Skip to main content

AUDIENȚE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

 
AUDIENȚE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

AUDIENȚE. X Factor s-a auzit ceva mai tare în această săptămână. Talent show-ul a scos cifre mai bune față de ediția difuzată marțea trecută. Antena 1 a reușit să treacă peste Kanal D, dar a rămas sub Pro TV.

Publicitate

X Factor a fost pe poziția a doua, pe toate targeturile. După Pro TV, dar înainte de Kanal D (săptămâna trecută, X Factor era pe trei, după postul turcesc, și la nivelul întregii țări, și la orașe).

Antena 1, cu X Factor, a strâns o audiență medie de aproximativ un milion de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut. Pro TV a avut, pe interval, o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. 

Săptămâna trecută show-ul prezentat de Mihai Bendeac și Vlad Drăgulin s-a clasat pe trei în toată țara și la orașe. Ediția de aseară s-a regăsit pe locul secund în topul audiențelor, pe toate targeturile. 

Pe interval, X Factor s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul, de la Kanal D, și cu producțiile de pe Pro TV, Las Fierbinți și filmul Legea străzii

Posturile de știri Antena 3 și România TV au completat top cinci, la nivel național și în mediul urban. Pe publicul comercial, Național TV și Happy Channel s-au clasat pe locurile patru și cinci. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul X Factor: 

NAȚIONAL. X Factor a avut cifre mai mari față de cele strânse săptămâna trecută. Aproximativ un milion de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente (cu 200.000 peste ediția trecută). Producția a avut o cotă de piață de 10,8%.

Pro TV a fost liderul serii, cu producțiile Las Fierbinți și Legea străzii pe intervalul X Factor. Postul de televiziune a scos o audiență de 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piață de 13,0%.

Kanal D a ținut aproape de Antena 1 și s-a clasat pe trei, cu o medie de aproximativ 980.000 de telespectatori, în fiecare minut. Mireasă din Istanbul a avut o cotă de piață de 12,3%

URBAN. La orașe, emisiunea de talente a Antenei 1 a strâns o audiență medie de aproape 590.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pro TV și-a menținut poziția pe primul loc. Pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 și 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de aproximativ 260.000 de telespectactori, în fiecare minut. Postul TV a avut o cotă de piață de 17,1%

Pro TV a avut, la orașe, o medie de aproape 400.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, pe interval a avut o cotă de piață de 25,6%

Kanal D a avut, pe intervalul X Factor, o medie de aproximativ 135.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV marți, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.764.000 9.8 22.1
2 Antena 1 1.035.000 5.8 13.0
3 Kanal D 978.000 5.5 12.3
4 Romania TV 371.000 2.1 4.6
5 Antena 3 305.000 1.7 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 766.000 8.0 18.4
2 Antena 1 587.000 6.1 14.1
3 Kanal D 448.000 4.7 10.8
4 Antena 3 239.000 2.5 5.8
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 397.000 9.0 25.6
2 Antena 1 264.000 6.0 17.1
3 Kanal D 133.000 3.0 8.6
4 National TV 58.000 1.3 3.8
5 Happy Channel 53.000 1.2 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @ Putina : pai vorbește despre ziua în curs. S a maturat pe jos cu X Factor? Sau poate folosești niște cuvinte din alea de la tine cenzurate ca diferenta este mult mai mare ? :))
  • "Trebuia sa-i lase tot pe Razvan si Dani, Bendeac e prea enervant!"
    Pai asta am zis si eu la debutul emisiunii. Mai mult il vezi pe Bendeac, nu pe jurati... Incet incet, emisiunea se transforma in "iUmor".
  • Doru , X Factor merge din ce în ce mai bine , de la o saptamana la alta are variatii, Trebuia sa-i lase tot pe Razvan si Dani, Bendeac e prea enervant!
  • "O sa mature pe jos Fructul Oprit cu Visuri la Cheie si Exatlon în seara aceasta!"
    "Razvan Putina", si daca nu se adevereste ceea ce spui, ce faci ? Asa ai zis si luni seara de "X Factor". Dar vad ca a fost pe locul 2, la 3 puncte rating pe comercial...
  • @Allex, ProTV nu si-a pierdut spiritul toamna asta, ci anii trecuti, când s-a renuntat la culorile rosu, verde si albastru din sigla si la sloganul gandeste liber. Schimbarile radicale din aceasta toamna de la Vocea Romaniei si Visuri la Cheie, ne arata ca s-au strecurat prin ProTV si ceva neprofesionisti, dar cred ca vor fi taiate si alte capete dupa cele anuntate saptamana trecuta.
  • @Putina, daca fructul matura pe jos cu visuri pentru ca are zero și ceva peste, ce face pro în restul zilelor? Ca și azi?
  • pro tv inca face audienta cu serialul las fierbinti pt ca multi din romania e de acel nivel la fel si cu gospodarii toamna asta la pro tv in afara de vocea romaniei n ai ce sa vezi ..antena 1 a investit foarte mult dar tot degeaba sunt inconstanti imi place ultimul trib in rest au stricat cam toate formatele astept asia sau india express kanal d nu mi a placut niciodata si exatlonul nu mai e ca in primul sezon...prima national tvr 1 tvr 2 nu prea exista..iar la posturile de stiri cu audienta nu ma uit gen romania tv antena 3
  • Intr-adevar, impresia generala este ca Antena 1 castiga public in defavoarea Protv. Insa eu unul nu mai remarc spiritul Pro in nici o productie de toamna a Protv-ului. Postul si-a pierdut cu totul consistenta de odinioara!
  • Puneti audientele si pe intervalul Las Fierbinti, cifrele au fost mult mai mari pe intervalul filmului 2,3 milioane de persoane iar în minuntul de aur de la ora 21:00 2,7 milioane de romani! Sursa: Radar de media
  • Cand am citit titlul "X Factor, mai bine decât săptămâna trecută."; am crezut ca s-a apropiat foarte mult de "Pro TV" in audiente (ca luni). Dar vad ca a crescut cu 0,4 pe comercial. De "Pro TV" nu ati zis nimic ca a crescut cu 1,8, fata de saptamana trecuta...
    Pe intervalul "Las Fierbinti" nu postati ?

Trimite un comentariu