Skip to main content

AUDIENŢE. Debutul Visuri la cheie. Lupta cu Exatlon, câştigată la oraşe şi pe comercial. Nu şi la nivel naţional

 
AUDIENŢE. Debutul Visuri la cheie. Lupta cu Exatlon, câştigată la oraşe şi pe comercial. Nu şi la nivel naţional

AUDIENŢE. Cum a debutat Visuri la cheie pe Pro TV, într-o seară cu Exatlon? Emisiunea de pe Pro TV a câştigat pe două targeturi: a avut mai mulţi telespectatori decât Kanal D la oraşe şi pe publcul comercial 18-49 de ani.

Publicitate

La nivelul întregii ţări, Exatlon a fost peste emisiunea de pe Pro.

Emisiunea de transformări a fost urmărită, la nivel naţional, de o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pe prima poziţie, Exatlon a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 s-a clasat pe locul trei în topul naţional şi la oraşe. Pe publicul comercial, postul de televiziune din grupul Intact a urcat pe doi şi a avut o cotă o piaţă apropiată de prima poziţie, ocupată de Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, între Exatlon şi Visuri la cheie a fost o diferenţă de 100.000 de telespectatori. În favoarea Kanal D.

Antena 1 a fost postul de pe poziţia a treia. Serialul Fructul oprit a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii ţări.

Antena 3 şi România TV au completat top cinci.

URBAN. În mediul urban cifrele au fost apropiate între primele posturi clasate. Pro TV a stat mai bine la oraşe, însă diferenţă faţă de Kanal D şi Antena 1, următoarele posturi din top, nu a fost considerabilă.

Atât Visuri la Cheie, cât şi Exatlon sau Fructul oprit au obţinut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 3 a fost urmărită şi la oraşe de aproximativ 400.000 de telespectatori. Happy Channel a prins top cinci în mediul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, s-a distanţat puţin pe publicul comercial, unde a fost a avut cifre de peste 300.000 de telespectatori. Postul de televiziune a avut o cotă de piaţă de 20,5%.

Antena 1 a urcat pe doi în ceea ce priveşte targetul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de puţin peste 200.000 de telespectatori, în fiecare minut.

GALERIE FOTO

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.211.000 6.8 15.3
2 Pro TV 1.113.000 6.2 14.1
3 Antena 1 1.072.000 6.0 13.5
4 Antena 3 529.000 3.0 6.7
5 Romania TV 345.000 1.9 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 561.000 5.8 13.3
2 Kanal D 542.000 5.6 12.9
3 Antena 1 537.000 5.6 12.7
4 Antena 3 398.000 4.1 9.4
5 Happy Channel 190.000 2.0 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 311.000 7.1 20.5
2 Antena 1 260.000 5.9 17.1
3 Kanal D 203.000 4.6 13.4
4 Happy Channel 62.000 1.4 4.1
5 Prima TV 47.000 1.1 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • wow biz de ce au scos , kanal d a pierdut mult cu asta , penibil
  • "capatos in crestere fata de sezonul trecut , aproape cat emisiunea vulgara"
    "mile", dar tot pe 2 pe comercial, sub "emisiunea vulgara". Asta conteaza.
  • capatos in crestere fata de sezonul trecut , aproape cat emisiunea vulgara
  • "Visuri la cheie nu mai este ce a fost"
    "Mile", cat timp emisiunea e lidera pe comercial, altceva nu conteaza... Si vezi ca anul trecut "Kanal D" avea serial turcesc, nu "Exatlon". Iar "Antena 1" avea "The Wall" si "Baieti de oras" pe interval (doua productii slabe in audiente fata de "Fructul Oprit"). Dar si cu o concurenta mai serioasa fata de anul trecut, tot "Pro TV" e lider.
  • Visuri la cheie nu mai este ce a fost, ea nu avea concurenta miercuri, acum un an , nu ca ar fi o plictiseala lacrimogene ca surprize, nu merita acele rating-uri
  • M-ai sunt două săptămâni din septembrie. În curând se încheie prima lună de toamnă. Să vedem și în octombrie ce rating vor avea emisiunile de pe Pro Tv, Kanal D și Antena 1. Că de Prima Tv sau de TVR nu am ce sa zic, deoarece nu apar in top.
  • Cred ca toate grilele de toamna ar trebui sa inceapa din octombrie , toate au de suferit
  • @geo, tu esti normal? Emisiune atipica? Emisiune sub nivelul Pro? Emisiunea asta este una dintre cele mai bune emisiuni de la Pro, sau a fost, pana au facut schimbari la ea.

    VISURI LA CHEIE pe editii:
    Sezonul 1: https://www.paginademedia.ro/2014/10/visuri-la-cheie-la-debut-doua-milioane-de-telespectatori-din-intreaga-tara

    Sezonul 2: https://www.paginademedia.ro/2015/09/audiente-visuri-la-cheie-primul-loc-la-prima-editie-burlacita-daniela-crudu-pe-locul-patru-cu-antena-1-dupa-antena-3

    Sezonul 3: https://www.paginademedia.ro/2016/09/audiente-visuri-la-cheie-la-debut-cifre-duble-fata-de-locul-doi

    Sezonul 4: https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-visuri-la-cheie-sezon-nou
  • O spun si o repet: Toate emisiunile au de suferit cand afara e vreme de "ieseala". O sa constatati singuri ca atunci cand ploua sau e frig si audientele cresc. E atat de simplu!
  • Visuri este o emisiune oarecum atipica in grila Pro tv. Nu este nici de comedie, nu este nici spectacol. De aceea are o audienta mai slaba - probabil sub media postului. Ma mir cum de a rezistat in grila - si la acea ora.
    Cat despre seara aceasta...nimeni nu "sufla" pe intervalul Las Fierbinti. Aici clasamentul e clar pe comercial: 1 Pro TV, 2 Antena 1, 3 Kanal D. Dupa ora 21.30 este posibil sa se schimbe putin lucrurile. Pentru ca, din ce am vazut din promouri, noul serial nu pare sa fie cine stie ce sperietoare pentru concurenta.
  • "Un debut slab , în alți ani avea aproape 2 mil. Pro tv o ia în jos, sa vedem ce face în seara aceasta cand începe MAREA PREMIERA A ULTIMULUI TRIB! O s-o ia rau de tot!"
    "Razvan", ce debut slab visezi ? "Pro TV" a avut cu un punct rating pe comercial mai mult ca "Antena 1". E destul de bine. Si conteaza comercialul, nu nationalul. Pe cine intereseaza ca avea "avea aproape 2 mil"...
    Nu inteleg cum "Pro tv o ia în jos", daca in fiecare zi e lider, peste "Antena 1", "Kanal D".
  • Expertule, Pro TV nu a vrut schimbarile. Ce sa faca, daca au plecat de bunavoie Bucur si cei doi arhitecti? Trebuia sa-i inlocuiasca, nu?
  • Da, Antena 1 o s-o ia rau @Razvan. Rau de tot, si de la Kanal si de la Pro, dar mai ales de la Pro.

    Ne explici si noua, de ce ati mutat XFactor de vineri, duminica? Pentru ca...
  • Se demonstreaza inca o data ca schimbarile radicale omoara formatele. Visuri la cheie o emisiune care toamna trecuta, a obtinut in jur de 30% share pe comercial, a pierdut o treime din cota de piata la debutul sezonului 5. Telespectatorii din Romania reactioneaza negativ la schimbari majore, dar producatorii si cei din management observ ca n-au invatat nimic.

Trimite un comentariu

sus