Skip to main content

VIDEO. Telekom România şi Leo Burnett au câştigat Bronze Lion la Cannes Lions

 
VIDEO. Telekom România şi Leo Burnett au câştigat Bronze Lion la Cannes Lions

Telekom România şi Leo Burnett au câştigat premiul Bronze Lion în cadrul Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes pentru campania „Vloggers' Swap”.

Publicitate

Leul de bronz a fost câştigat în categoria „Social Community Building & Management” şi a mai primit o nominalizare şi în categoria „Use of Celebrity, Influencers & Key Opinion Leaders”. Pe plan internaţional, „Vloggers’ Swap” a obţinut şi marele premiu în competiţia globală a Publicis One – Data Driven Creativity Awards.

„Vloggers' Swap” a fost o campanie care a promovat oferta de „Video Nelimitat” de la Telekom care a obţinut peste 9 milioane de vizualizări şi care a convins tinerii să se aboneze la vloggerii implicaţi în proiect.

Câţiva dintre vlogerii implicaţi în campanie sunt: Deliric – Selly, Noaptea Tarziu - Vlad si Cristi Munteanu, LikeOne - Alex Alvarez, Mihai-Alexandru Hash - Bogdan Teches, Emil Rengle - Dorian Popa, Patricia Blaj - Anca Bucur, Denise Iacobescu - Andra Udrea. Aceştia au făcut un schimb de conţinut, astfel că fanii au avut parte de conţinut diferit faţă de ceea ce erau obişnuiţi. Spre exemplu, Deliric a creat conţinut pentru canalul de Youtube al lui Selly şi invers.

Ruxandra Rau, Director Brand si Strategie de Comunicare Telekom Romania:

„Suntem foarte mândri să avem primul Cannes Lion câştigat de o campanie de comunicare în toată istoria companiei noastre, şi primul premiu luat de o campanie locală, dezvoltată în Europa, de una dintre ţările grupului Deutsche Telekom. Dupa recunoaşterea performanţei în piaţa din România, recunoaşterea internaţională este un pas extraordinar pentru comunicarea Telekom România, certificând încă o dată puterea ideii creative şi a echipei, ca şi relevanţa subiectului "filter bubble" pentru targetul nostru. Mulţumiri şi felicitări nelimitate echipei Leo Burnett pentru succesul comun.”

VIDEO: Vloggers' Swap

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ....iar eu credeam ca-mi petrec prea mult timp pe net, dar se pare ca 9.500.000 de oameni sunt mai tristi ca mine.
  • Nu am fost în targetul acestei campanii.
    Probabil de-asta nu sunt abonată romtelecom, sau telepom, sau telecum sau cum îi mai spune acum.

Trimite un comentariu

sus