Skip to main content

Ce le place românilor pe Discovery? Mașini "nervoase" și Cum se fabrică. Un șef al Discovery, despre strategia după preluarea Travel Channel

 
Ce le place românilor pe Discovery? Mașini "nervoase" și Cum se fabrică. Un șef al Discovery, despre strategia după preluarea Travel Channel

Ce programe preferă românii să urmărească pe Discovery Channel? Care este strategia grupului după ce compania a preluat și posturile Travel Channel, Fine Living și Food Network?

Câteva răspunsuri pentru Paginademedia.ro de la vicepreședintele de conținut a Discovery Communications în zona Europa Centrală și de Est, Middle East și Asia (EMEA), Lee Hobbs a vorbit despre strategia Discovery, achiziția Scripps și tendințele în televiziune.

Publicitate

Una dintre cele mai importante mișcări făcută de Discovery a fost achiziția Scripps Networks Interactive, cu suma de 14,6 miliarde de dolari. Scripps este o companie de mass-media care deține mai multe posturi de televiziune. Cele mai cunoscute în România sunt Travel Channel, Fine Living și Food Network.

Lee Hobbs, vicepreședinte de conținut Discovery EMEA: „Odată cu achiziția Scripps Networks Interactive de anul acesta, portofoliul global Discovery reunește canalele: Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, OWN: Oprah Winfrey Network, Animal Planet, Velocity, Science Channel, DIY Network, Food Network, Travel Channel și Fine Living. Ultimele trei, din fostul portofoliu Scripps Networks Interactive, sunt disponibile și în România prin intermediul partenerilor noștri locali.”

Românii, amatori de "turbo". Și de nunți

Telespectatorii români sunt pasionați de show-urile "turbo". În topul celor mai urmărite emisiuni sunt Mașini nervoase și Mașini pe alese (Wheeler Dealer).

Lee Hobs, despre cele mai urmărite producții Discovery în România:

„În România, cele mai îndrăgite genuri de pe Discovery Channel au fost turbo („Maşini nervoase”, „Maşini pe alese”), pop science („Cum se fabrică”), documentare bazate pe istoria recentă („Averea ascunsă a lui Escobar”) și supraviețuire („Vedete în sălbăticie cu Bear Grylls”).

În cazul TLC, românii au urmărit în special emisiunile noastre despre nunți și poveștile viitoarelor mirese („Rochia perfectă”, „90 de zile până la nuntă”), sănătate („Viaţa la 300 kg”) și subiecte culinare („Regele cofetarilor”).”

Despre tendințele în televiziune

Lee Hobbs: „În ultimii ani am observat o preferință pentru un volum mai redus de conținut, dar de o calitate mai bună susținută de investitia în cât mai mult conținut original. Cred că 2018 va aduce și o transformare a genului (n., divertisment inspirat din realitate), în principal a emisiunilor pentru copii / de familie și a celor romantice. Rapoartele globale ne arată o creștere de 20% a acestui tip de conținut în ultimul an, dată fiind dorința de a capta atenția întregii familii.”

Conținutul Discovery în România este disponibil prin intermediul mai multor canale ce se află în portofoliul Discovery (Discovery Channel, TLC, Animal Planel, ID și Discovery Science).

Cum va arăta conținutul pe canalele secundare ale Discovery Communications (Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery)?

Lee Hobbs:Discovery Science le va oferi fanilor noi emisiuni fascinante precum „Inovatorii” și noutăți interesante despre univers cu ocazia Zilei Asteroidului (30 iunie) si a Zilei Mondiale a Științei (10 noiembrie).

Animal Planet va continua să aduca povești noi ale oamenilor care și-au dedicat viața îngrijirii animalelor, în emisiunea „Eroi pentru animale” (bazată pe un nou parteneriat cu brandul digital The Dodo). Familia Irwin se întoarce la Animal Planet cu noul show „The Irwins”. (...)

La Investigation Discovery, pasionații de crime și investigații se pot aștepta la descoperiri suprinzătoare în cadrul unora dintre cele mai mari cazuri de criminalistică. Seria „American Murder Mystery” va cuprinde documentare precum „Cazul lui Jodi Arias”, „Cazul lui Natalie Wood” și „Cazul crimei de pe scări”

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu