Skip to main content

AUDIENȚE. Antena 1, lider de audiență cu Fructul oprit și prima apariție a Maiei Morgenstern. Kanal D și Pro TV și-au împărțit locurile doi și trei

 
AUDIENȚE. Antena 1, lider de audiență cu Fructul oprit și prima apariție a Maiei Morgenstern. Kanal D și Pro TV și-au împărțit locurile doi și trei

AUDIENȚE. Antena 1 a condus topul audiențelor, pe toate targeturile, cu producția Fructul oprit. Episodul difuzat săptămâna aceasta a însemnat și prima apariție, în serial, a actriței Maia Morgenstern.

Publicitate

Kanal D, cu Exatlon, și Pro TV, cu Visuri la cheie, au fost următoarele posturi clasate, însă cu cifre apropiate de lider. 

Fructul oprit a strâns o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D, cu Exatlon, s-a clasat pe poziția secundă doar la nivel național. La orașe și pe publicul comercial, Pro TV a ocupat locul doi.

În minutul de aur, de la ora 22:14, aproximativ 1,4 milioane de oameni urmăreau serialul Fructul oprit, de pe Antena 1. 

Pe intervalul Visuri la cheie, emisiunea difuzată de Pro TV, de la ora 20:30 până la ora 22:30, cifrele au fost apropiate de cele de pe intervalul Fructul oprit. Pe intervalul emisiunii de la Pro TV, postul Intact a fost primul în mediul urban și pe publicul comercial, dar al doilea în toată țara. 

Antena 3 și România TV ocupă locurile patru și cinci, în toată țara și la orașe. Pe publicul comercial remarcăm prezența în top cinci a posturilor Prima TV și Realitatea TV.

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul Fructul Oprit: 

NAȚIONAL. Antena 1 a avut cifre apropiate față de episodul difuzat săptămâna trecută, adică 1,1 milioane de telespectatori. 

Exatlon, de pe Kanal D, a scos pe intervalul Fructul oprit o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Ediția a doua din Visuri la cheie, de pe Pro TV, a strâns tot o medie de aproximativ un milion de telespectatori. 

Antena 1, Kanal D și Pro TV au scos, la nivel național, o cotă de piață de 14,5%, 14,1% și 13,8%

URBAN. În mediul urban, Antena 1 și-a păstrat poziția. A obținut o medie de aproximativ 560.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pro TV a trecut peste Kanal D, la orașe, pe intervalul Fructul oprit. Postul de televiziune a strâns o medie de 480.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D a obținut o medie de 400.000 de privitori, în fiecare minut. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta intre 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a desprins mai mult, diferența față de următoarele două psoturi fiind mai mare. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 275.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Producția postului Intact a avut o cotă de piață de 20%, în timp ce Pro TV și Kanal D au avut un share de 16,6% și 11,1%. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.097.000 6.1 14.5
2 Kanal D 1.067.000 6 14.1
3 Pro TV 1.044.000 5.8 13.8
4 Antena 3 386.000 2.2 5.1
5 Romania TV 345.000 1.9 4.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 563.000 5.9 14.5
2 Pro TV 478.000 5 12.3
3 Kanal D 401.000 4.2 10.3
4 Antena 3 277.000 2.9 7.1
5 Romania TV 179.000 1.9 4.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 274.000 6.2 20
2 Pro TV 228.000 5.1 16.6
3 Kanal D 152.000 3.4 11.1
4 Prima TV 47.000 1.1 3.4
5 Realitatea TV 42.000 0.9 3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Expertule, sper ca ai remarcat ca, de obicei, audienta Pro tv scade un pic atunci cand se transmit meciuri de fotbal bune. Cum au fost cele de Champions League de aseara. La A 1 nu s-a vazut scaderea ptr ca cea mai mare parte a privitorilor o constituie publicul feminin. Si fiind si o telenovela, la inceput de drum si de o anumita calitate, audienta constant buna este explicabila.
  • "ca eu unul m-am saturat!"
    "Razvan", si atunci ce cauti pe site ? Calmeaza-te... Daca vad ca vorbesti civilizat, poate atunci nu iti mai raspund. Te-ai prins ?
    "Iesi iar la atac ca eu sunt "mile" sau "mile" sunt eu! "
    Pai eu ti-am raspuns la ce ai scris tu. Simplu.

    "toamnă asta visuri la cheie la jumate cat anul trecut sau chiar mai putin"
    "Mile", pai anul trecut "Kanal D" avea serial turcesc, nu "Exatlon". Iar "Antena 1" avea "The Wall" si "Baieti de oras" pe interval (doua productii slabe in audiente fata de "Fructul Oprit"). Ziua de miercuri pare cea mai competitiva.

    "Visuri la cheie, un format de mare succes sezoanele trecute, e un mare esec in acest sezon, din cauza schimbarilor radicale. Observ ca Producatorii si managementul n-a invatat nimic din cazul Masterchef!"
    "Expertul", sigur o sa ajunga ca "Masterchef". Acolo s-au schimbat toti "chefii"; aici s-au schimbat prezentatorul si trei arhitecti...

