Skip to main content

Un grup de presă din Bulgaria a intrat pe piața de print din România. Titlul e pe tarabe

 
Un grup de presă din Bulgaria a intrat pe piața de print din România. Titlul e pe tarabe

REVISTĂ NOUĂ. Un grup de presă din Bulgaria și-a făcut intrarea pe piața din România. Revista pe care au lansat-o este deja pe tarabă. Despre cine este vorba, ce titlu au lansat și ce jurnaliști sunt în echipă, în continuare:

Revista nou apărută este Reporter Global. Titlul - cu o apariție săptămânală - este deja pe piață și are licență The Economist. Este și online. De altfel, compania care editează revista în România - Zarix Media Group - scoate și în Bulgaria o publicație sub licența The Economist.

Publicitate

Titlul de pe coperta primului număr: Economia globală rămâne fără combustibil.

Cine este Zarix Media Group?

Zarix Media Group este parte a grupului de presă bulgar S Media JCS. În Bulgaria, S Media editează mai multe reviste internaționale sub licență: Glamour (Conde Nast), Good Food, Top Gear (BBC Worldwide Magazines).

În portofoliul companiei de la sud de Dunăre sunt și o serie de site-uri sportive: tennis24.bg, BGvoleyball.com, BGathletic.com, BGswim.com, sportmedia.tv, BGfootball.com și BGsprint.com.

Ce jurnaliști sunt în echipă?

Redacția este condusă de jurnalista Lidia Moise. Din echipă fac parte jurnaliștii Adelina Rădulescu, Ionuț Iamandi, Constantin Rudnițchi și Roxana Dascălu.

Semnează, în calitate de contributori, Ovidiu Nahoi și Iancu Guda.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Bun venit,
    Este nevoie de încă un grup de presă lângă Burda și Ringier.
    Poate încerca să preia titlurile BBC de la Intact.

    Tot PaginaDeMedia menționează că "o companie din Bulgaria" încearcă să preia împreună cu Ringier cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor.

Trimite un comentariu