Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinți, lider detașat. Triplusec, primul doar pe comercial

 
AUDIENȚE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinți, lider detașat. Triplusec, primul doar pe comercial

AUDIENȚE. Pro TV a condus detașat topul audiențelor de aseară, cu Las Fierbinți. Pe interval, Kanal D a ocupat locul secund, iar Antena 1 s-a clasat pe trei în toată țara. Serialul de comedie s-a intersectat timp de o oră cu producțiile Exatlon și Ultimul Trib, de la Kanal D și Antena 1. 

În medie, peste 2,2 milioane oameni au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie Las Fierbinți. Postul de televiziune a avut o cotă de piață dublă față de Kanal D, postul clasat pe poziția a doua.  

Publicitate

În minutul de aur, la 21:04, peste 2,7 milioane de telespectatori din toată țara urmăreau Las Fierbinți.  

Show-urile de la Kanal D și Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00. Național TV, cu serialul Dragoste și ură, a ocupat locul patru în toată țara, iar România TV s-a clasat pe locul cinci pe intervalul Las Fierbinți. 

Pe tronsonul Triplusec lucrurile au stat ușor diferit. Kanal D a condus în toată țara și la orașe, dar a fost sub Pro TV și Antena 1 pe comercial. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul X Factor: 

NAȚIONAL. Țara a ars-o pe comedie. Pro TV a condus topul audiențelor pe tronsonul orar în care a difuzat Las Fierbinți. Pro TV a avut o audiență medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Producția a avut o cotă de piață de 25,1%

Kanal D s-a clasat pe locul secund. Postul Dogan a avut o medie de audiență de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.  

Antena 1 a ocupat poziția a treia, pe tronsonul Las Fierbinți. Postul TV a avut o audiență medie de aproximativ 600.000 de telespectatori

URBAN. În mediul urban, Las Fierbinți a ocupat prima poziție, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori

Kanal D a avut, pe interval, o medie de audiență de aproximativ 380.000 de telespctatori, în fiecare minut. Antena 1 a avut pe același tronson o medie de aproximativ 315.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Antena 3 s-a clasat pe locul patru, la orașe. Happy channel s-a poziționat pe cinci, pe același tronson. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinți a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pro TV a avut o cotă de piață, pe interval, de 32,2%, triplu față de următoarea clasată.

Antena 1 a trecut peste Kanal D pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Postul TV a avut, pe intervalul Las Fierbinți, o audiență medie de aproximativ 170.000 de telespectatori. De asemenea, a avut o cotă de piață de 10,3%

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.245.000 12.5 25.6
2 Kanal D 986.000 5.5 11.3
3 Antena 1 625.000 3.5 7.1
4 National TV 421.000 2.3 4.8
5 Romania TV 360.000 2.0 4.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.092.000 11.4 25.1
2 Kanal D 381.000 4.0 8.7
3 Antena 1 316.000 3.3 7.3
4 Antena 3 232.000 2.4 5.3
5 Happy Channel 221.000 2.3 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 525.000 11.9 32.2
2 Antena 1 167.000 3.8 10.3
3 Kanal D 138.000 3.1 8.5
4 Happy Channel 84.000 1.9 5.2
5 National TV 58.000 1.3 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Intervalul Triplusec

Kanal D a condus clasamentul la nivelul întregii țări și în mediul urban, pe intervalul Triplusec. Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider. 

Postul Dogan, cu Exatlon, a avut o medie de audiență de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată țara, pe tronsonul Triplusec. De asemenea, a avut o cotă de piață de 17,1%

La nivel național, Pro TV s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 850.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul trei și a strâns o medie de 625.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani clasamentul s-a schimbat: Pro TV a trecut pe prima poziție, Antena 1 a urcat pe doi, iar Kanal D a coborât pe trei. 

Pro TV, cu Triplusec, a avut pe comercial o emdie de aproximativ 236.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu o audiență medie de aproximativ 213.000 de telespectatori

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.327.000 7.4 17.1
2 Pro TV 857.000 4.8 11.1
3 Antena 1 625.000 3.5 8.1
4 Antena 3 450.000 2.5 5.8
5 Romania TV 428.000 2.4 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 494.000 5.1 12.4
2 Pro TV 452.000 4.7 11.3
3 Antena 1 359.000 3.7 9.0
4 Antena 3 296.000 3.1 7.4
5 DigiSport 1 246.000 2.6 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 236.000 5.3 15.4
2 Antena 1 213.000 4.8 13.9
3 Kanal D 170.000 3.9 11.1
4 DigiSport 1 101.000 2.3 6.6
5 National TV 81.000 1.8 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "Ultimul Trib sta mai bine pe comercial fata de Exatlon, principalul competitor,asta e tot ce conteaza."
    Penibilule, pe intervalul "Ultimul Trib", "Kanal D" a fost pe locul doi pe comercial cu 4,1 rating, fata de "Antena 1" cu 3,3 rating. Unde vezi tu ca sta mai bine ?
  • Si pe intervalul emisiunii "Ultimul Trib" nu postati ? Pe "radardemedia", "„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe!".
  • Ultimul Trib sta mai bine pe comercial fata de Exatlon, principalul competitor,asta e tot ce conteaza. Las Fierbinti, lider detasat, dar noul serial Tripusec e mediocru .

Trimite un comentariu