Skip to main content

DATABASE. Sigla și Lozinca, o divizie Brandtailors, semnează identitatea societății de avocați Furtună și Asociații

 
DATABASE. Sigla și Lozinca, o divizie Brandtailors, semnează identitatea societății de avocați Furtună și Asociații

Paginademedia DATABASE. Sigla și Lozinca, divizia de branding și rebranding a Brandtailors adresată startup-urilor și IMM-urilor, semnează identitatea societății de avocați Furtună și Asociații, dezvoltând unul dintre cele mai proaspete branduri din domeniul juridic pentru societatea fondată la începutul acestui an.

Etapa de design a brandului a constat în dezvoltarea logo-ului, care exprimă sloganul de brand "Minds Together" prin matricea de puncte care converg.

Limbajul vizual ce arată mecanismul funcțional din spatele diferitelor forme transmite modul de lucru pe care îl adoptă Furtună și Asociații în proiectele clienților - aprofundarea situațiilor în cele mai mici detalii, ținând cont, însă, de viziunea de ansamblu asupra proiectelor.

Etapa de implementare a proiectului a constat în declinarea noii identități vizuale pe livrabile din zona de papetărie, tipizate, website, social media și alte materiale de comunicare a brandului.

Publicitate

Proiectul s-a desfășurat pe durata a două luni și a debutat cu o sesiune de debrief, în cadrul căreia specialiștii Sigla și Lozinca au aflat detalii despre client, serviciile pe care le oferă și așteptările acestuia de la agenție.

A urmat desfășurarea unui atelier cu exerciții creative de personificare a brandului, în urma cărora specialiștii Sigla și Lozinca au aflat care sunt așteptările echipei Furtună și Asociații privind imaginea noului brand.

Anca Niculae, Partener Sigla și Lozinca:

,,Principala provocare a proiectului a fost să respectăm standardele vizuale ale industriei și să portretizăm în același timp o echipă foarte deschisă, dinamică și progresistă.

Având în vedere clișeele vizuale prezente în industria de servicii juridice și teama brandurilor de a ieși din tipar, oportunitatea majoră pe care am fructificat-o a fost de diferențiere în raport cu industria din care face parte. La începutul discuțiilor, deja aveau numele de brand Furtună și Asociații și sloganul Minds Together, de care am fost foarte încântați”

Societatea de avocați este reprezentată de Mihai Furtună (Managing Partner), Ioana Anghel (Senior Associate), Sergiu Vasilescu (Associate), Bianca Stoica (Associate) și Andra Popa (Office Manager).

Acționează în această formulă de cinci luni, membrii societății acoperind atât zona de litigii cât și zona de consultanță, fiind recunoscuți ca lideri în aria de practică a dreptului aviației și specializați în administrarea litigiilor în domenii cu un pronunțat caracter tehnic: dreptul aviației, dreptul mediului, IT&C, dreptul construcțiilor, dreptul sănătății.

Mihai Furtună, Managing Partner Furtună și Asociații

,,Colaborarea cu Sigla și Lozinca s-a desfășurat perfect, au avut o abordare directă și onestă, care ne-a ajutat foarte mult să luăm rapid decizia finală.

Au transpus perfect cultura companiei, iar identitatea vizuală rezultată exprimă nemaipomenit maniera în care ne facem profesia: punem mințile noastre în slujba clienților, aducem plus-valoare în mod activ și empatic, dincolo de standardele corporatiste ale branșei în care activăm”

Echipa Sigla și Lozinca

  • Andreea Florea – Fondator Sigla și Lozinca
  • Anca Niculae – Partener Sigla și Lozinca
  • Valentin Averițăi - Designer Sigla și Lozinca

Echipa Furtună și Asociații

  • Mihai Furtună – Managing Partner Furtună și Asociații
  • Ioana Anghel – Senior Associate Furtună și Asociații
  • Sergiu Vasilescu – Associate Furtună și Asociații
  • Bianca Stoica – Associate Furtună și Asociații
  • Andra Popa – Office Manager Furtună și Asociații

Despre Sigla și Lozinca

Sigla și Lozinca este divizia de branding și rebranding a Brandtailors, adresată startupurilor și IMM-urilor susținute de o viziune antreprenorială solidă și inspirațională, care dezvoltă proiecte de design de brand simple, rapide și utile, cu rezultate vizibile.

Principalele obiective ale companiei sunt contribuirea la dezvoltarea disciplinei de branding și creionarea unei culturi vizuale armonioase în mediul comercial din România.

Despre Brandtailors

Brandtailors este compania de consultanță și design de brand care, în cei 10 ani de prezență pe piața din România, a lansat aproape 200 de proiecte de branding și design, punându-și amprenta asupra dezvoltării a peste 90 de brand-uri din 48 de industrii diferite.

Brandtailors este prima și singura agenție de branding din România care are echipe separate pentru brandurile corporate și respectiv pentru brandurile de produs, ca efect al metodologiilor distincte de lucru dezvoltate și utilizate pentru cele două tipuri de proiecte.

Colaborarea cu clienţi precum Arctic, Lactalis, Fabryo, Strauss Grup, Agricola, ŢiriacHoldings, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Scandia Food, Coca Cola HBC sau Braiconf ne-au dovedit ca ne putem mândri cu proiecte care au definit şi redefinit nu numai brandurile pe care am lucrat, dar şi întreaga categorie din care fac parte.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Secțiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afișate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secțiunea Paginademedia Database, aici.

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu