Skip to main content

(P) Artista Alexandra Nechita, noul Ambasador al Fuzetea. De ce a fost aleasă „micuţa Picasso”

 
(P) Artista Alexandra Nechita, noul Ambasador al Fuzetea. De ce a fost aleasă „micuţa Picasso”

(P) GALERIE FOTO. Asociere de imagine. Artista Alexandra Nechita, cea supranumită, pe când era copil, Micuţa Picasso, este noul ambasador al brandului Fuzetea.

Publicitate

Nechita va apărea şi într-un nou spot pentru Fuzetea, care urmează să fie lansat. Conceptul campaniei: "Timp cu tine".

Care au fost motivele pentru care a fost aleasă Alexandra Nechita, pictor cunoscut în întreaga lume?

Există o legătură între valorile brandului şi artistă, spun cei care au decis asocierea.

Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola Romania:

"Ca pictor de renume, Alexandra experimentează cu materiale şi texturi noi, mixează elemente, energii, emoţii. În momentele de blocaj, are nevoie să facă un pas înapoi, să se reconecteze cu ea însăşi pentru a putea avansa.

Alexandra Nechita este un artist complet, împlinit, matur, care împărtăşeşte 100% valorile FuzeTea: fuziunea de elemente, experimentarea mixului de senzaţii, asumarea întoarcerii la sine pentru a putea merge mai departe. Aşa că alegerea s-a făcut de la sine."

Ce presupune asocierea?

Colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexă, care include un spot TV, cu Alexandra în rol principal, dar şi o componentă amplă dezvoltată în mediul digital.

Alexandra Nechita, Ambasador de Brand, aduce conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt "încurajaţi să îşi facă timp să se relaxeze, să sereconecteze cu ei înşişi".

GALERIE FOTO. Alexandra Nechita, ambasador de brand Fuzetea. La conferinţă, alături de Constantin Bratu (Coca-Cola):

Constantin Bratu:

„Suntem încântaţi să o avem alături pe Alexandra Nechita ca Ambasador de Brand, a cărei artă şi personalitate sunt în ton cu filosofia FUZETEA: avem nevoie de timp pentru noi înşine, avem nevoie să ne deconectăm, pentru a ne putea reîmprospăta creativitatea şi a merge înainte.

Colaborarea dintre Alexandra şi Fuzetea înseamnă experienţe noi, unice pentru consumatorii români, cu gusturi şi preferinţe în continuă schimbare şi care caută opţiuni diversificate, cu arome mai sofisticate”.

Alexandra Nechita:

"Fuzetea este cea mai bună alegere pe care mi-o pot imagina pentru vieţile noastre agitate, pentru că timpul pentru tine şi pauzele pe care ţi le acorzi sunt ingredientele care te ajută să performezi. Sunt foarte bucuroasă că am devenit Ambasadorul Brandului pentru că mă identific cu mixul de culori şi arome al Fuzetea".

Despre Fuzetea:

Prezent pe piaţa locală din ianuarie 2018, Fuzetea - brand al companiei Coca-Cola - este disponibil în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits şi Black Icetea Mango Pineapple.

Conţinut scăzut de calorii (19-20 de calorii per 100ml, în funcţie de aromă), fiind îndulcit cu un amestec de zahăr şi îndulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia

Fuzetea a fost premiat, în mai 2018, cu premiul Produsul Anului la categoria Băuturi Non-Carbonatate, la Gala „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovaţia”, bazat pe opiniile consumatorilor.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Coca Cola risca incercand sa promoveze o bautura necunoscuta - nu stiu cine si cum a votat-o pentruca eu nu am remarcat-o pe piata - ajutandu-se de imaginea unei tinere artiste talentate dar putin cunoscute publicului larg din tara noastra.
  • Coca Cola readuce în prim plan o persoană de care își mai aduc aminte din când în când doar revistele de lifestyle.
    Alexandra Nechita din păcate este mai mult americancă decât româncă, dar apreciez că este o demnă urmașă a lui Brâncuși (cu Picasso a terminat în copilărie).

    FuzeTea este marca companiei Fuze Beverage o subsidiară a Coca Cola Company. Fuze Beverage produce ceaiuri dar și băuturi neacidulate din fructe (similare cu Cappy, o altă marcă a Coca Cola).
    FuzeTea a fost introdus în România în locul NesTea după ce Coca Cola a terminat colaborarea cu Nestle.
  • Bravo ei, chiar imi plac picturile pe care le face, imi place sa vad pe oricine avand succes in alt domeniu decat muzica si film. Are nevoie de mai multa publicitate in Romania, imi aduc aminte cand a fost prima data la Chestiunea zilei a lui Florin Calinescu, era o adolescenta. Chiar este nevoie de modele ca ea, sa stie tinerii ca poti face si altceva, daca nu esti bun la matematica, si nici nu stii sa dansezi.

Trimite un comentariu

sus