Skip to main content

Fostul şef al vânzărilor Ringier, la digitalul Pro TV

 
Fostul şef al vânzărilor Ringier, la digitalul Pro TV

De la Ringier, la Pro TV. Fostul şef al vânzărilor Ringier, George Ştefănucă, a trecut la Pro TV. Mai exact, la divizia de digital a Pro TV.

Publicitate

Ce face la Pro TV?

Ştefănucă coordonează zona de programmatic a vânzărilor digitale. El se ocupă atât de vânzările de programmatic din video, cât şi de inventarul de display pentru programmatic.

George Ştefănucă vine la Pro TV din poziţia de Group Head of Advertising Sales Ringier.

El va lucra direct cu Andrei Bereandă (şeful departamentului de digital al Pro TV, care coordonează atât activitatea echipei de conţinut, cât şi departamentul de vânzări online) şi cu Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV şi Co-Coordinator of CME’s digital initiatives

Ştefănucă a lucrat la Ringier doi ani şi jumătate. Înainte de Ringier, a fost consultant în domeniul digital pentru clienţi din România şi din afară.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus