Skip to main content

Campanie inedită. Arctic a lansat o serie animată special pentru Facebook

 
Campanie inedită. Arctic a lansat o serie animată special pentru Facebook

Brandul de electrocasnice Arctic îşi promovează produsele printr-o serie animată, care se vede în online. Proiectul este conceput în parteneriat cu compania Vână Animation Studio. Electrocasnicele sunt personajele principale ale clipurilor animate.

Publicitate

Primul episod a fost lansat cu ocazia noului începutului noului an şcolar. Episoadele sunt postate pe pagina de Facebook - Electrocasnice Arctic.

Următoarele episoade sunt dedicate sărbătorilor sau evenimentelor din această toamnă, adică Halloween, Black Friday, 1 decembrie, Crăciun sau Anul nou.

„Este o serie de animaţii prin care electrocasnicele şi funcţiile acestora devin adevărate personaje, într-o lume a lor, în care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le tratează ca pe adevăraţi membri de familie", notează reprezentanţii companiei.

Personajele seriei:

O familie tânără, cu un copil în primii ani de şcoală. Activă, dar reticentă când vine vorba de experienţe noi, familia încearcă să îşi depăşească în fiecare zi limitele.

Tatăl

O persoană visătoare, cu o viziune idealistă asupra lucrurilor. Îi place să îşi ajute soţia şi să-l implice şi pe mezinul familiei. De cele mai multe ori, intenţiile lui se transformă în întâmplări amuzante pentru oricine priveşte din exterior, dar nu neapărat şi pentru soţie.

Consideră că el este responsabil de educaţia sportivă a băiatului şi ia foarte în serios acest lucru. Simte că şi gătitul este sarcina lui.

Copilul

La cei opt ani şi jumătate ai lui, este un băieţel foarte înalt şi bine legat, mulţumită preocupării tatălui pentru educaţia sportivă.

Îi place să se simtă complice la tot felul de activităţi: surprize pentru mamă, gătit, jocuri casnice inventate de mamă.

Speculează slăbiciunile părinţilor şi ştie cum să îi mulţumească pe fiecare în parte, pentru a fi mereu în avantaj.

Mama

Aproape mereu ocupată şi în căutarea echilibrului. O persoană care aparent ştie ce vrea şi se crede ambiţioasă. Îşi doreşte mult să îndeplinească cât mai multe sarcini pentru familie. Este o mamă care se abţine să îşi ocrotească prea mult băiatul pentru a nu-l răsfăţa, dar sfârşeşte prin a îi oferi totul.

Este farmacist în laborator, iar curăţenia este obsesia ei. Este carismatică, dar cam stângace la sporturi.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Revin cu o actualizare: Artic a rezolvat problema si a reparat produsul, chiar daca a depasit cu 2 zile termenul de 15 zile de la sesizare. Deci, pana la urma nu ma sunt dezamagit de ARTIC si voi ramane client al acestui producator. Succes cu campania!
  • Intr-adevar, ARTIC un adevarat cosmar de Halloween, indiferent de promovari si promotionale. Am facut sesizare pentru reparatie produs ARTIC de acum aproape 2 saptamani, am sunat de mai multe ori ulterior, mi se spune mereu sa astept, ca vor veni candva, intr-o zi... Dar nimeni nu a venit sa repare sau macar sa ridice produsul pentru a fi reparat. Sau poate campania lor e pentru clientii cu produse ARTIC defecte, ca sa nu se plictiseasca cat timp asteapta dupa service-ul ARTIC?

Trimite un comentariu

sus