pentru Paginademedia.ro de la vicepreşedintele de conţinut a Discovery Communications în zona Europa Centrală şi de Est, Middle East şi Asia (EMEA), Lee Hobbs a vorbit despre strategia Discovery, achiziţia Scripps şi tendinţele în televiziune.

Una dintre cele mai importante mişcări făcută de Discovery a fost achiziţia Scripps Networks Interactive, cu suma de 14,6 miliarde de dolari. Scripps este o companie de mass-media care deţine mai multe posturi de televiziune. Cele mai cunoscute în România sunt Travel Channel, Fine Living şi Food Network.

Lee Hobbs, vicepreşedinte de conţinut Discovery EMEA: „Odată cu achiziţia Scripps Networks Interactive de anul acesta, portofoliul global Discovery reuneşte canalele: Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, OWN: Oprah Winfrey Network, Animal Planet, Velocity, Science Channel, DIY Network, Food Network, Travel Channel şi Fine Living. Ultimele trei, din fostul portofoliu Scripps Networks Interactive, sunt disponibile şi în România prin intermediul partenerilor noştri locali.”

Românii, amatori de "turbo". Şi de nunţi

Telespectatorii români sunt pasionaţi de show-urile "turbo". În topul celor mai urmărite emisiuni sunt Maşini nervoase şi Maşini pe alese (Wheeler Dealer).

Lee Hobs, despre cele mai urmărite producţii Discovery în România:

„În România, cele mai îndrăgite genuri de pe Discovery Channel au fost turbo („Maşini nervoase”, „Maşini pe alese”), pop science („Cum se fabrică”), documentare bazate pe istoria recentă („Averea ascunsă a lui Escobar”) şi supravieţuire („Vedete în sălbăticie cu Bear Grylls”).

În cazul TLC, românii au urmărit în special emisiunile noastre despre nunţi şi poveştile viitoarelor mirese („Rochia perfectă”, „90 de zile până la nuntă”), sănătate („Viaţa la 300 kg”) şi subiecte culinare („Regele cofetarilor”).”

Despre tendinţele în televiziune

Lee Hobbs: „În ultimii ani am observat o preferinţă pentru un volum mai redus de conţinut, dar de o calitate mai bună susţinută de investitia în cât mai mult conţinut original. Cred că 2018 va aduce şi o transformare a genului (n., divertisment inspirat din realitate), în principal a emisiunilor pentru copii / de familie şi a celor romantice. Rapoartele globale ne arată o creştere de 20% a acestui tip de conţinut în ultimul an, dată fiind dorinţa de a capta atenţia întregii familii.”

Conţinutul Discovery în România este disponibil prin intermediul mai multor canale ce se află în portofoliul Discovery (Discovery Channel, TLC, Animal Planel, ID şi Discovery Science).

Cum va arăta conţinutul pe canalele secundare ale Discovery Communications (Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery)?

Lee Hobbs:Discovery Science le va oferi fanilor noi emisiuni fascinante precum „Inovatorii” şi noutăţi interesante despre univers cu ocazia Zilei Asteroidului (30 iunie) si a Zilei Mondiale a Ştiinţei (10 noiembrie).

Animal Planet va continua să aduca poveşti noi ale oamenilor care şi-au dedicat viaţa îngrijirii animalelor, în emisiunea „Eroi pentru animale” (bazată pe un nou parteneriat cu brandul digital The Dodo). Familia Irwin se întoarce la Animal Planet cu noul show „The Irwins”. (...)

La Investigation Discovery, pasionaţii de crime şi investigaţii se pot aştepta la descoperiri suprinzătoare în cadrul unora dintre cele mai mari cazuri de criminalistică. Seria „American Murder Mystery” va cuprinde documentare precum „Cazul lui Jodi Arias”, „Cazul lui Natalie Wood” şi „Cazul crimei de pe scări”

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian C-tin Marian C-tin
    Românilor în ultimul timp le cam place ceea ce li se dă. Las că trece...
  • Tvg Tvg
    RCS nu are nici macar ID, care pana si AKTA il are...
  • David David
    Animal Planet,la RCS? De ce au optat pt TLC?
  • mile mile
    Pai daca discovery a decazut, ce poti sa mai spui de antene? Kanal d e peste toate antenele la un loc
  • mile mile
    din pacate su decazut total ca si continut , teleenciclopedia e sufiecienta

Trimite un comentariu

sus