Skip to main content

VIDEO. Petrom și agenția Cohn&Jansen lansează campania „Un plin de emoții”

 
VIDEO. Petrom și agenția Cohn&Jansen lansează campania „Un plin de emoții”

Agenția Cohn&Jansen JWT semnează noua campanie de imagine Petrom „Un plin de emotii”.

Publicitate

Ca parte a campaniei, au fost redenumite și numele carburanților de la pompe, astfel: „Motorina Standard de emoții la serbare”, „Motorina Extra de furat mireasa” ori „Benzina Extra de ospețe la bunici”.

Iulian Ducuță, Brand Manager Petrom:

„Ne-a atras ideea să îi întâmpinăm pe clienți cu ceva nou chiar de la pompele de alimentare, pentru că acolo se întâlnesc cu brandul în primul rând. Pentru noi, era important să traducem cel mai funcțional produs -carburantul- într-unul emoțional, mai relevant.”

Campania sa fost lansată pe TV, prin panotaj stradal și în stațiile Petrom.

GALERIE FOTO:

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu