Skip to main content

VIDEO. Ogilvy România semnează prima campanie a brandului italian de probiotice al Montefarmaco

 
VIDEO. Ogilvy România semnează prima campanie a brandului italian de probiotice al Montefarmaco

Ogilvy România semnează prima campanie a Lactoflorene Plus, un brand deținut de Montefarmaco, al treilea jucător pe piața de probiotice din Italia, recent intrat pe piața din România. Campania reprezintă și prima acțiune de comunicare a Montefarmaco pe piața locală.

Publicitate

De la ce insight a pornit agenția: „În România, categoria probioticelor încă se confruntă cu nevoia de educare a publicului larg privind rolul acestora în menținerea echilibrului florei intestinale.”

Rezultatul: „Campania, al cărei mesaj creativ este „Recapătă-ți echilibrul interior!”, aduce în prim plan importanța echilibrului, dintr-o perspectivă mai amplă. De asemenea, atrage atenția asupra faptului că devenim cu adevărat conștienți de importanța lui, abia atunci când îl pierdem.”

„Dezechilibrul florei intestinale este un concept medical relativ greu de explicat, astfel că am ales să dramatizăm în comunicare ideea dezechilibrului fizic, gravitațional, mult mai ofertant de redat vizual. Prin urmare, am arătat, într-un mod simplu, dar elocvent, că atunci când îți pierzi echilibrul interior, cu consecințe fizice dintre cele mai neplăcute, parcă și lumea din jurul tău se întoarce pe dos. Iar Lactoflorene Plus vine și te ajută să-ți recapeți acest echilibru”, spun reprezentantii agentiei. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • daca ogilvy se lauda cu reclame *** la medicamente, am ajuns departe. saracu ogilvy, noroc ca nu-i mai pasa acum si avem atitia creativi disponibili...

Trimite un comentariu