
AUDIENȚE. Pro TV a condus detașat topul audiențelor de aseară, cu Las Fierbinți. Pe interval, Kanal D a ocupat locul secund, iar Antena 1 s-a clasat pe trei în toată țara. Serialul de comedie s-a intersectat timp de o oră cu producțiile Exatlon și Ultimul Trib, de la Kanal D și Antena 1.
În medie, peste 2,2 milioane oameni au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie Las Fierbinți. Postul de televiziune a avut o cotă de piață dublă față de Kanal D, postul clasat pe poziția a doua.
În minutul de aur, la 21:04, peste 2,7 milioane de telespectatori din toată țara urmăreau Las Fierbinți.
Show-urile de la Kanal D și Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00. Național TV, cu serialul Dragoste și ură, a ocupat locul patru în toată țara, iar România TV s-a clasat pe locul cinci pe intervalul Las Fierbinți.
Pe tronsonul Triplusec lucrurile au stat ușor diferit. Kanal D a condus în toată țara și la orașe, dar a fost sub Pro TV și Antena 1 pe comercial.
Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul X Factor:
NAȚIONAL. Țara a ars-o pe comedie. Pro TV a condus topul audiențelor pe tronsonul orar în care a difuzat Las Fierbinți. Pro TV a avut o audiență medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Producția a avut o cotă de piață de 25,1%.
Kanal D s-a clasat pe locul secund. Postul Dogan a avut o medie de audiență de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a ocupat poziția a treia, pe tronsonul Las Fierbinți. Postul TV a avut o audiență medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.
URBAN. În mediul urban, Las Fierbinți a ocupat prima poziție, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Kanal D a avut, pe interval, o medie de audiență de aproximativ 380.000 de telespctatori, în fiecare minut. Antena 1 a avut pe același tronson o medie de aproximativ 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 3 s-a clasat pe locul patru, la orașe. Happy channel s-a poziționat pe cinci, pe același tronson.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinți a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pro TV a avut o cotă de piață, pe interval, de 32,2%, triplu față de următoarea clasată.
Antena 1 a trecut peste Kanal D pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Postul TV a avut, pe intervalul Las Fierbinți, o audiență medie de aproximativ 170.000 de telespectatori. De asemenea, a avut o cotă de piață de 10,3%.
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.245.000 | 12.5 | 25.6 |
2 | Kanal D | 986.000 | 5.5 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 625.000 | 3.5 | 7.1 |
4 | National TV | 421.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | Romania TV | 360.000 | 2.0 | 4.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.092.000 | 11.4 | 25.1 |
2 | Kanal D | 381.000 | 4.0 | 8.7 |
3 | Antena 1 | 316.000 | 3.3 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 232.000 | 2.4 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 221.000 | 2.3 | 5.1 |
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 525.000 | 11.9 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 167.000 | 3.8 | 10.3 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3.1 | 8.5 |
4 | Happy Channel | 84.000 | 1.9 | 5.2 |
5 | National TV | 58.000 | 1.3 | 3.6 |
Intervalul Triplusec
Kanal D a condus clasamentul la nivelul întregii țări și în mediul urban, pe intervalul Triplusec. Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider.
Postul Dogan, cu Exatlon, a avut o medie de audiență de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată țara, pe tronsonul Triplusec. De asemenea, a avut o cotă de piață de 17,1%.
La nivel național, Pro TV s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 850.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul trei și a strâns o medie de 625.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani clasamentul s-a schimbat: Pro TV a trecut pe prima poziție, Antena 1 a urcat pe doi, iar Kanal D a coborât pe trei.
Pro TV, cu Triplusec, a avut pe comercial o emdie de aproximativ 236.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu o audiență medie de aproximativ 213.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.327.000 | 7.4 | 17.1 |
2 | Pro TV | 857.000 | 4.8 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 625.000 | 3.5 | 8.1 |
4 | Antena 3 | 450.000 | 2.5 | 5.8 |
5 | Romania TV | 428.000 | 2.4 | 5.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 494.000 | 5.1 | 12.4 |
2 | Pro TV | 452.000 | 4.7 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 359.000 | 3.7 | 9.0 |
4 | Antena 3 | 296.000 | 3.1 | 7.4 |
5 | DigiSport 1 | 246.000 | 2.6 | 6.2 |
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 236.000 | 5.3 | 15.4 |
2 | Antena 1 | 213.000 | 4.8 | 13.9 |
3 | Kanal D | 170.000 | 3.9 | 11.1 |
4 | DigiSport 1 | 101.000 | 2.3 | 6.6 |
5 | National TV | 81.000 | 1.8 | 5.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"Mile", prima oara trebuie sa ai incredere in persoana ta, pe urma in ceilalti.
Sunt seriale, nu filme... Si ti-am explicat mai jos. Pe locul 2 pe intervalul serialelor. Dar pe intervalul "Ultimul Trib" (19:58-23:09), "Antena 1" a fost pe 3. Nu degeaba "paginademedia" a postat audientele pe intervalul serialelor (saptamana trecuta pe intervalul emisiunii).
"O prostie , au ametit tabelul ala"
Ciudat, pai si cum explici ca pe urban pe locul 5 apare "Romania TV", si pe comercial pe locul 5 apare "DigiSport 1" ?
Pentru ca s-a gresit scrierea tabelului. Simplu. Vezi si pe stirea cu audienta serialelor pe "radardemedia": "Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență înregistrând 11.9 puncte de rating și 32.2% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea doar 3.8 puncte de rating și 10.3% share." si "Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial cu 5.3 puncte de rating și 15.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.8 puncte de rating și 13.9% share."
Acum, depinde de tine ce site consider ca e "de incredere". Un site pune "Antena 1" pe locul 2; alt site pune "Kanal D" pe locul 2.
"Cat despre Exatlon sta extrem de rau pe comercial, filmul turcesc face mai mult rating pe comercial decat Exatlon !"
Esti sigur ? Luni si marti serialul a facut 3. Unde vezi "mai mult rating" ?
Penibilule, unde vezi tu locul 2 "Antena 1" ? Si eu vorbesc de intervalul emisiunii "Ultimul Trib" (19:58-23:09). Nu pe intervalul serialelor (20:30-22:20). Casca ochii inainte sa scrii ceva.
Dar ce conteaza e ca si "Las Fierbinti", si nou serial au fost peste noua emisiune de pe "Antena 1".
Cat despre Ultimul trib.. de ce se mai difuzeaza? La aceste audiente mediocre ar trebui zburat dupa 12 noaptea, la fel si restul emisiunilor. Un film mai nou ar face audiente mai bune.