Skip to main content

VIDEO. Apa Nova, nou slogan, nou logo, nou spot TV. Cum îşi explică publicitarul Ştefan Vasilache conceptul de creaţie

 
VIDEO. Apa Nova, nou slogan, nou logo, nou spot TV. Cum îşi explică publicitarul Ştefan Vasilache conceptul de creaţie

VIDEO. Apa ta, responsabilitatea noastră. Este noul slogan al companiei Apa Nova, care a pornit o nouă campanie de imagine, cu un nou logo, dar şi cu o nouă poziţionare.

Publicitate

Ce îşi propune noua campanie de poziţionare? Cum îşi explică publicitarul Ştefan Vasilache (de la agenţia DDB) conceptul creativ? De ce a fost nevoie de această campanie?

Înainte de răspunsuri, spotul campaniei, care a început ieri şi se va desfăşura până la finalul anului. Rulează, printre altele, pe Pro TV, Digi 24, Realitatea TV şi Antena 3, dar va avea şi componente de print şi online.

VIDEO. Noul spot Apa Nova, semnat de agenţia de creaţie DDB.

Ştefan Vasilache: "Mulţi nu ştiu cu ce se ocupă Apa Nova"

Cum argumentează conceptul campaniei Ştefan Vasilache, DDB?

"Am pornit de la premisa că mulţi bucureşteni nu ştiu cu ce se ocupă Apa Nova", explică publicitarul.

"Dai drumul robinetului şi curge apă, dar în spate este un proces foarte complex. Sunt multe etape, care încep cu captarea apei, apoi cu filtrarea şi epurarea. Procesul este amplu şi de aici vine responsabilitatea", continuă Vasilache.

Cât despre nou logo, creat de DDB împreună cu agenţia Porter Novelli:

"Noul logo reprezintă o picătură într-o ţeavă. O formă simplă şi stilizată de a spune ce face Apa Nova.

Reprezentarea grafică este legată, cumva, şi de digital: seamnănă cu logo-urile aplicaţiilor de mobil", spune Ştefan Vasilache.

O schimbare a fost şi la nivel de logo. Un facelift:

"Am preluat fontul vechi şi l-am restilizat: este mai mic (cel vechi era mai înalt) şi mai aşezat", a explicat Ştefan Vasilache, director de creaţie al agenţiei DDB.

Vechiul logo:

Noul logo:

De ce era nevoie de noua campanie? De ce acest concept, care arată cu ce se ocupă Apa Nova?

Oficialii companiei spun că, în urma unui studiu, a reieşit că bucureştenii nu ştiu exact ce tip de servicii are compania:

"Consumatorii din Bucureşti, care reprezintă publicul ţintă al campaniei, nu au o percepţie reală asupra gamei de servicii. Nu face doar furnizare, ci şi producţie şi epurare. De aici o reconfigurare vizuală, şi o campanie care să ne ajute să ne repoziţionăm", a declarat Ramona Dumitru, director de comunicare Apa Nova.

O poziţionare "ca urmare a modernizării şi reconfigurării modelului de business, prin care compania a trecut în ultimii ani."

GALERIE FOTO. Execuţii ale campaniei Apa Nova

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus