Skip to main content

AUDIENŢE. Partea a doua din Vocea României, primul loc în audienţe. Pro TV a avut, pe comercial, cât Antena 1 şi Kanal D la un loc. Ce a făcut Te cunosc de undeva

 
AUDIENŢE. Partea a doua din Vocea României, primul loc în audienţe. Pro TV a avut, pe comercial, cât Antena 1 şi Kanal D la un loc. Ce a făcut Te cunosc de undeva

AUDIENŢE. Pro TV a condus topul audienţelor cu partea a doua a ediţiei de debut Vocea României, însă cu cifre mai mici ca în prima seară. Show-ul de talente a strâns în faţa televizoarelor o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, la nivel naţional. Kanal D şi Antena 1 şi-au disputat următoarele două locuri din top.

Publicitate

Te cunosc de undeva, de pe Antena 1, a debutat aseară aproape la egalitate cu emisiunea Exatlon, de pe Kanal D. Cele două au avut, la nivel naţional, o cotă de piaţă egală, 13,2%. Pe următoarele două tageturi, emisiunea postului Intact s-a impus şi s-a clasat pe doi.

Minutul de aur: Aproximativ 1,9 milioane de telespectatori urmăreau la 21:59 Vocea României.

Amintim că emisiunea de debut a Vocii României a fost programată în două seri. Prima parte a fost vineri, 7 septembrie, până la 21.45, când a început meciul România - Muntenegru, din Nations League.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale show-ului Vocea României 2018:

NAŢIONAL. Partea a doua a emisiunii de debut a Vocii României a fost urmărită de aproape 1,2 milioane de telespectatori, adică cu 200.000 mai putin decât în prima seară.

Te cunosc de undeva, de pe Antena 1, a debutat pe locul trei, însă la mică diferenţă de Exatlon, de pe Kanal D. Show-ul de transformări a fost urmărit de aproximativ 953.000 de telespectatori, în timp ce Exatlon, pe poziţia secundă, a fost urmărit de aproximativ 958.000 de telespectatori.

URBAN. Vocea României a condus şi în mediul urban. Talent show-ul de la Pro TV a obţinut o medie de audienţă de aproximativ 691.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a trecut peste Kanal D la oraşe. Te cunosc de undeva a fost urmărită, la debut, de aproximativ jumătate de milion de privitori, în fiecare minut.

Exatlon a strâns o medie de telespectatori de aproximativ 400.000 de telespectaori.

COMERCIAL. Pro TV a condus detaşat şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Vocea României a avut o cotă de piaţă mai mare decât următoarele două posturi la un loc, adică 27,9%. Show-ul a fost urmărit de aproximativ 350.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Între Antena 1 şi Kanal D a fost din nou o diferenţă mică. Postul Intact a fost urmărit de 159.000 de telespectatori, iar postul Dogan de 153.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 8 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.250.000 7.0 17.3
2 Kanal D 958.000 5.3 13.2
3 Antena 1 953.000 5.3 13.2
4 Antena 3 397.000 2.2 5.5
5 Romania TV 388.000 2.2 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 8 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.00-22.05), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 691.000 7.2 18.9
2 Antena 1 503.000 5.2 13.8
3 Kanal D 383.000 4.0 10.5
4 Antena 3 246.000 2.6 6.8
5 Romania TV 207.000 2.2 5.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 8 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.00-22.05),pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 357.000 8.1 27.9
2 Antena 1 159.000 3.6 12.4
3 Kanal D 153.000 3.5 11.9
4 Antena 3 38.000 0.9 3.0
5 Romania TV 25.000 0.6 2.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Citeşte şi:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Foarte slab debutul "Te cunosc de undeva" Emisiunea e foarte tare!M-am uitat si eu aseara si e ceva WOW! Razi la greu!
  • "însă cu cifre mai mici ca în prima seară"
    Dar tot a fost lider "Pro TV". Vineri pe comercial 8,8 rating si sambata 8,1. Chiar asa "cifre mai mici" sa fie ? Mai repede la "Antena 1"... A scazut la jumate fata de filmul de vineri.
    Momentan, doar "Fructul Oprit" ce aduce audiente destul de bune. Sa vedem "Ultimul Trib" cum se descurca.
  • Dau un pronostic, dupa reactiile internautilor la noua Vocea Romaniei: va scadea de la o editie la alta, iar in live-uri va face sub 5 rating pe comercial.
  • Era sa uit sar putea sa nu mearga sambata si sa mearga numai vinerea
  • Ce rating a avut emisiunea "Te cunosc de undeva",pe intervalul orar:20.00-23.00 ?
  • Slabut , bine ca pe comercial sa situat foarte bine la distanta maaaaaaaaare dar prea multe schimbari nu sunt bune sa vedem vineri cu ultimul trib al lui Cruduta cum va fi foarte greu sa speram ca nu se duce in jos sa nu ia urma Masterchefului , pacat ca a umblat atatea la shimbari exatlonul e varza nu merge acum nu trebuia sa se grabeasca , sa vedem deseara ce face Ninja ,
  • Exatlonul se descurca groaznic. Se vede ca și-a pierdut farmecul. Dacă a ajuns sa aibă sub 1 milion de telespectatori este doar începutul
  • Mai nou postati audientele si duminica? Sunt curios daca o sa faceti asta de fiecare data sau doar cand a fost Vocea.

    Noul TCDU este slab, filmul de vineri (Cartea junglei) a scos audiente duble.

Trimite un comentariu

sus