Skip to main content

VIDEO. Apa Nova, nou slogan, nou logo, nou spot TV. Cum își explică publicitarul Ștefan Vasilache conceptul de creație

 
VIDEO. Apa Nova, nou slogan, nou logo, nou spot TV. Cum își explică publicitarul Ștefan Vasilache conceptul de creație

VIDEO. Apa ta, responsabilitatea noastră. Este noul slogan al companiei Apa Nova, care a pornit o nouă campanie de imagine, cu un nou logo, dar și cu o nouă poziționare.

Publicitate

Ce își propune noua campanie de poziționare? Cum își explică publicitarul Ștefan Vasilache (de la agenția DDB) conceptul creativ? De ce a fost nevoie de această campanie?

Înainte de răspunsuri, spotul campaniei, care a început ieri și se va desfășura până la finalul anului. Rulează, printre altele, pe Pro TV, Digi 24, Realitatea TV și Antena 3, dar va avea și componente de print și online.

VIDEO. Noul spot Apa Nova, semnat de agenția de creație DDB.

Ștefan Vasilache: "Mulți nu știu cu ce se ocupă Apa Nova"

Cum argumentează conceptul campaniei Ștefan Vasilache, DDB?

"Am pornit de la premisa că mulți bucureșteni nu știu cu ce se ocupă Apa Nova", explică publicitarul.

"Dai drumul robinetului și curge apă, dar în spate este un proces foarte complex. Sunt multe etape, care încep cu captarea apei, apoi cu filtrarea și epurarea. Procesul este amplu și de aici vine responsabilitatea", continuă Vasilache.

Cât despre nou logo, creat de DDB împreună cu agenția Porter Novelli:

"Noul logo reprezintă o picătură într-o țeavă. O formă simplă și stilizată de a spune ce face Apa Nova.

Reprezentarea grafică este legată, cumva, și de digital: seamnănă cu logo-urile aplicațiilor de mobil", spune Ștefan Vasilache.

O schimbare a fost și la nivel de logo. Un facelift:

"Am preluat fontul vechi și l-am restilizat: este mai mic (cel vechi era mai înalt) și mai așezat", a explicat Ștefan Vasilache, director de creație al agenției DDB.

Vechiul logo:

Noul logo:

De ce era nevoie de noua campanie? De ce acest concept, care arată cu ce se ocupă Apa Nova?

Oficialii companiei spun că, în urma unui studiu, a reieșit că bucureștenii nu știu exact ce tip de servicii are compania:

"Consumatorii din București, care reprezintă publicul țintă al campaniei, nu au o percepție reală asupra gamei de servicii. Nu face doar furnizare, ci și producție și epurare. De aici o reconfigurare vizuală, și o campanie care să ne ajute să ne repoziționăm", a declarat Ramona Dumitru, director de comunicare Apa Nova.

O poziționare "ca urmare a modernizării și reconfigurării modelului de business, prin care compania a trecut în ultimii ani."

GALERIE FOTO. Execuții ale campaniei Apa Nova

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu