Skip to main content

AUDIENŢE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

 
AUDIENŢE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

AUDIENŢE. X Factor s-a auzit ceva mai tare în această săptămână. Talent show-ul a scos cifre mai bune faţă de ediţia difuzată marţea trecută. Antena 1 a reuşit să treacă peste Kanal D, dar a rămas sub Pro TV.

Publicitate

X Factor a fost pe poziţia a doua, pe toate targeturile. După Pro TV, dar înainte de Kanal D (săptămâna trecută, X Factor era pe trei, după postul turcesc, şi la nivelul întregii ţări, şi la oraşe).

Antena 1, cu X Factor, a strâns o audienţă medie de aproximativ un milion de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut. Pro TV a avut, pe interval, o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Săptămâna trecută show-ul prezentat de Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin s-a clasat pe trei în toată ţara şi la oraşe. Ediţia de aseară s-a regăsit pe locul secund în topul audienţelor, pe toate targeturile.

Pe interval, X Factor s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul, de la Kanal D, şi cu producţiile de pe Pro TV, Las Fierbinţi şi filmul Legea străzii.

Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au completat top cinci, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Naţional TV şi Happy Channel s-au clasat pe locurile patru şi cinci.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. X Factor a avut cifre mai mari faţă de cele strânse săptămâna trecută. Aproximativ un milion de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente (cu 200.000 peste ediţia trecută). Producţia a avut o cotă de piaţă de 10,8%.

Pro TV a fost liderul serii, cu producţiile Las Fierbinţi şi Legea străzii pe intervalul X Factor. Postul de televiziune a scos o audienţă de 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 13,0%.

Kanal D a ţinut aproape de Antena 1 şi s-a clasat pe trei, cu o medie de aproximativ 980.000 de telespectatori, în fiecare minut. Mireasă din Istanbul a avut o cotă de piaţă de 12,3%.

URBAN. La oraşe, emisiunea de talente a Antenei 1 a strâns o audienţă medie de aproape 590.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV şi-a menţinut poziţia pe primul loc. Pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de aproximativ 260.000 de telespectactori, în fiecare minut. Postul TV a avut o cotă de piaţă de 17,1%.

Pro TV a avut, la oraşe, o medie de aproape 400.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, pe interval a avut o cotă de piaţă de 25,6%.

Kanal D a avut, pe intervalul X Factor, o medie de aproximativ 135.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.764.000 9.8 22.1
2 Antena 1 1.035.000 5.8 13.0
3 Kanal D 978.000 5.5 12.3
4 Romania TV 371.000 2.1 4.6
5 Antena 3 305.000 1.7 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 766.000 8.0 18.4
2 Antena 1 587.000 6.1 14.1
3 Kanal D 448.000 4.7 10.8
4 Antena 3 239.000 2.5 5.8
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 397.000 9.0 25.6
2 Antena 1 264.000 6.0 17.1
3 Kanal D 133.000 3.0 8.6
4 National TV 58.000 1.3 3.8
5 Happy Channel 53.000 1.2 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Înainte Kanal D era pe locul unu in audiențe cu serialele turcești.Acum este pe locul trei.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Dar cine îsi bate capul cu unul ca tine care pe deasupra mai este si prost si mare mincinos ordinar! ****** ***!
  • F F
    Putina, mai știi decât sa imiți? Eu nu îmi bat capul cu tine ca Doru. Mie îmi place sa te fac de ras cum îl făceam și pe mile.