    Pana una alta, "Antena 1" a "jucat" bine. A redus serialul turcesc "Femeie in infruntarea destinului" la un episod pe zi, ca publicul feminin sa se reintoarca la "Antena 1". De aici si cresterile treptate in audiente.
  • Ce bucurie pentru obsedații antenisti. :)) cred și eu având în vedere cât de rar se afla antena pe 1 zilele astea.

    Revenind la discuții mai serioase, se pare ca Pro a mai distrus un format de succes prin modificările aduse. Nu știu de ce a plecat Dragos Bucur, dar sper ca s-a facut tot ce era posibil ca el sa rămână. Altfel, cine a luat decizia de înlocuire a lui trebuie sa zboare. Asta dacă nu a zburat deja. :))

    Dincolo de faptul ca pro e pe 2, audientele rămân mediocre, așa cum am spus și luni când Pro era pe 1, și îngrijorătoare pentru toate cele 3 televiziuni. Măcar una din ele ar trebui sa fie mai aproape de 10.
  • In mod normal consumul TV ar trebui sa creasca odata cu înaintarea in toamna, dar observ ca pe piata din Ro scade. Fructul oprit a avut in 5 septembrie, 6.9 rating si 20.1% share pe comercial https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-tv-fructul-oprit-exatlon-5-septembrie Avand in vedere ca audientele Fructul oprit de aseara, sunt foarte apropiate de cele de saptamana trecuta, cred ca telespectatorii ProTV sunt nemultumiti de schimbarile de la Visuri la cheie si n-au mai deschis televizorul! Visuri la cheie, un format de mare succes sezoanele trecute, e un mare esec in acest sezon, din cauza schimbarilor radicale. Observ ca Producatorii si managementul n-a invatat nimic din cazul Masterchef!
  • Disperați protevistii, toamnă asta visuri la cheie la jumate cat anul trecut sau chiar mai putin și încă nu a început chefii la cuțite, exatlon nu mai prinde
  • Doru , esti cel mai penibil om de pe pamant! Iesi iar la atac ca eu sunt "mile" sau "mile" sunt eu! Esti un ***, asta e a nustiu cata oara cand zici asa tampenii!. " Raul Bambu" de la pagina de media , te rog sa îi arati lui "Doru " ca eu nu am doua conturi pe acest site , te implor, ca sa nu mai abereze pe aici, ca eu unul m-am saturat! Te rog frumos!
  • F bine ca A 1 a prins prima pozitie. Ca a ”zdrobit” concurenta este o prostie - diferenta de un 1,1 rating este nesemnificativa. Ma bucur ca Razvan si Mile au prins glas. Ei sunt cam timizi cand Antenuta e pe 2 sau 3. Parca saptamana trecuta, intr-o seara, A 1 a fost pe locul 3, pe comercial. Nu i-am vazut comentand.
  • "Fructul Oprit a avut audiente ca sapt. trecuta."
    "Razvan", sau "Mile", audienta ca saptamana trecuta, dar a fost pe locul 2 pe comercial... Si cum ti-am scris saptamana trecuta. Cand se termina serialul turcesc de pe "Happy Channel" (ajuns la un episod pe zi), publicul feminin "migreaza" pe "Antena 1". De aici cresterea...

    "Ce o sa se faca de ras astăzi postacii, crize și ***"
    "Mile", sau "Razvan", acum te poti bucura. A doua ora cand "Antena 1" a prins primul loc pe comercial. Celelalte productii din grila TV de toamna ce au facut ?
    Ciudat ca voi doi ati postat la diferenta de cinci minute. Nu cumva sunteti una si aceeasi persoana ?
  • Bravo lor, bine ca fac audienta cu o productie autohtona, care creeaza locuri de munca pentru cetatenii romani. Daca Maia Morgenstern are asa o aura de actrita internationala pentru ca a jucat in filmul lui Mel Gibson, ma intreb de ce nu o aduc si pe Ana Ularu.
  • Este pentru prima oara cand Visuri la Cheie pierde prima pozitie pe comercial! Emisiunea si-a pierdut echilibrul si spiritul dupa plecare lui Bucur &co . Fructul oprit a meritat aseara prima pozitie!
  • emisiunea cu barbosu de pe protivi lasa de dorit, stangaci baietelul, nu se compara cu fostul prezentator, e plictisitor. si ce sa vezi, un palat de fapt aveau respectivii si doar le a zugravit, ce "succese" sa ai in prime time, asta e emisiune de dupa 2 noaptea. antenuta insa nimic schimbata, merita din plin primul loc datorita incapacitatii pro de a face o emisiune buna miercurea, nu ca antenuta a progresat. despre kanal s a fumat treaba nu mai are nimic nou, un sezon ratat din pacate, bani pierduti.
  • A zdrobit concurenta Antena 1 , proteviştii fac atac de cord! Doru cred ca esti disperat baiatule, o sa iesi la atac cu fraze gen " Maia Morgesten a facut mult pentru ca a aparut în serial" dar sa stii ca nu este adevarat Fructul Oprit a avut audiente ca sapt. trecuta. Pro tv e în cadere libera în audiente!

Trimite un comentariu