Skip to main content

Numire în Grupul Digi: Luiza Domnișoru este noul director de Comunicare și CSR

 
Numire în Grupul Digi: Luiza Domnișoru este noul director de Comunicare și CSR
Luiza Domnisoru

Luiza Domnișoru se alătură, din această lună, echipei de management a Grupului Digi, în calitate de director al Departamentului de Comunicare și CSR.

Principalul rol al departamentului este conceperea și implementarea strategiei de comunicare și responsabilitate socială de corporație a grupului, anunță compania într-un comunicat. 

Publicitate

Cu o experiență de peste 20 de ani în comunicare, Luiza Domnișoru (40 ani) este licențiată în jurnalism, din 2001, are un master în relații publice și publicitate și a absolvit programul Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris).

La începutul carierei, a lucrat în presa scrisă (“Curentul” și “Mediafax”).

Din 2003, s-a alăturat echipei de comunicare a TVR, devenind, un an mai târziu, șef Serviciu Comunicare Externă TVR. In această calitate a coordonat echipa de comunicare externă corporate și comunicare de produs.

Din 2008 până în 2017, a fost șef Serviciu Relații publice în cadrul Grupului Renault în România, coordonând campanii și proiecte de comunicare integrată pentru grup și pentru constructorul de automobile Dacia. Înainte de a se alătura echipei Digi Communications, Luiza a fost Corporate Communications Director în cadrul agenției de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionând conturi și proiecte din domeniul energiei și infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurări etc.

În paralel, Luiza derulează și activități didactice, fiind profesor asociat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și al Facultății de Litere. Din 2018, este membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE și CNAM (Paris).

Grupul Digi Communications este compania-mamă a operatorului regional de telecomunicații RCS&RDS, furnizor de servicii de telecomunicații fixe și mobile care operează în România, Ungaria, Spania și Italia. 

Grupul deține și canalele de televiziune Digi 24, Digi Sport, Digi Film, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, posturile de radio ProFM și DigiFM și platformele de comunicare online și social media reunite sub DigiOnline.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Articol scris cu picioarele. Adica fata are 40 de ani, si-a luat licenta acum 17 ani, dar are experienta in comunicare de peste 20 de ani. Asta inseamna ca cineva a angajat-o in acest domeniu cam pe vremea in care isi lua Bacalaureatul, sau chiar mai inainte! As vrea sa stiu si eu ce companie lucreaza cu asemenea experti. Apoi ni se spune ca si-a inceput cariera (adica inainte de a ajunge in comunicare) la Curentul si Mediafax. Adica pe la 17-18 ani, cand era eleva de liceu...

Trimite un comentariu