    La fel ca și mile, ai niște probleme clare. Am zis eu ca pro a făcut dublu? Am zis ca a făcut cu 50% mai mult. Nu e același lucru, dar se pare ca ești mai rau decât credeam. Așa ca da, mai mergi pe la școală. Nu sta doar pe antena și aici ca o sa ramai așa și o sa rada lumea de tine. :))
  • Razvan Putina Razvan Putina
    A da, si înca ceva mai pune virgula pe unde trebuie , daca tot esti asa de destept!
  • Razvan Putina Razvan Putina
    F,aceleasi discursuri ca ale lui Doru, fratele meu, tineti predicile pentru tine , stiu eu foarte bine ce calcule fac , tu esti prostu Doru, ca doar Doru esti!Si cu publicul comercial , nu are Pro tv dublu fata de antena 1 , mai straduiestete la calcule! Cifrele din fata vorbesc,si cifrele arata 9 puncte de rating iar antena 6, unde vezi tu dublu??? ***!
  • F F
    Deci tot nu știi Putina ce înseamnă 50%? Sau nu știi sa calculezi? :)) și mai insiști sa arăți tuturor. Calmeaza-te. Lumea a identificat prostul. :))

    Apropo, asta cu covrigul este alta similara cu a lui mile. :)) tine covrigul pentru tine și pune mana pe carte. Nu doar la tv. Poate așa știi și tu ce înseamnă 50% și cum se calculează, fiindca da pro a avut cu 50% mai mult decât antena pe comercial. Spun în caz ca nu ești sigur. Incerc sa te ajut. Poate mai înveți și tu ceva ca ai nevoie. :)) nu vrei sa ramai așa.
  • Doru Doru
    "Razvan Putina", poti sa incepi cu lauda pentru "Antena 1". Serialul a fost lider pe intervalul de difuzare. Singurul "produs" din "ograda" "Antena 1" ce mai prinde locul 1. Acum, iar urmeaza o saptamana pe locul 2, pana miercuri...
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Apropo Fructul Oprit a fost lider detasat de audienta aseara pe toate targeturile dar si in Prime-Time ! La nivel national a atins un numar de 1,6 milioane de persoane , în minuntul de aur! Sursa : Radar de media
  • Razvan Putina Razvan Putina
    F , bravo baiete , primesti un covrig, habar n-ai ce-i cu tine, a avut Las Prajiți ai tai cu 50% share mai mult decat X-Factor?? te dai inteligent, habar n-ai sa faci un calcul!Nu vorbi despre nivelul meu ba baiatule, tu esti mai prost ca prostii!
  • F F
    Așa Putina. Arătați nivelul. După ce ești cum ești, mai și te contrazici cu cifrele în fata? Nu știi sa calculezi 50%? Nu știi ce înseamnă? O jumătate în plus a avut pro. Nu știi ce înseamnă nici jumătate? Întreabă în jurul tău. :))
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "F" du-te dracu de ***, mai lucreaza tu la mintea ta de om prost, nu poti face niste calcule , Pro tv a batut antena cu 50 %, ai vrea tu ***! Om prost ce esti!
  • F F
    Am înțeles Putina. Antena matura pe jos cu pro dacă are zero și ceva în plus, dar daca pro are cu 50% mai mult decât antena, dupa mintea ta nu a fost o diferenta așa mare? :)) ce pot sa mai zic la asemenea prostii? Mai lucrează la mintea ta. :))
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Doru" ceva informatii de pe alte site-uri cu privire la ce s-a întamplat aseara? Adica cine a fost pe locul 1 Visuri la cheie - Exatlon-Fructul Oprit.
  • Doru Doru
    "sa stii ca nu a fost o diferenta foarte mare între X Factor si Las Fierbinti."
    Esti sigur ? Vad ca pe comercial pe intervalul "X Factor", "Pro TV" a avut 9 puncte rating, iar "Antena 1" doar 6.
    Daca ne luam dupa site-ul "radardemedia": "Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând 9.7 puncte de rating și 26.7% share pe targetul comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani din mediul urban, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 5.7 puncte de rating și 15.7% share."
    Diferenta de 4 puncte rating pe comercial e destul de mare... Si eu vorbesc doar de comercial, nu ma intereseaza nationalul.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Si ce vrei sa-ti fac eu daca" Prajitii" au" maturat pe jos" cu X Factor, sa stii ca nu a fost o diferenta foarte mare între X Factor si Las Fierbinti.

Trimite un comentariu

sus