
AUDIENȚE. Cum a debutat Visuri la cheie pe Pro TV, într-o seară cu Exatlon? Emisiunea de pe Pro TV a câștigat pe două targeturi: a avut mai mulți telespectatori decât Kanal D la orașe și pe publcul comercial 18-49 de ani.
La nivelul întregii țări, Exatlon a fost peste emisiunea de pe Pro.
Emisiunea de transformări a fost urmărită, la nivel național, de o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pe prima poziție, Exatlon a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 s-a clasat pe locul trei în topul național și la orașe. Pe publicul comercial, postul de televiziune din grupul Intact a urcat pe doi și a avut o cotă o piață apropiată de prima poziție, ocupată de Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de debut ale emisiunii Visuri la cheie:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, între Exatlon și Visuri la cheie a fost o diferență de 100.000 de telespectatori. În favoarea Kanal D.
Antena 1 a fost postul de pe poziția a treia. Serialul Fructul oprit a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii țări.
Antena 3 și România TV au completat top cinci.
URBAN. În mediul urban cifrele au fost apropiate între primele posturi clasate. Pro TV a stat mai bine la orașe, însă diferență față de Kanal D și Antena 1, următoarele posturi din top, nu a fost considerabilă.
Atât Visuri la Cheie, cât și Exatlon sau Fructul oprit au obținut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 3 a fost urmărită și la orașe de aproximativ 400.000 de telespectatori. Happy Channel a prins top cinci în mediul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, s-a distanțat puțin pe publicul comercial, unde a fost a avut cifre de peste 300.000 de telespectatori. Postul de televiziune a avut o cotă de piață de 20,5%.
Antena 1 a urcat pe doi în ceea ce privește targetul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de puțin peste 200.000 de telespectatori, în fiecare minut.
GALERIE FOTO
Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.211.000 | 6.8 | 15.3 |
2 | Pro TV | 1.113.000 | 6.2 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 1.072.000 | 6.0 | 13.5 |
4 | Antena 3 | 529.000 | 3.0 | 6.7 |
5 | Romania TV | 345.000 | 1.9 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 561.000 | 5.8 | 13.3 |
2 | Kanal D | 542.000 | 5.6 | 12.9 |
3 | Antena 1 | 537.000 | 5.6 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 398.000 | 4.1 | 9.4 |
5 | Happy Channel | 190.000 | 2.0 | 4.5 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 311.000 | 7.1 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 260.000 | 5.9 | 17.1 |
3 | Kanal D | 203.000 | 4.6 | 13.4 |
4 | Happy Channel | 62.000 | 1.4 | 4.1 |
5 | Prima TV | 47.000 | 1.1 | 3.1 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"mile", dar tot pe 2 pe comercial, sub "emisiunea vulgara". Asta conteaza.
"Mile", cat timp emisiunea e lidera pe comercial, altceva nu conteaza... Si vezi ca anul trecut "Kanal D" avea serial turcesc, nu "Exatlon". Iar "Antena 1" avea "The Wall" si "Baieti de oras" pe interval (doua productii slabe in audiente fata de "Fructul Oprit"). Dar si cu o concurenta mai serioasa fata de anul trecut, tot "Pro TV" e lider.
VISURI LA CHEIE pe editii:
Sezonul 1: https://www.paginademedia.ro/2014/10/visuri-la-cheie-la-debut-doua-milioane-de-telespectatori-din-intreaga-tara
Sezonul 2: https://www.paginademedia.ro/2015/09/audiente-visuri-la-cheie-primul-loc-la-prima-editie-burlacita-daniela-crudu-pe-locul-patru-cu-antena-1-dupa-antena-3
Sezonul 3: https://www.paginademedia.ro/2016/09/audiente-visuri-la-cheie-la-debut-cifre-duble-fata-de-locul-doi
Sezonul 4: https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-visuri-la-cheie-sezon-nou
Cat despre seara aceasta...nimeni nu "sufla" pe intervalul Las Fierbinti. Aici clasamentul e clar pe comercial: 1 Pro TV, 2 Antena 1, 3 Kanal D. Dupa ora 21.30 este posibil sa se schimbe putin lucrurile. Pentru ca, din ce am vazut din promouri, noul serial nu pare sa fie cine stie ce sperietoare pentru concurenta.
"Razvan", ce debut slab visezi ? "Pro TV" a avut cu un punct rating pe comercial mai mult ca "Antena 1". E destul de bine. Si conteaza comercialul, nu nationalul. Pe cine intereseaza ca avea "avea aproape 2 mil"...
Nu inteleg cum "Pro tv o ia în jos", daca in fiecare zi e lider, peste "Antena 1", "Kanal D".
Ne explici si noua, de ce ati mutat XFactor de vineri, duminica? Pentru ca...