Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinţi, lider detaşat. Triplusec, primul doar pe comercial

 
AUDIENŢE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinţi, lider detaşat. Triplusec, primul doar pe comercial

AUDIENŢE. Pro TV a condus detaşat topul audienţelor de aseară, cu Las Fierbinţi. Pe interval, Kanal D a ocupat locul secund, iar Antena 1 s-a clasat pe trei în toată ţara. Serialul de comedie s-a intersectat timp de o oră cu producţiile Exatlon şi Ultimul Trib, de la Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

În medie, peste 2,2 milioane oameni au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie Las Fierbinţi. Postul de televiziune a avut o cotă de piaţă dublă faţă de Kanal D, postul clasat pe poziţia a doua.

În minutul de aur, la 21:04, peste 2,7 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau Las Fierbinţi.

Show-urile de la Kanal D şi Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00. Naţional TV, cu serialul Dragoste şi ură, a ocupat locul patru în toată ţara, iar România TV s-a clasat pe locul cinci pe intervalul Las Fierbinţi.

Pe tronsonul Triplusec lucrurile au stat uşor diferit. Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, dar a fost sub Pro TV şi Antena 1 pe comercial.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. Ţara a ars-o pe comedie. Pro TV a condus topul audienţelor pe tronsonul orar în care a difuzat Las Fierbinţi. Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Producţia a avut o cotă de piaţă de 25,1%.

Kanal D s-a clasat pe locul secund. Postul Dogan a avut o medie de audienţă de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a ocupat poziţia a treia, pe tronsonul Las Fierbinţi. Postul TV a avut o audienţă medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.

URBAN. În mediul urban, Las Fierbinţi a ocupat prima poziţie, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Kanal D a avut, pe interval, o medie de audienţă de aproximativ 380.000 de telespctatori, în fiecare minut. Antena 1 a avut pe acelaşi tronson o medie de aproximativ 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 3 s-a clasat pe locul patru, la oraşe. Happy channel s-a poziţionat pe cinci, pe acelaşi tronson.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinţi a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pro TV a avut o cotă de piaţă, pe interval, de 32,2%, triplu faţă de următoarea clasată.

Antena 1 a trecut peste Kanal D pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Postul TV a avut, pe intervalul Las Fierbinţi, o audienţă medie de aproximativ 170.000 de telespectatori. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 10,3%.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.245.000 12.5 25.6
2 Kanal D 986.000 5.5 11.3
3 Antena 1 625.000 3.5 7.1
4 National TV 421.000 2.3 4.8
5 Romania TV 360.000 2.0 4.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.092.000 11.4 25.1
2 Kanal D 381.000 4.0 8.7
3 Antena 1 316.000 3.3 7.3
4 Antena 3 232.000 2.4 5.3
5 Happy Channel 221.000 2.3 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 525.000 11.9 32.2
2 Antena 1 167.000 3.8 10.3
3 Kanal D 138.000 3.1 8.5
4 Happy Channel 84.000 1.9 5.2
5 National TV 58.000 1.3 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul Triplusec

Kanal D a condus clasamentul la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, pe intervalul Triplusec. Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider.

Postul Dogan, cu Exatlon, a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, pe tronsonul Triplusec. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 17,1%.

La nivel naţional, Pro TV s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 850.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul trei şi a strâns o medie de 625.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani clasamentul s-a schimbat: Pro TV a trecut pe prima poziţie, Antena 1 a urcat pe doi, iar Kanal D a coborât pe trei.

Pro TV, cu Triplusec, a avut pe comercial o emdie de aproximativ 236.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu o audienţă medie de aproximativ 213.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.327.000 7.4 17.1
2 Pro TV 857.000 4.8 11.1
3 Antena 1 625.000 3.5 8.1
4 Antena 3 450.000 2.5 5.8
5 Romania TV 428.000 2.4 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 494.000 5.1 12.4
2 Pro TV 452.000 4.7 11.3
3 Antena 1 359.000 3.7 9.0
4 Antena 3 296.000 3.1 7.4
5 DigiSport 1 246.000 2.6 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 236.000 5.3 15.4
2 Antena 1 213.000 4.8 13.9
3 Kanal D 170.000 3.9 11.1
4 DigiSport 1 101.000 2.3 6.6
5 National TV 81.000 1.8 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    De la 20:00 pe Happy Channel se difuzează serialul turcesc:"Femeie in înfruntarea destinului".De la 21:00 se difuzează sezonul doi din "A doua șansă". Serialul de la 21:00 nu apare în top.
  • Doru Doru
    "ai incredere doar doar in ce vrei tu"
    "Mile", prima oara trebuie sa ai incredere in persoana ta, pe urma in ceilalti.
  • Mile Mile
    Doru, ai incredere doar doar in ce vrei tu
  • Doru Doru
    "Audientele de pe acest site spune clar ca antena 1 a fost pe locul 2 pe intervalul ambelor filme."
    Sunt seriale, nu filme... Si ti-am explicat mai jos. Pe locul 2 pe intervalul serialelor. Dar pe intervalul "Ultimul Trib" (19:58-23:09), "Antena 1" a fost pe 3. Nu degeaba "paginademedia" a postat audientele pe intervalul serialelor (saptamana trecuta pe intervalul emisiunii).

