Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinţi, lider detaşat. Triplusec, primul doar pe comercial

 
AUDIENŢE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinţi, lider detaşat. Triplusec, primul doar pe comercial

AUDIENŢE. Pro TV a condus detaşat topul audienţelor de aseară, cu Las Fierbinţi. Pe interval, Kanal D a ocupat locul secund, iar Antena 1 s-a clasat pe trei în toată ţara. Serialul de comedie s-a intersectat timp de o oră cu producţiile Exatlon şi Ultimul Trib, de la Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

În medie, peste 2,2 milioane oameni au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie Las Fierbinţi. Postul de televiziune a avut o cotă de piaţă dublă faţă de Kanal D, postul clasat pe poziţia a doua.

În minutul de aur, la 21:04, peste 2,7 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau Las Fierbinţi.

Show-urile de la Kanal D şi Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00. Naţional TV, cu serialul Dragoste şi ură, a ocupat locul patru în toată ţara, iar România TV s-a clasat pe locul cinci pe intervalul Las Fierbinţi.

Pe tronsonul Triplusec lucrurile au stat uşor diferit. Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, dar a fost sub Pro TV şi Antena 1 pe comercial.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. Ţara a ars-o pe comedie. Pro TV a condus topul audienţelor pe tronsonul orar în care a difuzat Las Fierbinţi. Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Producţia a avut o cotă de piaţă de 25,1%.

Kanal D s-a clasat pe locul secund. Postul Dogan a avut o medie de audienţă de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a ocupat poziţia a treia, pe tronsonul Las Fierbinţi. Postul TV a avut o audienţă medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.

URBAN. În mediul urban, Las Fierbinţi a ocupat prima poziţie, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Kanal D a avut, pe interval, o medie de audienţă de aproximativ 380.000 de telespctatori, în fiecare minut. Antena 1 a avut pe acelaşi tronson o medie de aproximativ 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 3 s-a clasat pe locul patru, la oraşe. Happy channel s-a poziţionat pe cinci, pe acelaşi tronson.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinţi a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pro TV a avut o cotă de piaţă, pe interval, de 32,2%, triplu faţă de următoarea clasată.

Antena 1 a trecut peste Kanal D pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Postul TV a avut, pe intervalul Las Fierbinţi, o audienţă medie de aproximativ 170.000 de telespectatori. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 10,3%.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.245.000 12.5 25.6
2 Kanal D 986.000 5.5 11.3
3 Antena 1 625.000 3.5 7.1
4 National TV 421.000 2.3 4.8
5 Romania TV 360.000 2.0 4.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.092.000 11.4 25.1
2 Kanal D 381.000 4.0 8.7
3 Antena 1 316.000 3.3 7.3
4 Antena 3 232.000 2.4 5.3
5 Happy Channel 221.000 2.3 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 525.000 11.9 32.2
2 Antena 1 167.000 3.8 10.3
3 Kanal D 138.000 3.1 8.5
4 Happy Channel 84.000 1.9 5.2
5 National TV 58.000 1.3 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul Triplusec

Kanal D a condus clasamentul la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, pe intervalul Triplusec. Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider.

Postul Dogan, cu Exatlon, a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, pe tronsonul Triplusec. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 17,1%.

La nivel naţional, Pro TV s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 850.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul trei şi a strâns o medie de 625.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani clasamentul s-a schimbat: Pro TV a trecut pe prima poziţie, Antena 1 a urcat pe doi, iar Kanal D a coborât pe trei.

Pro TV, cu Triplusec, a avut pe comercial o emdie de aproximativ 236.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu o audienţă medie de aproximativ 213.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.327.000 7.4 17.1
2 Pro TV 857.000 4.8 11.1
3 Antena 1 625.000 3.5 8.1
4 Antena 3 450.000 2.5 5.8
5 Romania TV 428.000 2.4 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 494.000 5.1 12.4
2 Pro TV 452.000 4.7 11.3
3 Antena 1 359.000 3.7 9.0
4 Antena 3 296.000 3.1 7.4
5 DigiSport 1 246.000 2.6 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 236.000 5.3 15.4
2 Antena 1 213.000 4.8 13.9
3 Kanal D 170.000 3.9 11.1
4 DigiSport 1 101.000 2.3 6.6
5 National TV 81.000 1.8 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru Doru
    "Ultimul Trib sta mai bine pe comercial fata de Exatlon, principalul competitor,asta e tot ce conteaza."
    Penibilule, pe intervalul "Ultimul Trib", "Kanal D" a fost pe locul doi pe comercial cu 4,1 rating, fata de "Antena 1" cu 3,3 rating. Unde vezi tu ca sta mai bine ?
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Triplusec"
  • Doru Doru
    Si pe intervalul emisiunii "Ultimul Trib" nu postati ? Pe "radardemedia", "„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe!".
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Ultimul Trib sta mai bine pe comercial fata de Exatlon, principalul competitor,asta e tot ce conteaza. Las Fierbinti, lider detasat, dar noul serial Tripusec e mediocru .

Trimite un comentariu

sus