    "O prostie , au ametit tabelul ala"
    Ciudat, pai si cum explici ca pe urban pe locul 5 apare "Romania TV", si pe comercial pe locul 5 apare "DigiSport 1" ?
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Nai ce vorbi cu Doru, un protevist înfocat care oricum ai dao tot el are dreptate, ***'. Audientele de pe acest site spune clar ca antena 1 a fost pe locul 2 pe intervalul ambelor filme.
  • Doru Doru
    "Doru , cat despre audientele de pe site-ul "Radar de media" n-ai observat ca urbanul si comercialul au aceleasi cifre?"
    Pentru ca s-a gresit scrierea tabelului. Simplu. Vezi si pe stirea cu audienta serialelor pe "radardemedia": "Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență înregistrând 11.9 puncte de rating și 32.2% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea doar 3.8 puncte de rating și 10.3% share." si "Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial cu 5.3 puncte de rating și 15.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.8 puncte de rating și 13.9% share."
    Acum, depinde de tine ce site consider ca e "de incredere". Un site pune "Antena 1" pe locul 2; alt site pune "Kanal D" pe locul 2.

    "Cat despre Exatlon sta extrem de rau pe comercial, filmul turcesc face mai mult rating pe comercial decat Exatlon !"
    Esti sigur ? Luni si marti serialul a facut 3. Unde vezi "mai mult rating" ?
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru, casca bine ochii si vezi ca pe site-ul "Radar de media" scrie ca Kanal d pe comercial are 398.000, a crescut atat de mult ,de la 158.000 la 398.000 . O prostie , au ametit tabelul ala , cifrele sunt aceleasi pe targetul urban si pe cel comercial la toate cele trei posturi!
  • Mile Mile
    Doru, saracu, s-a bucurat degeaba eror
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Ultimul Trib înca mai are sanse sa se ridice , este un format de calitate! Cat despre Exatlon sta extrem de rau pe comercial, filmul turcesc face mai mult rating pe comercial decat Exatlon ! Doru , cat despre audientele de pe site-ul "Radar de media" n-ai observat ca urbanul si comercialul au aceleasi cifre?
  • mile mile
    iuli, dar exatlon ce mai cauta in grila
  • Doru Doru
    "PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi cu „EXATLON ROMANIA”."
    Penibilule, unde vezi tu locul 2 "Antena 1" ? Si eu vorbesc de intervalul emisiunii "Ultimul Trib" (19:58-23:09). Nu pe intervalul serialelor (20:30-22:20). Casca ochii inainte sa scrii ceva.
    Dar ce conteaza e ca si "Las Fierbinti", si nou serial au fost peste noua emisiune de pe "Antena 1".
  • Iuli Iuli
    Las Fierbinti ramane o locomotiva de audienta pentru Pro TV. Si in reluare este lider detasat.

    Cat despre Ultimul trib.. de ce se mai difuzeaza? La aceste audiente mediocre ar trebui zburat dupa 12 noaptea, la fel si restul emisiunilor. Un film mai nou ar face audiente mai bune.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Comercial"
  • F F
    În sfârșit avem și noi niște audiente wow. Antena a fost de 3 ori in spate. Asta inseanna sa spargi concurenta. Din păcate Triplusec pare un eșec.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Casca ochii mai tare prostule, nu vezi ce scrie acolo, antena 1 i-a suflat în ceafa pe intervalul Triplusec , iar pe intervalul Las Fierbinti tot pe locul doi a fost pe cimercial!

Trimite un comentariu

sus